Sunday, March 21, 2010

Μωρά στη φωτιά: part 2

ΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ! ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑ!

Ώρες ώρες τα media είναι σαν μια γριά πουτάνα: σου λένε ακριβώς αυτά που θέλεις να ακούσεις με την ελπίδα να τα προτιμήσεις και την επόμενη φορά που θα βγεις μπουρδελότσαρκα με το τηλεκοντρόλ σου. Βλέπεις τα ρεπορτάζ περί οικολογίας και υπερθέρμανσης του πλανήτη να σου λένε χίλια μύρια μικρά πράγματα που μπορείς ΚΙ ΕΣΥ να κάνεις για να σώσεις τη Γη. Την ίδια στιγμή, το μεγαλύτερο οικολογικό πρόβλημα απ' όλα, που λέγεται υπερπληθυσμός, μας κοιτάει στα μάτια κι εμείς αλλάζουμε πεζοδρόμιο, σαν εμένα με τον παλιό συμμαθητή μου.

Οι μήτρες σας καταστρέφουν το περιβάλλον περισσότερο κι από όλες τις πετρελαιοκηλίδες της παγκόσμιας βιομηχανίας ΜΑΖΙ, αλλά τα media κάνουν τα στραβά μάτια. Τόσα χρόνια δεν έχουν πρόβλημα να σου λένε να ξεχωρίζεις τα χάρτινα από τα πλαστικά σκουπίδια σου και να κλείνεις τη βρύση όταν δεν την χρειάζεσαι και να πετάς το κινητό σου σε ειδικούς κάδους με φυλλαράκια ζωγραφισμένα πάνω. Αλλά το ότι η οικολογική κατάντια του πλανήτη συμπίπτει με τον εποικισμό μας ως κυρίαρχο είδος, αυτό τι; Τους διαφεύγει; Όχι, απλά ξέρουν ότι δεν είναι αυτό που θέλεις να ακούσεις. Αν βγει αύριο η Σία Κοσιώνη και πει "Σταμάτα να γαμάς την μπροστινή τρύπα, γιατί κατά βάθος αυτή η βιομάζα που λέγεται ανθρωπότητα είναι η αιτία όλων των προβλημάτων της Γης", μεθαύριο δεν θα βλέπει κανένας ΣΚΑΪ.

Εδώ ούτε κι ο Al Gore δεν θίγει τον υπερπληθυσμό! Στο βραβευμένο με ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΑΝΤΩΝ ντοκιμαντέρ του, μας πετάει στη μούρη μια γραφική παράσταση της θερμοκρασίας ανά έτος και του CO2 ανά έτος (1000-2000 μ.Χ).


"ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ!" λέει ο χοντρός που δε φοράει γραβάτα για να φαίνεται του λαού παιδί και όλοι χειροκροτάμε. Εεεε, ξέχασες μια τρίτη γραμμή, χοντρέ!

Ω ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ! Κι αυτή ταιριάζει απόλυτα! Γιατί δεν συμπεριλήφθηκε στο "An Inconvenient Truth", μεγάλε Νομπελίστα; Οι κάθε διάσημος οικολόγος ποτέ δε θα μιλήσει για τον υπερπληθυσμό εκτός κι αν πιεστεί, αλλά ακόμα και τότε δε θα το χαρακτηρίσει καν πρόβλημα. Θα πει ότι είναι μια στατιστική ανωμαλία, κάτι που θα αυτο-διορθωθεί με τον καιρό. Ναι, στάνταρ. Είναι μια απλή τάση της εποχής η ανάγκη μας για αναπαραγωγή, τίποτα άλλο. Το 2050 όλα θα φτιάξουν γιατί το γαμήσι θα είναι out of fashion!

Ψάχνοντας υλικό για να ταπώσω τις ευαίσθητες ψυχούλες που μου τα κάνανε μπαλόνια στο προηγούμενο άρθρο, πέτυχα μια έρευνα του Πανεπιστημίου του Oregon. Το ζουμί συνοψίζεται στο εξής: Όσο προσεκτικός και οικολόγος κι αν είσαι, θα αυξήσεις το αποτύπωμά σου στη Γη κατά 5,7 φορές με κάθε παιδί που κάνεις! Την επόμενη φορά που έχετε κουβέντα περί οικολογίας με καμιά αυτάρεσκη μαλακισμένη που ανακυκλώνει και οδηγάει Prius και το παίζει ανώτερη επειδή νομίζει ότι συμμετέχει στη λύση του προβλήματος, τρίφτε της ΑΥΤΟ στη μούρη! Μπορείς για όλη σου τη ζωή να οδηγάς Hummer με τον κώλο έξω απ' το παράθυρο να κλάνει χλωροφθοράνθρακες και να χέζει πλαστικά μη-διαβρώσιμα ποτηράκια και πάλι δεν θα κάνεις την ίδια ζημιά που θα έκανες αν γινόσουνα γονιός.

Οπότε πάλι στο ίδιο συμπέρασμα φτάνουμε: ΡΙΞΤΟ! Αν σου σκίστηκε το καλτσόν με τα καφριλίκια του προηγούμενου άρθρου περί έκτρωσης, αγνόησέ τα. Πες την "οικογενειακό προγραμματισμό", πες την "πρόληψη εγκυμοσύνης", πες την ακόμα και "χνουδωτό ροζ κουνελάκι". Δε με νοιάζει ο ευφημισμός που θα χρησιμοποιήσεις για να νιώσεις καλύτερα. Όπως είπα και στο προηγούμενο ποστ, το σημαντικό είναι να γίνει η δουλειά. Τα νέα οικολογικά σλόγκαν είναι εδώ, και το μήνυμα είναι σαφές:

ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΣ: ΦΙΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

&

Η ΕΚΤΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗ



260 comments:

  1. Ο κωλος αλλωστε ειναι το μουνι του μελλοντος.
    Γαμησες παλι.
    Black Metal Sodomyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. swstotatos!!to part 2 gamhse kai auto alla eleipan oi attakes trademark tou Mikeius...

    ReplyDelete
  3. Την κυριακη ολοι μαζι στην εκστρατεια του Σκαι: Σοδομισε και ΕΣΥ τον κώλο της φιλης σου για ενα καθαρότερο περιβάλλον!

    ReplyDelete
  4. Πω ρε πζσαλέ τι είπες πάλι ξέρω 'γω φάση...
    Δίκιο έχεις.Αλλά σάλτα γαμήσου.

    ReplyDelete
  5. Φορατε καποτες παιδιααααα!!καθε μερα youjizz και youporn!!!

    ReplyDelete
  6. Οσο δικιο εχασες απο τις ακροτητες του προηγουμενου, το βρηκες σε αυτο, σκατοψυχε.

    Μονο κωλο λοιπον.. Μονο κωλο. Για ενα καθαροτερο περιβαλλον βεβαιως βεβαιως.

    ReplyDelete
  7. Άντε ρε Mike και έλεγα δεν γίνεται να μην γελάσουμε στο επόμενο άρθρο, 100% αποζημίωση!

    ReplyDelete
  8. emena m'arese kai h prohgoumenh kafrila opote skata na fate osoi 8hxtikate...
    datte

    ReplyDelete
  9. Όποιος ενδιαφέρεται για το θέμα θα πρέπει να δει το “the most important video you’ll ever see” στο youtube. Μιλάει για το θέμα του ρυθμού ποσοστιαίας αύξησης του πληθυσμού και της υπερκατανάλωσης ενέργειας… Μια αύξηση 7% κάθε χρόνο διπλασιάζει την αρχική τιμή μέσα σε 10 χρόνια.. Ο πληθυσμός της γης αυξάνεται με ρυθμό 1-1,5% που σημαίνει πως αν δεν αυξηθεί ο ρυθμός (απίθανο) θα διπλασιαστεί ο πληθυσμός της γης σε λιγότερο από 70 χρόνια. Περισσότερα στο video

    ReplyDelete
  10. Καλά ρε εσύ με το blog έχεις πολλά ψυχολογικά ρε. ΠΟΛΛΑ όμως.

    Απλά σε καίει επειδή όταν ήσουν μικρός ο Al Gore σε είχε ταράξει στις φάπες προφανώς.
    Αυτός έγινε παραλίγο πλανητάρχης, έγινε Νομπελίστας με Όσκαρ, ενώ εσύ ένας κομπλεξικός blogger.

    Ε, άμα θεωρείς πρόβλημα τον υπερπληθυσμό ξέρεις τι; ΑΥΤΟΚΤΟΝΑ!

    Και έβγαλα και το blog σου απ' τα bookmarks μου.
    Και από τα favorites.
    Κι' απ΄ τους 2 μου browsers.

    Loser.

    ReplyDelete
  11. Ειδες? Αυτη τη φορα δεν μασησες τα λογια σου... :P:P

    ReplyDelete
  12. @Well
    εισαι μαλακας και κλασομπανιερας...αμα δεν σου αρεσει το μπλογκ αντε στο youtube να την παιξεις με βιντεακια του ιδωλου σου,του al gore...

    υ.γ:αυτο το 'αυτοκτονα' ειναι τοσο παλιο οσο και το μουνι της μανας σου...εχουν μουμοποιηθει και τα δυο!

    ReplyDelete
  13. Αυτά με το διοξείδο του άνθρακα είναι μαλακίες. Το πραγματικό πρόβλημα είναι η ελάττωση του πόσιμου νερού.
    Τα χτικιά συνεχώς πολλαπλασιάζονται χωρίς να προνοούν για να λύσουν τα μελλοντικά προβλήματα.

    ReplyDelete
  14. Χμμ.. ΠανεπΙστημιο ειναι το σωστο:Ρ:Ρ:Ρ
    Παντως οντως ειναι τεραστιο το προβλημα του υπερπληθυσμου αν και εκει που υπαρχει αυτη η ραγδαια αυξηση, οι ανθρωποι δεν εχουν καμια συναισθηση του κοσμου κ καμια στατιστικη.Ζουν οπως ακριβως κ τα ζωα...

    ReplyDelete
  15. O Marvin Minsky πρότεινε μια λύση για τον υπερπληθυσμό, εφικτή στο κοντινό μέλλον: Από τα 46 χρωμοσώματα που έχει ο καθένας διαλέγει ένα. Άλλοι 45 "γονείς" συνεισφέρουν από ένα ο καθένας. Έτσι το παιδί που γεννιέται είναι κατά 1/46 δικό σου. Μ'αυτό τον τρόπο μπορείς να έχεις πολλά παιδιά (μας παίρνει να εχουμε 15-16 ο καθένας) και μείωση του πληθυσμού σε πιο νορμάλ επίπεδα. Θα σου δίνουν το παιδί για τρία-τέσσερα χρόνια, μετά θα το φορτώνεται κάνας άλλος μαλάκας (1/46 γονιός) κι εσύ θα κάνεις άλλο. Εύκολο, οικονομικό, οικολογικό.

    ReplyDelete
  16. και γιατί ρε Mike τα ρίχνεις στα πιτσιρίκια και δεν τα ρίχνεις στους γέρους που τους συντηρούμε με φάρμακα? αν την κοπανούσανε λίγο νωρίτερα ... θα βοηθούσε πολύ...

    ReplyDelete
  17. Μιχαλάκη όσους παρατρεχάμενους και να μαζέψεις να μου επιτίθενται, τα λόγια μου είναι αληθινά και ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ και το ξέρεις.

    Ο Al Gore είναι επιστήμων παγκόσμιας ακτινοβολίας (φιλικής προς το περιβάλλον) και ξέρει καλύτερα απ' τον καθένα. Τα πάντα.

    Vagner αυτό το blog προσβάλλει την αισθητική μου ΜΑΛΑΚΑ, κατάλαβες;
    Πρέπει να εξαφανιστεί από το Internet τό 'πιασες;

    Υ.Γ. Έκανα και format.

    ReplyDelete
  18. Well, ξεχασες να γραψεις οτι η μανα μου επρεπε να ειχε κανει εκτρωση για να συνεισφερει στη μειωση του πληθυσμου απο μαλακες σαν εμενα.

    Πες τα για τον Gore. Κι εγω μεγαλο νομπελιστα τον αποκαλω (και ενιοτε χοντρο).

    ReplyDelete
  19. Δεν θα σου πω άλλη μια κοινότυπη μαλακία, όπως οι προλαλήσαντες, αλλά θα προσπαθήσω να διαφοροποιηθώ από την μάζα. Έτσι... Για να καλύψω το κενό νόημα της ματαιοδοξίας μου.

    Όταν ο μπαμπάκας και η μαμάκα σου γαμιότανε, απ' ότι φαίνεται δεν είχαν και τόσο οικολογική συνείδηση, μιας και έσπειραν εσένα σ' αυτόν τον γαμημένο κόσμο(και μη μου πεις πως τότε δεν είχαμε το πρόβλημα του υπερπληθυσμού). Πήγαινε, λοιπόν, σ' αυτούς τους καριόληδες που σε έφεραν στην ζωή και πες τους πως έκαναν τρομερή ζημιά στη φύση. Ή καλύτερα πάρε μια ημιαυτόματη επαναληπτική καραμπίνα, χώστους την στον κώλο και κάνε τα κουφάρια τους γλάστρες. Μείον δύο. Αν το βάλεις και στον δικό σου, μείον τρείς. Καλή αρχή.

    Για μένα μην ανησυχείς. Το έκανα ήδη και ετοιμάζομαι να χώσω την καραμπίνα στον δικό μου κώλο.

    Μπερέτα. Γιατί έτσι μας αρέσει...

    ReplyDelete
  20. ΑμνοερίφιοMarch 21, 2010 at 7:42 PM

    Ντάξει γουστάρω να διαβάζω Μιχάλη να ρίχνει χολή!!!Ο Όμηρος είπε οτί ο Τρωικός Πόλεμος έγινε για να μειώσει ο Δίας τον πληθυσμό της Γης!!! Ξέραν οι Αρχαίοι, και πόσο μάλλον οι Σπαρτιάτες που ρίχναν τα ελαττωματικά μωρά στον Καιάδα.
    Και για να μην ξεχνιόμαστε
    -Ηρώδη Άγιε!

    ReplyDelete
  21. ΕΞΑΡΧΕΙΑ 21RMarch 21, 2010 at 7:51 PM

    ΜΙΚΕIUS ΓΑΜΩ ΤΗ ΝΕΚΡΗ ΣΟΥ ΜΑΝΑ ΠΟΥΣΤΟΦΛΩΡΕ. ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ ΦΛΩΡΕ ΠΑΤΗΣΙΩΤΗ. ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ.

    ReplyDelete
  22. The Voluntary Human Extinction Movement:
    http://www.vhemt.org/

    nuff said.

    ReplyDelete
  23. Αυτή η παπαριά με τα νόμπελ πρέπει να στματήσει. Πήρε ο Obama νόμπελ ειρήνης, πρόεδρος του μεγαλύτερου εξαγωγέα όπλων.

    ReplyDelete
  24. @ Well:
    κοιτα να δεις φιλαρακι, πως εχουν τα πραγματα.
    α) Ο Mike ειναι ενας χοντρος, προβληματικος blogger, που ομως γραφει πραματα τα οποια τον εχουν κανει διασημο στους κυκλους αλλων χοντρων προβληματικων.
    Συνεπως μη προσπαθεις να μας πεισεις οτι αυτη η λεκτικη σου επιθεση δεν ειναι παρα μια ακομα προσπαθεια να ακουστει καποιος ανωμαλος no-lifer. Το να επιδιωκεις διαφοροποιηση και προβολη μεσω του blog καποιου που δηθεν σιχαινεσαι και δε θα ξαναδεις ποτε σου, δεν ειναι παρα μια μεγαλη, ομορφη αντιφαση. Η οποια παρεπιπτοντως δεν τιμα τιν νοημοσυνι σου.

    β) Ο Al Gore ειπε καποια σωστα πραγματα. Η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι καμια επιστημονικη ιδιοφυια, απλως ειχε τα μεσα για να προβαλλει αυτο που κανενας "κοινος" επιστημονας δεν θα μπορουσε. Δε ξερω ποια η σχεση σου με τιν ερευνα, αλλα ουσιαστικα δημοσιευεις μονο οτι θελει ο χρηματοδοτης σου να δημοσιευσεις. Ολα αυτα περι κλιματικις αλλαγης τα ξερανε οι επιστημονες εδω και καιρο, αλλα κανεις δεν μπορουσε να τα ανακοινωσει.

    γ) Ο Mike εχει απολυτο δικιο. Ο πλανητης οριακα καλυπτει τις αναγκες των ανθρωπων που παρασιτουν πανω του (αμα θελει κανεις να δει γιατι χρησιμοποιησα τον ορο "παρασιτουν" ας τσεκαρει τον ορισμο τις λεξης). Βαση θεμελιωδων αρχων θερμοδυναμικης (βλ. εντροπια) τα συστηματα επανερχονται παντα σε μια δυναμικη ισορροπια η οποια τεινει να αντιτιθεται στις μεταβολες που εχουν προελθει σε αυτα (βλ. αρχη Le Chatelier). Συνεπως, ο πληθυσμος της γης πρεπει να μειωθει δραματικα. Ειναι απολυτα αναπορδαστο. Το μονο ερωτημα ειναι πως αυτο θα πραγματοποιηθει...

    i) Τριτος παγκοσμιος πολεμος με αιτια την ελλειψη τροφης/νερου, καυσιμων, εκατομμυρια κλιματικους προσφυγες κτλ.
    ii) Εξαφανιση λογω της κλιματικης αλλαγης μεγαλου μερους του πληθυσμου, κυριως σε τριτοκοσμικες χωρες, λογω ελλειψης τροφης, αυξησης θερμοκρασιας περα απο τα βιωσιμα ορια.
    iii) Τυχαια συμβαντα, οπως πχ. ενας μετεοριτης η ενα τρομοκρατικο μπαραζ σε πχ. 20 πυρηνικους αντιδραστηρες ταυτοχρονα
    iv) Αυστηροτατα μετρα περιορισμου του πληθυσμου για να αποφευχθουν ολα τα ανωτερω.

    Δε ξερω φιλε Well τι προτιμας, αλλα εγω τεινω προς την επιλογη iv.

    ReplyDelete
  25. δεν εχετε καταλαβει οτι ο well σας δουλευει ε?

    ReplyDelete
  26. ΕΞΑΡΧΕΙΑ 21R κοψε τις πιπες και τραβα καμια πρωινη

    ReplyDelete
  27. Nukem πηρες το concept "παπαρας ξερολας που απανταει στο blog με μια τεραστια βαρετη λιστα" και το πηγες σε νεο επιπεδο. Πλεον εχουμε ΚΑΙ ΕΜΦΩΛΕΥΜΕΝΕΣ ΛΙΣΤΕΣ! α, β, γ, γi, γii, γiii και δε βαριεσαι; Γιατι οχι και γiv;

    Επισης το ψυχογραφημα που εκανες στον Well εχει πεσει μεσα 100% φιλε. Γενικα εισαι μεγας.

    ReplyDelete
  28. Άσε που στην τελική μάλλον η μάνα σου θα έπρεπε να είχε κάνει έκτρωση, συνεισφέροντας στην μείωση του πληθυσμού από κάτι μαλάκες σαν και 'σένα.

    Και ο Gore είναι άξιος σεβασμού λόγω ονόματος και μόνο.
    Al ('το' = άρθρο στα αραβικά) και Gore...

    Τί να λέμε τώρα;

    The Gore!

    THE fuckin GORE...

    ReplyDelete
  29. Μαρία


    Κάνε μια βουτιά στους βόθρους του μπουρδέλου που αποκαλείς "η ζωή μου" και ψάξε να βρεις κάτι που ονομάζεται, αν θυμάσαι πλέον, ελάχιστη δυνατή ευαισθησία και συναίσθημα με ότι παρελκόμενο τραβάνε πίσω τους. Εάν τα βρεις έχει καλώς. Κάνε τον κόπο να ξανασκεφτείς τους παπαροεπιθετικούς προσδιορισμούς και τις καφρίλες που συνοδεύουν και τα 2 σου τελευταία κείμενα. Γιατί ρε φίλε και δίκιο να έχεις το χάνεις αυτόματα με την σκατολογία που το μοστράρεις. Οοοκ, είσαι μάγκας και ανιωθίλας. Το καταλάβαμε αυτό. Συγχαρητήρια και εις κατώτερα. Εάν όμως γουστάρεις να γίνεσαι περίγελος πανελλαδικώς αυτό είναι άλλο καπέλο που σίγουρα εσύ το φοράς και όσοι "δήθεν" συμφωνούν μαζί σου σε καμαρώνουν. "Τους τυφλούς οδηγεί ο μονόφθαλμος".

    Εάν πάλι δεν βρεις τίποτα από αυτά που προανέφερα στους σκατένιους υπονόμους της παρασιτικής ζωής σου, τότε πιάσε το καλώδιο που συνδέει τον υπολογιστή σου με το ρεύμα και τράβα πνίξου.

    Γέμισε ο κόσμος με μαλάκες σαν κι σένα μεγάλε. Αυτούς αν θερίζαμε πρώτα θα σου'λεγα εγώ για το πότε θα λυνόταν το πρόβλημα του υπερπληθυσμου.

    Σου εύχομαι να ζήσεις το γδάρσιμο και την πολτοποίηση στο μπλέντερ με πλήρεις τις αισθήσεις σου όπως ευχήθηκες να κάνεις στο προηγούμενο γραπτό σου.

    Περαστικά.

    ReplyDelete
  30. Vaftizw ta arxidia mou Nobel kai ta dinw se olous esas pou apantante me sovaro tono kai dithen entos thematos apanthseis.GAMWZWA pou hrthate na mas kanete epidiksi poso fyta hsastan sto sxolio

    ReplyDelete
  31. maria salta kai gamisou kai esi touvlo

    o apo panw

    ReplyDelete
  32. Μπάχαχα Nukem ΓΑΜΑΣ!

    Το μόνο που δεν τιμά τιν νοησύνι μου ήνε τω ώτη σου απαιφθείνωμε:

    Σκατά στα μούτρα του Gore. Αν είδες όντως το ντοκυμαντέρ του κατ' αρχάς θα πρέπει να έχεις καταλάβει ότι είναι μια μαλακία και μισή, και ότι είχε μόνο σκοπό να τον προβάλλει πολιτικά.

    Ο υπερπληθυσμός είναι το ΜΟΝΟ ουσιαστικά οικολογικό πρόβλημα.

    Οι ρύποι του περιβάλλοντος προέρχονται από διαδικασίες που αποσκοπούν στο να μπορεί να επιβιώσει ο υπέρ-υπέρογκος πληθυσμός ηλιθίων του πλανήτη.

    Οπότε ναι, άφησε ΟΛΗ την ουσία απ' έξω αλλά είχε τα αρχίδια να πει αυτό που κανένας 'κοινός' επιστήμονας δεν μπορούσε! Γιατί, επίσης, όλοι οι επιστήμονες δεν έχουν άλλη δουλειά από το να γυρνάνε ντοκυμαντέρ του κώλου.

    Άσε τη λατινική αρίθμηση, είναι κατοχυρωμένη από τις ταινίες του Rocky.

    1451, ρε ποιος Obama; Ο Bush και ο Blair έχουν προταθεί 5-6 φορές για το Nobel ειρήνης για τον πόλεμο ενάντιον της τρομοκρατίας από το 2001 και μετά. Ναι, ΚΑΙ post 9/11! Τσέκαρέ το.

    ReplyDelete
  33. Μαρια, θα σου αναγνωριζα το δικιο σου, αλλα το χανεις αυτοματα μες στη σκατολογια περι "βοθρων κατω απο μπουρδελα" και "υπονομων παρασιτικης ζωης" που το μοστραρεις.

    Κριμα.

    ReplyDelete
  34. σώπα μωρί μαρία που θίχτηκς κιόλας κιόλας, ευαίσθητη ψυχούλα του κώλου. εσύ μπορεί να βλέπεις μιάσματα άτομα σαν τον μιχάλη, εγώ βλέπω μιάσματα τις μιξοπουπουλένιες προγκιπησούλες σαν εσένα.
    αν δεν σου αρέσει να ακούς τα πράγματα ωμά και όπως έχουν, να φύγεις, να πας αλλού, στο συννεφάκι σου.

    ReplyDelete
  35. Μαρία


    Τουλάχιστον αισθάνομαι ότι συννενοηθήκαμε έστω και μέσα στη μόστρα της σκατολογίας μας.

    Να'σαι καλά Mikeius

    ReplyDelete
  36. Λαθος αισθανεσαι.

    ReplyDelete
  37. Μαρία

    Και "αποπάνω" είσαι εντελώς εκτός θέματος αγόρι μου. Ξαναδιαβάσε τι γράφω μήπως και καταλάβεις

    ReplyDelete
  38. Και ναι λοιπόν, για μια ακόμα φορά, μετά το μόνιμο χαμόγελο που έχει κολλήσει στα μούτρα μου από το άρθρο το γαϊτανάκι συνεχίζεται στα σχόλια πολύ ποιο επιτυχημένα από το πρώτο άρθρο. Καλή αρχή παίδες είστε ΟΛΟΙ πολύ δυνατοί παίκτες!

    ReplyDelete
  39. Μαρια

    Προς Mikeius
    Λάθος εκφράζεσαι.

    /off

    ReplyDelete
  40. Θά 'θελα να σας δώ απο κοντά όλους εσάς τους γαμιάδες που δέρνετε, κάνετε και ράνετε απο το πληκτρολόγιο.
    Μόλις αντικρύσετε την αποκρουστική μπυροκοιλιά μου θα τραπείτε σε άτακτη φυγή.
    Για Bush και Blair το googleαρα και όντως έχουν προταθεί. Ευτυχώς πήραν τα τρία.

    ReplyDelete
  41. Αυτούς αν θερίζαμε πρώτα θα σου'λεγα εγώ για το πότε θα λυνόταν το πρόβλημα του υπερπληθυσμου.

    Μαρία απ' ότι φαίνεται συμφωνείς και με το άρθρο (βλ. το paste πάνω) και με τον τρόπο έκφρασης που χρησιμοποιήθηκε (βλ. το σχόλιό σου)

    Μήπως το μόνο θέμα είναι ποιοί είναι κατ' εσέ αυτοί που χρήζουν εκτελέσης;

    ReplyDelete
  42. Καλο ownage σερβιρε o Well στο Μαρακι.

    ReplyDelete
  43. Μαρια

    Δεν είπα οτι διαφωνώ με την άποψη του Μιχάλη. Δηλαδή έλεος, κινέζικα τα έγραψα?
    Και απάντησα με τον τρόπο έκφρασης που φαίνεται ότι χρησιμοποιείται εδώ μέσα προς συννενόηση.
    Ποιός θίχτηκε?

    Και που ακριβώς είναι το ownage?

    ReplyDelete
  44. Στον κωλο σου.

    Ενα-Μηδεν.

    ReplyDelete
  45. Μαρία

    "Και απάντησα με τον τρόπο έκφρασης που φαίνεται ότι χρησιμοποιείται εδώ μέσα προς συννενόηση."


    "Proll said...

    Στον κωλο σου.

    Ενα-Μηδεν."

    Και μόλις ξανα-επιβεβαιώθηκα...

    Άντε καληνύχτα παιδιά!! Περαστικά στους βάζελους! (Αυτό ΕΙΝΑΙ offtopic!)

    ReplyDelete
  46. Maria xaneis olo to dikio sou automata giati den mporeis na valeis to nickname sou na fainetai maria kai to exeis san anonymous.

    Maria eisai mpordoxa.Irthes na mas peis oti de diafwneis me tin apopsi tou mikeius alla me tin kafrila pou vgazei.Ok,ston poutso mas.Poso simantiki nomizeis oti eisai gia na mas endiaferei to pws tha grafoume se ena blog MIN TIXEI kai to deis?

    Loipon,roufa to tromponi twra kai pigaine tripse to vizia sou.

    ReplyDelete
  47. Kαλά ρε πούστη, έχω γαμηθεί να διαβάζω 40 σχόλια μαλακίες ψάχνοντας αυτό που θα αποδυκνύει, πέραν πάσης αμφιβολίας, ότι αφού μιλάει για σοδομισμό ο Μικές είναι κρυφόπουστας. Πάντα υπάρχει ένα τέτοιο.
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
    Τσ τσ τσ
    Μασημένη τροφή σας δίνει κι εσείς δεν....



    Ναι, Τανίλα, βαριέμαι να συνδεθώ

    ReplyDelete
  48. Niw8w oti oloi autoi pou 'vgalane to bookmark autou tou blog meta to proigoumeno ar8ro' i pou 'den 8a ksanadiavasoun pote mikeius giati einai enas xonrtos malakas'i 'epeidi exei xalasei polu' tin idia stigmi piran tilefwno 15 filous o ka8enas na tous poun gia ena tupo pou einai kai polu kafros kai grafei olo malakies kai na boune sto site na diavasoun giati mono etsi 8a katalavoun to mege8os tis vlakeias tou. Den eksigeitai alliws o vomvardismos apo comment atomwn pou pragmatika DEN 8A PREPE NA VRISKONTAI EDW. Opws eipe kai o mike ta keimena tou den einai gia olous.

    ReplyDelete
  49. Ρε παπάρα τι σου φταίνε τα μούλικα?
    Γάμα αυτούς που τα κάνουν και θα σε βοηθήσω και εγώ
    τα παιδιά γεννιούνται χωρίς να τα ρωτήσουν αν τα ρώταγαν θα έλεγαν δεν θέλω να γεννηθώ σε αυτό τον πούστη κόσμο που εσύ μαζί με την μαλακισμένη και άλλους γαμημένους ανθρώπους που σκύλογαμιέστε κάνατε σκατά και τραβα και γαμήσου και εσύ και ο καριόλης που έχυσε μέσα στο μουνί από όπου βγήκα.

    ReplyDelete
  50. A kai autoi pou afinoun 15 comments ws anonymous alla meta upografoun me to onoma tous mesa sto keimeno tou sxoliou gamiountai me ourakotago. Kserete uparxei kai tropos apla na upograpsete me opoio gamimeno onoma uparxei under the sun 8elete, apla kanontas klik sto 'Name/URL' kai grafontas ena onoma. Mas priksate. Pigainete na ma8ete na xrisimopoieite to mualo sas kai come back.

    ReplyDelete
  51. Και γαμιέται ο βάζελος,μην ξεχνιόμαστε.

    ReplyDelete
  52. Η λογική του άρθρου είναι μια μπουρδα. Δηλαδή να μην κάνεις παιδί επειδή θα καταστρέψει τον πλανήτη αύριο. Είτε κάνεις παιδί, είτε δεν κάνεις, εσύ δεν όμως θα ζεις αύριο. Οπότε; Γιατί να σε νοιάζει πως θα είναι ο πλανήτης ενώ εσύ δεν θα ζεις; Ρε κάνε ένα παιδί αν γουστάρεις και μπορείς να το ζήσεις για να σου δώσει χαρά ΣΗΜΕΡΑ.

    ReplyDelete
  53. μαλακα οτι θελεις γραφεις καθε φορα. "Κάθε φορά που ένα είδος εξαφανίζεται από ανθρώπινη επέμβαση δεν το λυπάμαι." απο το αρθρο σου η φυση δε σε γουσταρει. μηπως δεν εχεις μια γενικη εικονα για τον κοσμο αλλα καθε φορα λες οτι κατσει ετσι για τις ωραιες ατακες και για να προκαλεις τους αναγνωστες?

    ReplyDelete
  54. @ Anonymous milf fucker.. to peirame to minima min xtipiesai.

    @ Mikeus, sta exwsa xontra sto proigoumeno ar8ro, alla etsi pou to eixes parousiasei den mporousa na mhn to kanw. Pantws to twrino ar8ro sou ebale ta pragmata sthn 8esh tous. Ta epixeirhmata sou dekta!

    ReplyDelete
  55. ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΡΕΜΑΛΕΣ. ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ - ΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.

    ReplyDelete
  56. Maekius δεν περίμενα από σένα να βασίζεσαι σε ντοκιμαντερ τύπου Αλ Γκορ. Τι πάει να πει βραβευμένο από τα παντα; Ωραία επιτροπή. Μήπως το βράβευσε η samsung με τις νεες οικολογικές τηλεοράσεις της; Μήπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες για τα νεα πράσινα αυτοκινητά τους;
    Ψάξε και για ντοκιμαντερακια που λενε ότι η οικολογία είναι ένα καλοστημένο κόλπο για να κονομανε εταιρείες. Ψαξε να δεις που λενε επιστημονες βραβευμένοι με ΝΟΜΠΕΛ που δουλευουν σε σοβαρα πανεπιστημια και λενε ότι πουθενα και ποτε δεν εχει αποδειχτει η σχεση CO2 και αυξηση θερμοκρασίας. Επισης λεγεται οτι ο άνθρωπος ότι και να κανει, δεν μπορει να χαλασει το περιβαλλον. Επισης τι ηταν η Εποχή των Παγετωνων; Ειχε εργοστασια τοτε ο ανθρωπος και χαλασε τον καλο καιρουλη; Μπα...

    Και για να κλεισω διαβασε καποιεσ μελετες που εχουν γινει και λενε πως η γη αυτη τη στιγμη μπορεί να θρέψει 4 φορές τον πλυθησμό της γης. Οπότε το πρόβλημα δεν ειναι ο υπερπλυθησμος, αλλα τα γαμημενα μυαλα που θελουν ολο και περισσοτερα αφηνοντας φτωχους και πεινασμενους.

    Αυτα.

    ReplyDelete
  57. ΟΚ NECHAYEV SERGEI κάπως με πλησιάζεις
    Οι SISTES τι είναι όμως;



    \\
    Τανιλα, εντάξει τωρα κομπλεξικό αρχίδι βροντόσαυρου;

    ReplyDelete
  58. ΣΙΣΤΕΣ = ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΤΕΣ...

    ReplyDelete
  59. ΣΙΣΤΕΣ = ΦΑΣΙΣΤΕΣ

    ReplyDelete
  60. Όχι μάνες παιδιά!Όχι μάνες!

    ReplyDelete
  61. NECHAYEV SERGEI OI BLOGGERS EINAI GAYMarch 21, 2010 at 10:19 PM

    Ο ΒΛΑΚΑΣ Ο ΜΙΚΕIUS ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΦΛΩΡΟΠΟΥΣΤΑΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΠΑΤΗΣΣΙΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΑ ΤΟY KANEI ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ.

    ReplyDelete
  62. Καλα εκανες και χωρισες το αρθρακι σε 2 μερη Mike. Μ αρεσει που στο πρωτο ειχες ολη την καφριλα και στο δευτερο ολο το μπλα μπλα που τη δικαιολογει.

    Σαν το Kill Bill ενα πραμα.

    ReplyDelete
  63. παιδιά επειδή οι απόψεις είναι σαν τισ κωλοτρυπίδες και όλοι έχουμε από μια, σταματήστε να τρώγεστε σαν γριές πουτάνες. Σε όποιον δεν αρέσει κάτι (π.χ. αυτό το blog) ας σταματήσει να το βλέπει. Εύκολο. :)

    ReplyDelete
  64. shinobi έλα στο λαό σου!!!

    ReplyDelete
  65. Ωραίο χώσιμο έριξες στον Αλ γκορ και σύμφωνα με μελέτες που διάβασα ο πληθυσμός της γης θα ξεπερναει το 2050 13 ΔΙΣ

    ReplyDelete
  66. Προφανώς και δεν θα καταστραφεί ο πλανήτης. Οι κατσαρίδες και τα βακτήρια θα συνεχίσουν να ζούν! Οι εναπομείναντες άνθρωποι είναι αυτοί που θα τον πιούν.
    Γι' αυτό λέμε να μην κάνετε παιδιά, για να μην χρειαστεί να υποφέρουν και παράλληλα να γίνει λιγότερο μίζερος ο κόσμος.

    ReplyDelete
  67. Για την Κίνα μιλάμε...; Γιατί στην Ελλάδα μόνο πρόβλημα υπερπληθισμού δεν έχουμε...αντιθέτως έχουμε υπογεννητικότητα,άρα οι καφρίλες που γράφεις δεν μας αφορούν...μετάφρασέ τα στα κινέζικα...

    Επίσης,ο άνθρωπος δεν είναι ικανός να καταστρέψει τον πλανήτη...το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να καταστρέψει τον εαυτό του με της μαλακίες του...Αν λοιπόν υπήρχε σοβαρό πρόβλημα υπερπληθισμού θα το είχαμε καταλάβει σίγουρα...αν η Γη δεν μπορούσε να μας συντηρήσει θ'αρχίζαμε να ψοφάμε σαν τα κοτόπουλα μέχρι το "σύστημα" να επανέλθει στην ισορροπία του...Κι αν πιστεύεις πως όντως κάποια στιγμή αυτό θα γίνει,τότε μη σκας για τον πλανήτη...θα μας εξοντώσει και θα απαλλαγεί από το χειρότερο είδος που περπάτησε ποτέ πάνω του...εμένα θετικό μου φαίνεται πάντως ως προοπτική της Γης...

    Και τέλος,ότι μαλακία και να γράψεις εσύ κι ο καθένας,το ένστικτο της αναπαραγωγής είναι το δυνατότερο και το κυρίαρχο σε κάθε είδος, χωρίς εξαίρεση...κι εμείς ζώα είμαστε και το έχουμε...Άρα τζάμπα κουράζεσαι...

    ReplyDelete
  68. NECHAYEV SERGEI OI BLOGGERS EINAI GAY δεν την παλεύεις καθόλου μα καθόλου... Αυτός μπορεί να είναι φλωρόπαστας αλλά εσύ είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ αγοράκι μου..Kαταρχάς το username σου και μόνο μαρτυρά ότι είσαι πέρα για πέρα 'ρατσιστής' και προκατειλημένος και ότι έχεις να δεις γυναικείο μόριο από τη μέρα που η μαμάκα σου σε έφερε στον κόσμο..Κατά δεύτερον λέγοντας τη διεύθυνση του blogger τι θα καταλάβεις? Θα πάνε όλα τα υπόλοιπα ζώα που κουβαλάνε τα ίδια μυαλά με εσένανε να του την πέσουν σπίτι του? Και γιατί αυτο? Γιατί ίσως είναι εξυπνότερος από εσάς και λέει τη γνώμη του ελεύθερα με καυστικό τρόπο ή γιατί αυτή του η γνώμη δεν συμβαδίζει με τη δική σας? Ασε λοιπόν τα σχόλια , τράβα βγάλε κανένα πανεπιστήμιο ή άνοιξε κανένα βιβλίο να μορφωθείς και αν δεν σου αρέσει το blog ΠΟΤΕ ΜΗ ΣΩΣΕΙς ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙΣ! ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥ.. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έχουμε ΖΩΑ..Αυτό συνεπάγεται την ύπαρξη διαφορετικών απόψεων...Δεν έχει νόημα να κάθεστε και να βρίζετε.. Αυτό δεν έχετε καταλάβει ακόμα.. GET OVER IT... By the way Mikeus τόσο το πρώτο σου άρθρο όσο και το δεύτερο αποτελούν αναμφισβήτητα μια συνολική εικόνα της πραγματικότητας.. Μπορεί ο τρόπος σου να είναι ιδιαίτερα καυστικός και σε ορισμένα σημεία υπερβολικός but 'τα στατίστικς' (!!!) δεν μας έχουν δείξει κατα καιρούς ότι μόνο με αυτό τον τρόπο ξυπνάμε εμείς οι άνθρωποι..??? Όταν και μόνο όταν αναλογιστούμε τις χειρότερες αιτίες και αποτελέσματα κάποιων φαινομένων ??(βλ φτώχια, εκτρώσεις, αναλφαβητισμός, υπερπληθυσμός) Good Job.. Keep going! :) - Kaith

    ReplyDelete
  69. "NECHAYEV SERGEI OI BLOGGERS EINAI GAY said...

    Ο ΒΛΑΚΑΣ Ο ΜΙΚΕIUS ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΦΛΩΡΟΠΟΥΣΤΑΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΠΑΤΗΣΣΙΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΑ ΤΟY KANEI ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ."

    katara sto spiti sou kai panoukla s ola sou ta sogia antixriste

    ReplyDelete
  70. Οταν είχε εκραγεί ο πυρηνικός αντιδραστήρας στην Ουκρανία, το πρόβλημα το είχαν μόνο οι Ουκρανοί και όχι οι διπλανές χώρες έτσι;
    Δεν υπάρχει κάποια μαγική δύναμη που θα αρχίσει να σκοτώνει ανθρώπους οταν αυτοί πληθήνουν. Τέτοια παραμυθάκια μόνο στις εκκλησίες λένε. Απο την άλλη για κάθε παρέμβαση στο οικοσύστημα υπάρχουν συνέπειες. Αν δεν θέλεις να δείς ανθρώπους να αλληλοσκοτώνονται για ενα ποτήρι νερό μην κάνεις παιδιά.
    Το ένστικτο υπήρχε στην αρχή. Επειδή δεν αρκούσε για να ανταγωνιστούμε τα άγρια θηρία, σε σχέση με τα οποία υστερούμε στη δύναμη, αναπτύχθηκε ο Νούς.
    Αν απορίπτεις το σπουδαιότερο εξελικτικό βήμα στην ιστορία του ανθρώπου, προβάλλοντας το ανεπαρκές για τηνε πιβίωση ένστικτο, είναι δικό σου πρόβλημα.
    Και ο Νους επιτάσσει να σταματήσει η καρκινική μας εξάπλωση. Μπορείς να είσαι η αρρώστια ή η θεραπεία.

    ReplyDelete
  71. ti 8a gini 8a pikiskoume kanena gomenaki ???????????

    ReplyDelete
  72. wtf!!!! well ti eipes re file pio panw!!!
    skise kai ta post it pou exeis mirasmena sto spiti gia na 8umase na tsekareis ka8hmerina to blog....
    ffs..................
    eixe anaferei se ena allo post o mikeius peri sxoliasmwn tou blog "an den s'aresei kan'to kalutera" kai 8a eimaste oloi kerdismenoi!

    ReplyDelete
  73. Οκ, το παραδέχομαι...PWNED!!!! (το προηγούμενο άρθρο, βέβαια, εξακολουθεί να είναι αποκρουστικό και basse-classe.)
    Και για όλους αυτούς τους ψευτοοικολόγους που βγαίνουν να υπερασπιστούν τον Al Gore και την θεωρία της υπερθέρμανσης, έχω να πω το εξής: κι εγώ κάνω ανακύκλωση και δεν πετάω σκουπίδια κάτω αλλά μη νομίζεις ότι κάνω και τίποτα με αυτό. Γιατί ο υπερπληθυσμός είναι ένα από τα σημαντικότερα οικολογικά προβλήματα και αν το αρνείσαι, εθελοτυφλείς. Εσύ λοιπόν που μας το παίζεις "το κλίμα είναι στο χέρι σου" επειδή φύτεψες ένα σουηδικό πεύκο στην Πεντέλη τι κάνεις; Καις ενέργεια για να σερφάρεις ασκόπως και να σχολιάζεις σε ένα μπλογκ για το οποίο το 99,99999999999999999999999% της ανθρωπότητας χέστηκε. Οπότε μη μου λες πως είσαι οικολόγος, γιατί με τις πράξεις σου δεν επηρεάζεις κανέναν. Σπούδασε πρώτα διαχείριση φυσικών πόρων και λύσε το πρόβλημα νερού στην Αφρική, βρες ένα τρόπο να γίνεται σωστή αποβολή των λυμάτων στον Ασωπό, βάλε σε όλες τις μεγαλουπόλεις του κόσμου πράσινες στέγες και μετά ξαναέλα. Τσουτσέκι.

    ReplyDelete
  74. mikeius ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ..stadard ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΕΙΣΑΙ ΣΑ ΞΕΧΕΙΛΩΜΕΝΟ ΜΟΥΝΙ(ΧΟΝΤΡΟΣ,ΣΠΥΡΙΑΡΗΣ,ΑΡΧΙΣΕ Κ Η ΤΡΙΧΟΠΤΩΣΗ ΤΩΡΑ),ΔΕ ΣΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΜΙΑ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ 1 blog ΟΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ,ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΩΘΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΦΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΡΜΙΡΗ ΑΓΑΜΗΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΡΑΞΟΥΝΕ 'Η ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΕ ΛΥΠΗΘΟΥΝΕ(ΜΙΑΣ Κ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΔΗ irl ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΑΛΛΟ,ΘΕΣ ΜΙΑ ΑΛΛΓΗ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ-ΘΕΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΕ "ΣΕΒΕΤΑΙ" ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕ ΣΕ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝ)..ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΔΕΣ ΚΑΝΑ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΡΕ ΦΙΛΕ..ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΗ ΜΙΖΕΡΙΑ..ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ

    Υ.Γ.:ΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΤΙΣ ΜΛΚΙΕΣ ΠΕΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ,ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙΣ ΑΠ'ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΘΑ ΣΑΙ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ

    ReplyDelete
  75. thee mou posi kourasi ehei pesei! o kathenas me to makri tou i to kodo tou! eite den aresei, eite o mikeus einai gay, eite o kathe blogger ehei koblex me kapoion allon, eite migiaggihtes den boroun na vlepoun vrisies..

    MHN DIAVAZETE TO SIGEKRIMENO BLOG AN DEN GOUSTARETE! les kai tha kanete tromeri diafora an "vgalete to bookmark", geloioi.

    vasika, to thema einai ena: ODOS prepei na stamatisoun oi ginaikes na gennane san kouneles, eidika se hores tou tritou kosmou/an den ehoun lefta/an einai anilikes. kai OHI den hreiazetai na paei kaneis na autoktonisei, OUTE i mana tou mikeus na eihe kanei ektrosi! giati me auti ti logiki ade psofiste oloi! genikoteri SINIDITOPOIHSH hreiazetai kai ligotero trobbing(=malakia, ohi me tin kiriolektiki ennoia), giati poli ehei pesei kai kanei kako sti koinonia. an eihate stathei sto thema, tha katalavainate 2-3 pragmatakia parapano, ilithioi anthropoi.

    Athina

    ReplyDelete
  76. Φίλε Μιχάλη...από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι δεν έχεις δει πως γίνεται η έκτρωση...ψάξτο λίγο...και αν δεις κάποιο βίντεο της διαδικασίας αυτής θα πονέσει η ψυχή σου.
    Φιλικά.

    ReplyDelete
  77. NECHAYEV SERGEI OI BLOGGERS EINAI GAYMarch 22, 2010 at 12:34 AM

    ΣΚΑΖΜΟΣ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙΑ

    ReplyDelete
  78. Βρε Αθηνούλα μου, βρε γλυκό μου κορίτσι (και όλοι οι άλλοι από πάνω μην κρύβεστε σας είδα), αφού είσαι έξυπνο πλάσμα και το δείχνεις γιατί ασελγείς πάνω στα μάτια μας με greeklish. Βαριέσαι να κουνήσεις το χαριτωμένο δαχτυλάκι σου και να πατήσεις Alt+Shift ?
    Και εσείς ρε μαλάκες γράψτε κανένα ελληνικό, όλοι στην φιλοσοφία είστε και δεν νιώθεται να γράψετε στην μητρική σας γλώσσα, Ούνοι!

    ReplyDelete
  79. Σωστος ο Mike. Πολυ σωστος. Λιγο brutal αλλα ποιος χεστηκε?

    ReplyDelete
  80. Εχω δει βιντεο εκτρωσης. Ειδα και χθες αλλο ενα, μαζι με την κοπελα μου για kinky καταστασεις.

    ReplyDelete
  81. siga to makavrio 8eama tis ektrosis ena blenderaki sto mouni tis kounelas kai bam bam ftiaxnis to COCKtail kai meta bazis tin hlektriki kai ka8arises.

    ReplyDelete
  82. asdfg ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΣ...Δηλαδή το επιχείρημά σου έναντι μιας άποψης είναι το ότι αυτός που την εκφράζει είναι ξέρω γω άσχημος ή ό,τι άλλο...
    Δηλαδή κι έτσι να είναι , όποιος είναι άσχημος ή δεν του κάθεται η γκόμενα δε μπορεί να έχει σωστή άποψη ε??

    ReplyDelete
  83. εσυ χαιρεσαι που σ εκανε η μανα σου;

    ReplyDelete
  84. xarika poly otan diavasa to proto part alla edo malaka to olokliroses! elega ki ego....den mporei na min yparxei kaneis allos pou na to vlepei etsi. telika kata vathos ta idia pragmata pisteyoume, asxeta pou sto "i fysi den se goustarei" me eixes mperdepsei. koinonoiko leitourgima prosfereis! na s'akougane kiolas kala tha 'tan. "xys'tin ston popo, einai gia kalo skopo!"

    ReplyDelete
  85. Mikeius thelw na kanw to paidi sou!!!!

    Peoklis

    ReplyDelete
  86. Apla ena apo ta theikotera arthra pou'xeis grapsei mazi me to part 1.

    ReplyDelete
  87. Μιχάλη, η ψυχοθεραπεία δεν είναι πλέον taboo, κάνε την χάρη στον εαυτό σου και κάνε καμία συνεδρία. Είναι κρίμα να βγάζεις τόση χολή από μέσα σου μόνο και μόνο επειδή έμαθες οτι ο λίγδας, πρώην συμμαθητής σου πηδάει και το χαίρεται ενώ εσύ οχι!
    Αμα δεν θές να το κάνεις για σένα,καν'το για τους αναγνώστες σου που θα τους χάσεις με αυτά που γράφεις...think about it

    ReplyDelete
  88. ελα μικε νταξει μας ξενερωσες
    (μην πεταχτει καμια πουτσα να μου εξηγησει οτι στον πουτσο του/μην διαβαζεις αμα δε σ αρεσει/κτλ κτλ- ειστε γραφικοι)

    ReplyDelete
  89. Reeeee! Ston poutso mou na poume... Min diabazeis ama de s' aresei kai ta loipa!

    ReplyDelete
  90. Μεγάλε, δε σε διαβάζει κανένας για τις απόψεις και τις ιδέες σου αλλά για τα μπινελίκια και τον κάφρικο τρόπο που τα χώνεις. Μπορείς να μας αραδιάσεις 100 έρευνες για να στηρίξεις τη μαλακία που σου ήρθε στο χέσιμο αλλά αν τα μπινελίκια σου δεν προκαλούν γέλιο το post περνάει αδιάφορα...
    Άσε που οικογενειακός προγραμματισμός δε σημαίνει απαραίτητα σοδομισμός ή έκτρωση όπως, φυσικά, ξέρεις.

    ReplyDelete
  91. Α ναι ρε ανωνυμε, δικιο εχεις. Θυμαμαι το πιο δημοφιλες αρθρο μου με τα περισσοτερα hits, με τιτλο "Ο Mikeius βριζει για 5 παραγραφους σερι" και το δευτερο πιο δημοφιλες, "Μπινελικια, γαμοσταυριδια και κοπρολογιες".

    ReplyDelete
  92. mporeis na valeis kai ta links gia ta parapanw giati de ta vriskw?

    ReplyDelete
  93. τοσο καιρο διαβαζω το blog δεν εχω κατσει ποτε να διαβασω comments ποσο μαλλον να κανω post αλλα ετσι για την αλλαγη θα ποσταρω και εγω,

    καλα τι γελειοι τυποι ειστε ολοι εσεις που γραφετε και flamearete ασυστολα, πραγματικα δε σας καταλαβαινω.
    λες και αμα την βγειτε απο πανω σε κανεναν πισω απο το pc στα comments ενος blog επειδη ειπατε μια εξυπναδα θα μεγαλωσει το πουλι σας, sorry guys αλλα δε δουλευει ετσι θα πρεπει να βρειτε αλλο τροπο
    σας δουλευει στην μαπα ο mikeius και το διασκεδαζει πολυ απο τι βλεπω αλλα και εγω το ιδιο θα εκανα στη θεση του αμα ειχα τοσα πολλα πειραματοΖΩΑ να παιξω.

    χαρα στο κουραγιο σου (και τον χρονο σου) ρε mikeius που καθεσε και διαβαζεις τα παντα και απαντας.

    ReplyDelete
  94. Ειμαι σκλαβος της διασκεδασης σας. :-Ρ

    ReplyDelete
  95. Mikeius συμφωνώ με τη άποψή σου οτι ο υπερπληθυσμός είναι η ρίζα του κακού.

    Δυστυχώς οι επιπτώσεις πολύπλοκες: Παραδείγματος χάρην επειδή πρέπει να θρέψουμε κάτι δισεκατομμύρια παράγουμε μεταλλαγμένα κοτόπουλα που μεγαλώνουν σε ένα μήνα κτλ. Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω link και δείτε αν αυτά θα υπήρχανε δίχως το προβλημα του περπληθυσμού.

    http://www.ultimate-film.com/watch/90305/Food-Inc-2008-DVDRip.html

    ReplyDelete
  96. Ο Μάλθος τα είχε πει από το 18ο αιώνα που ο πληθυσμος ηταν πολύ μικρότερος. Ο ανθρώπινος πληθυσμός θα έπρεπε να είναι το πολύ 1 δις για να υπάρχει μια οικολογική ισορροπία και να μπορούν όλοι να έχουν τις καταναλωτικές συνήθειες ευρωπαίου. Όπως κάποιοι λένε θα μπορούσε η γη να υποστηρίξει και παραπάνω από 10 δις αλλά αυτό θα σήμαινε ότι θα μετατρέψουμε τη γη σε ένα σύστημα που ικανοποιεί αποκλειστικά και μόνο τους ανθρώπους. π.χ.αποκλειστικά εντατική εκτροφή των ζώων με ορμόνες, αποψίλωση όλων των δασών για αγροτικές εκτάσεις. Το μόνο άλλο είδος που είναι παρόμοιο με τον άνθρωπο είναι οι ακρίδες όπως πολύ εύστοχα παρατηρεί ο πράκτορας σμιθ στο ματριξ.
    Η μόνη λύση είναι να πέσει ο ρυθμός αναπαραγωγής στην Αφρική και την Ασία(να σταματήσουν να γαμιούνται ασύστολα ή να μπαίνουν μόνο από πίσω αφού δεν έχουν οι άνδρες προφυλακτικά και οι γυναίκες κλειτορίδα ούτως ή άλλως) και να πέσει ο μέσος όρος ζωής στις δυτικές χώρες (να ψοφήσουν οι κολώγεροι μπας και γλιτώσουμε το δημογραφικό) ή όπως λέει ο μιχάλης να ανάψουμε φωτιές και να πετάμε τα μωρά μέσα(έχω και κάποιες πιο cool ιδέες για τα μωρά αλλά δε τις λέω γιατί βαριέμαι να απαντάω σε flame wars).

    ReplyDelete
  97. http://nevadalifeissues.typepad.com/files/2010/02/low-birth-rates-undermining-greece-result-of-population-controllers-foolishness.html

    ReplyDelete
  98. mikeius paokara eisai re

    ReplyDelete
  99. http://www.cracked.com/article_15229_5-things-hollywood-thinks-computers-can-do_p1.html

    asxeto alla kalo

    ReplyDelete
  100. Ανώνυμε March 22, 2010 2:53 AM νομίζω ο Smith στο Matrix είχε πει για ιούς, όχι για ακρίδες. Τί σού 'φταιξαν οι ακρίδες;

    Τελοσπάντων, εγώ είχα την ελπίδα ότι τα σχόλια του άρθρου θα βάδιζαν στα χνάρια του προηγούμενου, οπότε και θα γέμιζαν με 17χρονες που θα διακήρυταν πόσο φαλλοκρατικό είναι το να προτρέπει κάποιος τους αναγνώστες του στο να ασκούν πρωκτικό έρωτα...

    Μαλακία. Φαίνεται, δυστυχώς, ότι οι κοπέλες σήμερα τα περνάνε στα κουτουρού τέτοια φλέγοντα ζητήματα.

    ReplyDelete
  101. malaka angele (kai kathe angele) afou symfwneis ki esy tote entaksei! aksize na to anevasei to arthro! skaste pia enas enas na leei tin paparia tou kai meta na pataei f5 mexri na tou apantisoun. diavaste to, gelaste-klapste-travikste malakia kante oti skata thelete alla prepei na katalavete kati...STA ARXIDIA MAS REEE...den mas noiazei oute an symfwneite oute an diafwneite...se kathe post oi idies malakies...afou vlepete oti kai na tou peite to arthro tou tha to grapsei. diladi nomizete oti me ta comments sas tou allaksate gnwmi? ante sas varethika...

    A!kai kati allo:

    Proll said...

    Στον κωλο σου.

    Ενα-Μηδεν.

    akoma gelaw eixa na tin akousw poly kairo auth thn ataka...na'sai kala re arxige!

    ReplyDelete
  102. Καθε Σ/κυριακο αρθρο, καθε Δευτερα ξανα στην χαβουζα που αποκαλεις "η ζωη μου". Pathetic. Πιο πολυ ακομα και απο σπυριαρη που παιζει AOE και νομιζει οτι ειναι real-life στρατηγος. Σαλτα..

    ReplyDelete
  103. vagner mhpws o Well ektos apo klasompanieras einai kai katroulokanata??? pou emathes na vrizeis? tha mou matheis kiemena?

    TEDster665.8217 o Marvin Minsky tha mporouse aneta na kanei kai peiramata gia logariasmo tou hitler pareoula me ton Mengkele...
    den kserw an katalavaineis pou to paw :)

    Mike Knight! to nou sou kserei pou meneis enas pou aytoapokaleitai san ''onoma perioxhs meiwmenhs kinitikotitas anthrwpwn'' prepei na prosexeis giati einai kai nekrofilos!
    kai klanei kai arxidia! mazi me tous tetrapodous filous tou!

    Nukem an eisai o Duke se parakalw stamata na analyeis thn ''ENALAKTIKH LYSH 3'' se paralages al gore kai ksekina na kaneis ayto pou toso omorfa ekanes sto Manhatan.

    Maria maria maria... o vothros tou mpourdelou einai diaforetikos apo ton vothrou tou palatiou? pou apokaleis zwh sou? poia eisai sy pou pas na didakseis euaisthisia kai se poion- poious? analogisou ti molis ekanes- prokaleses. gia pio logo apagoreuetai sth malakismenh kouradozwh sou h xrhsh yvrewn? giati malakismeno apotyximeno peirama? giati lathos ths durex? tou tyflous odigei o monofthalmos malista paroimia pou molis efiures. kai tous koutsous o anapiros ( exei karotsaki! wx eimai kiegw efeureths!) de mendiaferei an evrises ton mike h thn apopsh tou sthn karapoutsaklara mou gia thn akriveia omws otan einai na kaneis kati tha to kaneis swsta kai oxi me psigmata vrisiwn kai anamasimenes apo tous parapanw atakes.
    ti den mporeis akrivws na dexteis poutsokefalh? oti kapoios exei allh apopsh? oti kapoios kanei plaka me ton tropo tou? oti kapoioi lene mpravo xwsta? ayta einai ta prwta 2 arthra pou diavases kai apla twra diataraksan thn psyxikh sou galhnh giayto o kosmos paei kata diaolou giati o kathenas noiazetai gia kati otan proswpika ton enoxlhsei e loipon mantepse! me enoxleis! alla de sou lew na to voulwseis oute se skotwnw! giayto pane paikse kamia malakia ston apotyximeno pou se gamaei. dithen eyaisthito poutanogennima. :)
    xmm epishs off topic kati pou misw ekseraitika se mounia 3hs dialoghs. mi milas gia podosfairo den asxoloumai me thn parth sou otan gemizeis ryzi tis piperies ''gemista''.

    synexiste ta ypoloipa avoula onta na pisteuete oti gia ola ftaiei o yperplithismos. vgalte swsto ton Doctor Gore.

    ReplyDelete
  104. paok eisai re, ti fovasai?

    ReplyDelete
  105. PAOKARA RE MOUNOSKYLA

    ReplyDelete
  106. @ 1451...

    Όταν έσκασε ο πυρηνικός αντιδραστήρας εκεί...εμείς εδώ έπρεπε να αναλογιστούμε τι συνέβει και να κλείσουμε τους πυρηνικούς αντιδραστήρες εδώ...Α,ξέχασα...δεν είχαμε,αλλά δεν έχει σημασία έπρεπε να τους κλείσουμε...
    Δεν έχεισημασία αν μας επηρεάζει...σημασία έχει ποιός προκαλεί κάτι για να το σταματήσει...δεν μπορείς να σταματήσεις να κάνεις κάτι που δεν κάνεις...

    Δεν είπα πως υπάρχει καμμία μαγική δύναμη...είναι φυσικό επακόλουθο...άμα δεν υπάρχει νερό να πιούμε θα ψοφίσουμε από τη δίψα,αν δεν υπάρχει φαεί να φάμε θα ψοφήσουμε από την πείνα,αν δηλητηριάσουμε το περιβάλλον μας εμείς οι ίδιοι δεν θα μπορέσουμε να επιβιώσουμε σε αυτό...εκείνο θα επουλωθεί σταδιακά όταν θα αφανιστούμε...

    Μπορεί να είσαι ζώο με περισσότερη νοημοσύνη από τα υπόλοιπα (όχι απαραίτητα),αλλά εξακολουθείς να είσαι ζώο...κάθε ζωντανός οργανισμός έχει έμφυτη την τάση όχι απλώς για επιβίωση, αλλά για συνεχόμενη εξάπλωση και διαιώνιση,ασχέτως νοημοσύνης...

    Αν ξαφνικά σταματούσαν να γεννιούνται παιδιά,απλώς θα βλέπαμε δύο χούφταλα να τσακώνονται για ένα ποτήρι νερό...προτιμώ λοιπόν να δω δύο παιδιά που θα έχουν διαπαιδαγωγηθεί να μοιραστούν αυτό το ποτήρι νερό για όσο τους φτάσει...γιατί Άνθρωπο δεν σε κάνει ο νους...ο νους σε κάνει "έξυπνο ζώον"...

    ReplyDelete
  107. Mikeius, πρεπει να σε παρουν στο south park να γραφεις τα σεναρια.

    ReplyDelete
  108. Κοίτα να δεις πως έχει το πράγμα.
    Εσύ προφανώς (και ευτυχώς) δε θέλεις να κάνεις παιδιά επειδή τα μισείς. Το ίδιο κι εγώ.
    Η διαφορά μας είναι ότι εσύ νοιάζεσαι για τον πλανήτη, κι εγώ τον έχω χεσμένο μια που θα πεθάνω πριν τον καταστρέψω. Κι αφού έχεις δει και το σχετικό βιντεάκι του George Carlin (about the environment) ή αντιφάσκεις, ή στην ουσία απλά γουστάρεις να χώνεις στα σκατά το καυλί σου.
    Η χώρα μας είναι υπογεννητική εδώ και 30-40 χρόνια, αλλά ευτυχώς έρχονται άσχετοι από παντού, και ο πληθυσμός δεν πέφτει. Σε παγκόσμιο επίπεδο τώρα, οι χώρες που μολύνουν πιο πολύ είναι ανεπτυγμένες με χαμηλή γεννητικότητα, και αυτές που υποφέρουν γεννάνε σαν τα κουνέλια είτε επειδή δεν έχουν ακουστά τις καπότες, είτε επειδή οι βιασμοί δεν προϋποθέτουν τη χρήση τους, είτε επειδή "ο θεός είναι ο νόμος και ο νόμος είναι ο θεός", κι αν ο θεός θέλει να έχουμε πολλά παιδιά, θα γεννάμε σαν παλαβοί.
    Στην Υεμένη προχτές π.χ. έγινε διαδήλωση από γυναίκες (με τσαντόρ) που αντιτίθενται στο νόμο που υποχρεώνει τη νύφη να είναι 17 και το γαμπρό 18 για να παντρευτούν. Οι γυναίκες, επιμένουν να κάνουν παιδιά από τα 12 δηλαδή. Στις δυτικές κοινωνίες, προτιμάμε να κάνουμε "κ@ριέρ@" και να αναβαθμίσουμε το pc μας αντί να κάνουμε παιδιά. (στο οποίο δε βρίσκω τίποτα κακό-το pc είναι ασύγκριτα μικρότερο έξοδο, και δε σου κάνει το σπίτι μπουρδέλο)

    Επί της ουσίας τώρα, επειδή η δικιά σου δε χύνει με τίποτα ή επειδή έχεις απωθημένο να γαμάς κώλο, δε θα στήσουμε όλες κώλο για να σώσουμε τον πλανήτη. Κώλο έχουν και τα αγοράκια, βολευτείτε μεταξύ σας, ή απαιτήστε από τη Τζούλια αυτό που σας έταξε, κι αφήστε τους κώλους μας ήσυχους.

    ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΧΕΖΟΥΜΕ._

    Αν θες να επεκταθείς πάνω στο θέμα, πιάσε την τρελή ονόματι Βενέδικτος, που πήγε στην Αφρική και καταδίκασε τη χρήση προφυλακτικού (ενώ το θέμα δεν ήταν η πείνα και η υπεργεννητικότητα αλλά η εξάπλωση του Aids) και δώστου του τα καλιμάφχια να τα φάει μέχρι τις φόδρες.

    ReplyDelete
  109. αν ηθελες να κανεις ολα τα θυληκα που σε διαβαζαν να σε μισησουν το πετυχες καλε μου . Αλλα αμα ολοι σταματησουμε να κανουμε παιδακια ( ή εκτρωματα κατε εσε ) τι θα απομεινει ...? καποια στιγμη ολοι θα ψοφησουμε . εγω λοιπον φιλε μου θα σπειρω απο την ομορη μητρα μου οσο πιο πολλα κουτσουβελα μπορω και ουτε για την οικολογια θα νοιαστω ουτε για κανεναν .

    ReplyDelete
  110. ti mania afti me ton kolo?uparxoun kapotes,xapia,diafragmata,ektrwsi(me ksenerwnei mono epeidi einai lefta kai talaipwria)kai sigoura kai alla pou den kserw.7 xronia gamiemai kai den exw gkastrwthei pote.oute kserw kai kamia pou na exei ston kuklo mou.mipws eimaste steires?ti na pw?works for us anyway.

    ReplyDelete
  111. Mikeius Θα σε χρειαστώ στο μέλον. Είσαι καλός στο να προβατοποιείς ανθρώπους. Φυσικά δεν εννοώ τις κατηγοροποιήσεις (καλά κάνεις) που κάνεις αλλά το χάρισμα που έχεις να κάνεις διάφορα προβατάκια να σε ακολουθούν.
    Βγάζει η τζούλια dvd τρέχουν και ασχολούνται όλοι μαζί της, βγάζει ο mikeius ανάρτηση τρέχουν όλοι να ασχετοσχολιάσουν.
    Είσαι σωστός ρε Mikeius. Όσο για τους σχολιαστές (90%) είστε κι εσείς σωστά πρόβατα.
    Το ξέρω...στ' αρχίδια σας. Και 'μένα στην καραπουτσακλάρα μου. Πάντως γουστάρω όταν βλέπω οτι υπάρχουν τόσοι πολλοί βλάκες γύρω μου. Με διασκεδάζετε βρε!!!
    Στην υγειά σου Mikeius, συνέχιζε να τους μαντρώνεις.

    ReplyDelete
  112. Καλά καλά, να δούμε τι θα πεις κι εσύ όταν βαρέσει το βιολογικό σου casio και θες να αφήσεις κι εσύ στον κόσμο κι άλλους faeenanmalakes γιατί, πολύ απλά, είναι φυσικό και σου 'ρχεται σαν το χέσιμο. 27 δεν είσαι; Περίμενε μια 10αριά 13αριά το πολύ χρονάκια ακόμα να σαρανταρίσεις και θα δεις τότε πως θα αγχωθείς. Ά, και δύο πράγματα:
    1. Στα διαγράμματα που "ταιριάζουν απόλυτα" οι άξονες είναι διαφορετικοί!ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ διαγράμματα που αναπαριστούν εκθετική αύξηση ταιριάζουνε με αυτό, αρκεί να φτιάξεις λίγο την αρίθμηση των αξόνων.
    2. Στο INTERNET μπορέι να βρει ο καθένας ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ για να την πει σε κάποιον άλλον.Μιλάμε για δισεκατομμύρια σελίδες, στις οποίες μπορείς να βρεις οτιδήποτε. Ορίστε: http://www.green-blog.org/2009/07/14/overpopulation-is-not-the-problem-%E2%80%93-overconsumption-by-the-rich-few-is/ . Το ξέρω πως είναι από "κατευθυνόμενο" συνάκτη αλλά δεν παύει να είναι και αυτό ένα άρθρο με στατιστικά στοιχεία. Αυτό στο Oregon University όμως δεν μου φαίνεται και τόσο για έρευνα αλλά για ένα απλό ποστάρισμα στο site του Πανεπιστημίου. Αν βρεις πουθενά την έρευνα ολοκληρωμένη στειλ' την να την δούμε.
    Αλλά και να μην την βρεις είμαι σίγουρος πως όλο και κάτι θα βρεις στο net για να μου/μας την πεις, ακόμα και για το θέμα με τα διαγράμματα παραπάνω.

    ReplyDelete
  113. απλα για να τρολάρω και εγώ όπως κάνει ο κάθε μαλάκας στο μπλογκ θα σου την πω.

    Ρε μλκ mike, πάρε ένα ούζι γάζωσε όποιον βρίσκεις και στο τέλος ψόφα και εσύ να ησυχάσουμε. Πάρε και καμιά 10αριά μπάτσους μαζί σου μπας και καθαρίσουμε καθόλου

    ReplyDelete
  114. Πραγματικά χαραμίζεσαι.
    Φτιάξε και ένα twitter να γίνει της μουρλής από followers

    ReplyDelete
  115. ωραια τα λες

    αλλα καντο μια μεταφραση στα Πακιστανικα, στα Ινδικα και σε καμια 30αρια αλλες τριτοκοσμικες γλωσσες και στειλτους το να το διαβασουν, γιατι αυτοι γεννοβολανε σαν τα κουνελια... στην Ελλαδα η μεση οικογενεια κανει 1.5 παιδι :P εκει κανουν 7.5 :D

    ReplyDelete
  116. Dwse link na dw ektroseis... Goustarw :D

    ReplyDelete
  117. Μήπως απλά είσαι κρυφός gay? Γιατί αυτοί είναι οπαδοί τέτοιων μαλακιών. Μπορεί απλά να είχες παιδικά άσχημα χρόνια ή να είσαι ανίκανος.
    Το πιο πιθανό είναι βέβαια, να είσαι όλα αυτά μαζί :)

    ReplyDelete
  118. mik εισαι μεγαλος θεος!
    καρασυμφωνω μαζι σου!
    αλλα αντε να βαλεις μυαλο στην καθε μαλακισμενη που κανει ενα μουλικο και νομιζει οτι ο κοσμος γυριζει γυρω απο αυτο,και νομιζει οτι ειναι και θαυμα το να κανεις παιδι!!!
    μαζι σου φίλε!!!!

    ReplyDelete
  119. Μπράβο παπαρολόγησες και πάλι...

    και τον Παπακωνσταντίνου που τον πας; Τον Λοβέρδο; πως ρε μαλάκα θα πάρεις σύνταξη; Από τα 2-3 πιστσιρίκια που (δεν) γεννά ο ημεδαπός;

    ReplyDelete
  120. Άντε γαμηθείτε όλοι!

    (χμμμ... κλισέ, πάω να σπείρω κάνα δυο κουτσούβελα και να διαβάσω λίγο /b/ για έμπνευση. θα επανέλθω)

    ReplyDelete
  121. {Μήπως απλά είσαι κρυφός gay? Γιατί αυτοί είναι οπαδοί τέτοιων μαλακιών. Μπορεί απλά να είχες παιδικά άσχημα χρόνια ή να είσαι ανίκανος.
    Το πιο πιθανό είναι βέβαια, να είσαι όλα αυτά μαζί :)"

    πω ρε φιλε αυτο ειναι το πιο αστειο πραμα που εχω διαβασει. Θα γελαω για παντα. ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ δεν εχει πει τετοιο πετυχημενο καλαμπουρι σαν το δικο σου. Εσυ ρε μαγκα χρειαζεσαι δικη σου εκπομπη! Εισαι απιθανος και καταπληκτικος και μαλλον εχεις τεραστιο πεος και σε θελουν ολα τα κοριτσια ε; μπορω να μυρισω λιγο τη μασχαλη σου ΘΕΕ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ? Εισαι ο καλυτερος. Ξεπερνας και το Σεφερλη. Μακαρι να ημουν τοσο σοφος και οξυδερκης οσο εσυ. Εισαι το ειδωλο μου. Σε λατρευω. ΕΙΣΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΣΤΕΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Σ ΟΛΗ ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ! ΜΠΡΑΒΟ! Καταπληκτικο. Φρεσκος! ΕΥΣΤΟΧΟΣ! Που το σκεφτηκες βρε θηριο; Πως αντεχεις να εισαι τοσο εξυπνος σε ενα πλανητη που ολοι ειναι πιο ηλιθιοι και εχουν πολυ μικροτερο πεος απο σενα;

    επισης εισαι ο πιο σοφος και ο πιο γνωστης ολων των θεματων. Νιωθω δεος που διαβαζουμε το ιδιο μπλογκ!

    ReplyDelete
  122. Δεν πειράζει Μιχαλάκη, όταν θα παρακολουθήσεις την γέννηση του παιδιού σου τα πάντα θα αλλάξουν στο "πολύξερο" μυαλουδάκι σου.

    Και αυτό στο εύχομαι πραγματικά.

    ReplyDelete
  123. Έχουν δίκιο, μετά από ένα-δυο καλά γαμήσια χωρίς προφυλακτικό, σκέφτεσαι καλύτερα. Για να μην αναφερθώ στη μαλακία πάνω στη φωτογραφία της μάνας του Mikeius. Ο-ν-ε-ι-ρ-ο!

    Λοιπόν, μη μασάτε, γαμάτε (και γεννάτε) αβέρτα:

    1/ Το 'υχαριστιέστε
    2/ Γαμάτε _και_ τις πιθανότητες επιβίωσης της κωλοανθρωπότητας
    3/ Σπάτε *και* τα νεύρα του Mikeius

    ΓΟΥΙΝ-ΓΟΥΙΝ ΣΙΤΟΥΕΗΣΙΟΝ. ΓΕΑ!

    ReplyDelete
  124. tha tou klasei ta arxidia tou planiti o anthrwpos... kala ta leei o george carlin

    tou opoiou ta legomena adigrafei o mike me to steno myalo tou.

    pare to ena...
    http://www.youtube.com/watch?v=eScDfYzMEEw

    pare k to allo
    http://www.youtube.com/watch?v=AvF1Q3UidWM

    ReplyDelete
  125. Ας υποθεσουμε οτι ολοι στα comments που κανουν εκτιμησεις για το τι σοι ανθρωπος ειναι ο Mikeius με μονο δεδομενο τα κειμενα του εχουν πεσει μεσα. Αυτο σημαινει οτι ο Mikeius ειναι ενας χοντρος, αγαμητος, νερντουλας, πουστης αλλα ΚΑΙ φασιστας, που τρωει τη συνταξη των γονιων του, οι οποιοι ταυτοχρονα ποτε δεν τον αγαπησαν.

    Καποιοι λενε οτι βγαινει εξω τις νυχτες και κλεβει μικρα παιδια Εβραιων για να τους ρουφηξει το σπονδυλικο υγρο...

    ReplyDelete
  126. Ο ΙαγουαροςMarch 22, 2010 at 3:00 PM

    Γιατι να θυσιασω τον πουτσο μου βαφτιζοντας τον στο σκατο της καθε μιας για εναν πλανητη στον οποιο ουτως ή αλλως σε 50 χρονια(μη σου πω και λιγοτερα) το παρον κυριαρχο ειδος θα εχει επιστρεψει στο σταδιο του homo sapiens; Γιατι να σπαταλησω ακομη και τα 300 ευρω μου για εκτρωση στο καθε μελλοντικο πιθηκοειδες και να μην περιμενω να ερθει σε λιγα χρονια το ΤΖΑΓΚΟΥΑΡ να κανει αυτο που δεν μπορεσαμε εμεις ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ; Γί'αυτο Mιχαλακη καλυτερα τρικουελ στο game reviews παρα σε αυτη τη μαλακια

    ReplyDelete
  127. a re mike eimai siguros oti eisai e8ismenos sta zanex meta apo tosa ar8ra, xara sta neyra su

    ReplyDelete
  128. Α ναι, το ξεχασα: o Mike ειναι εθισμενος και στα Zanex.

    ReplyDelete
  129. mporei na nai skliros,misanthrwpos , poustis ,anwmalos alla thigei problimata pou antimetwpizoume oloi me enan idiaitero kaustiko tropo....den lew oti tairiazei se olous autos o tropos alla den einai lathos! kai o Borat stin tainia tou petaei lefta se katsarides pou einai kai kala ebraioi kai trexei na swthei!to kserate omws oti einai protupo ebraiou?kai min mou arxisete tis malakies g tous ebraious twra kai xathei olo to noima gt ena aplo paradeigma edwsa afou milame gia tetoiou eidous xioumor...mike sunexise na ta les opws goustareis esu!opoios thelei den diabazei! kai maria se parakalw an to diabaseis pote auto to sxolio ante kai gamisou ekfuli poutana pou mpikes na sxoliaseis kiolas! oxi pws den eisai eleutheri na to kaneis fusika!antithetws malista aplws sou upenthumizw tin eleutheria logou! japan 4

    ReplyDelete
  130. ΓΑΜΩ ΤΑ ΕΒΡΑΙΟΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ

    ReplyDelete
  131. Ποσο ΔΕΝ μετανιωνω για τα τελευταια 2 αρθρα. Αντε γιατι ειχε παραγινει το κακο με τα χνουδωτα lifestyle posts του τελευταιου καιρου. Ειχα να βρισω ανθρωπινα απ' το αρθρο του Γεναρη για τους Μουσουλμανους. Το blog ειχε γεμισει με σκλαβους γραφειου followers που χαζευουν τα post μου για να ξεχαστουν λιγο και να μην αυτοκτονησουν απο τη βαρεμαρα της σκατενιας δουλειας τους. Επιστροφη στις ριζες ρε! ΘΑΝΑΤΟΣ! Δεν ξερω αν το προσεξατε, αλλα η μισανθρωπια αναφερεται σαφως στο "About me" δεξια.

    Και εννοια σου. Κατσε να ειναι το επομενο αρθρο μου ενας καυστικος σχολιασμος pop κουλτουρας ή επικαιρου θεματος των ειδησεων (βλεπε "Πες τα μωρη πουτανα Αφροδιτη") και θα σου πω εγω για ποτε θα γυρισουν ολοι αυτοι που "ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟ BOOKMARK".

    Μεχρι τοτε, απολαμβανω τη χολη σας, την οποια παρεμπιπτοντως βγαζετε για να εκφρασετε την αηδια σας προς τη δικια μου χολη. Δεν υπαρχει πιο αστειο πραγμα απο μια απειλη μεσω Blogspot. Γραφτην πιο καλα σε ευχετηρια καρτα. Ενα αρκουδακι που κραταει μπαλονια κι απο κατω "ΨΟΦΑ ΚΑΡΓΙΟΛΗ!". Πιο απειλητικο μου ακουγεται.

    ReplyDelete
  132. Χα χα χα χα...Τελειο! Επίσης το "καθρεφτάκι και στα μούτρα σου" είναι μια καλή λύση για όσους δεν έχουν λεφτά να αγοράσουν κάρτα με αρκουδάκι και μαρκαδόρο για να γράψουν από κάτω "ΨΟΦΑ ΚΑΡΓΙΟΛΗ".
    Μα καλά είμαστε σοβαροί; Κάθεστε και κράζετε έναν άνθρωπο που έχει μια άλφα άποψη ελπίζωντας να κάνετε τι ακριβώς; Να του αλλάξετε τα μυαλά στα γεράματα (σόρυ Mike, κι εγώ τόσο είμαι...);;; Να τον κάνετε να την πάρει πίσω και να ζητήσει ταπεινά συγνώμη σε όσους προσεβλήθησαν;;; Να γίνει καλύτερος άνθρωπος;!;! Να γίνει σαν τα μούτρα σας; Ούτε εγώ συμφωνώ 100% με όσα λέει. So fucking what?? Ποιος χέστηκε;; Σου αρέσουν αυτά που λέει; Κουνάς το κεφάλι καταφατικά, λες "ωραία τα λέει ο τύπος" και that's it! Δεν συμφωνεις με αυτα που λέει; Κουνάς το κεφάλι με απογοήτευση, λες "τι μαλάκας είναι αυτός;" και συνεχίζεις τη ζωή σου χωρίς να πρήξεις άλλα αρχίδια εκτός από τα δικά σου...Κι αν ο Μιχαλάκης που "κάποτε τα έλεγε ωραία" τώρα "σας τα γυρνάει" μην τον ξαναδιαβάσετε. Νομίζω δεν θα παρεξηγηθεί...

    ReplyDelete
  133. Mέτρα αντίστροφα και κοίτα πίσω σου, κάτι σε πλησιάζει...

    ReplyDelete
  134. Είστε σε μπλογκ με τίτλο "φάε ένα μαλάκα" και διαβάζετε τον Mike στα σοβαρά, κι εκτός αυτού θίγεστε κι από πάνω, κι εκτος αυτού απαντάτε και σοβαρά και οργισμένα. Σιγά μη σπάσετε κάνα πληκτρολόγιο....



    Μακάρι να σας βρει μεγάλο κακό.

    ReplyDelete
  135. kartman19

    Μακάρι να σας βρει μεγάλο κακό.


    Μεγάλε μου θύμισες την γιαγιά μου που έριχνε κατάρες τέτοιου είδους όταν τσαντιζόταν!

    ReplyDelete
  136. Εγώ πάντως δε σε βγάζω από τα bookmarks μου γιατί θέλω όταν γράφω στον browser fa να μου βγάζει faeenamalaka.

    Γιατί? Γιατί έτσι.

    Είτε συμφωνώ, είτε διαφωνώ με αυτά που λες, η διορατικότητα σου Mikeius είναι αναμφισβήτητη. Και εφόσον είσαι τόσο διορατικός, πως γίνεται να μην είσαι και μισάνθρωπος?

    ReplyDelete
  137. To θεμα ειναι πως και οι παπαριες του Al Gore και του post ειναι μονο ενδειξεις. Σε καθε περιπτωση, επειδη γουσταρουμε να γαμαμε, στα παπαρια μας αν ο υπερπληθυσμος σας προκαλει ασφυξια - για την ακριβεια, ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ! :D

    ReplyDelete
  138. Το bookmark δεν το βγάζουμε γιατί απλά όταν γουστάρουμε να διαβάσουμε μια μαλακία της στιγμής μας την προσφέρεις απλόχερα εσύ και κάποια άλλα fora και blogs... Αν τώρα πιστεύεις ότι σε διαβάζουμε για τις σοφές ιδέες σου κάνε ένα πείραμα και γράφε για ένα μήνα κείμενα μόνο με επιχειρήματα και κανένα κάφρικο σχόλιο ή μπινελίκι τύπου "Ψόφα Καριολη" να δούμε πόσο θα μειωθούν τα hits (δικά σου λόγια... σε λίγο θα μας φέρεις και την AGB). Κατά τ'άλλα σε όποιον σου απαντάει με επιχειρήματα όπως 2-3 πιο πάνω αποφεύγεις σκοπίμως να απαντήσεις.

    ReplyDelete
  139. Ass is the new black

    ReplyDelete
  140. Mikeius όλα σωστά και μαζί σου σε όλες τις αναρτήσεις που έχεις κάνει έως τώρα άλλα αυτή την φορά έγραψες μαλακία. Ψάξε λίγο καλύτερα τα σχετικά με τα περί ανόδου της θερμοκρασίας και άνθρωπος(CO2) πάντως περί υπερπληθυσμού μαζί σου και λίγο μισανθρωπισμος δεν κάνει κακό >:D

    ReplyDelete
  141. Οι σχολιαστές χωρίζονται στις εξής κατηγορίες:

    α.) Αυτοί που διαφωνούν.
    β.) Αυτοί που συμφωνούν.
    γ.) Αυτοί που διαφωνούν και βρίζουν τον Mikeius.
    δ.) Αυτοί που συμφωνούν και βρίζουν τους σχολιαστές τύπου "α" και "γ".
    ε.) Αυτοί που διαφωνούν και βρίζουν τον Mikeius και τους σχολιαστές τύπου "δ".
    στ.) Αυτοί που βρίζουν τον Mikeius και όλους τους σχολιαστές(εκτός από τους σχολιαστές τύπου "στ"), αλλά δεν διατυπώνουν την άποψή τους για το θέμα.
    ζ.) Οι τσοπάνηδες, που αποκαλούν όλους τους σχολιαστές ζώα και πρόβατα.

    Επειδή έχω ψυχολογικά προβλήματα, θα δώσω μια απάντηση για κάθε τύπο σχολιαστή. Παρεμπιπτόντως, αυτά που σου γράφουν για ψυχοθεραπεία είναι μπούρδες/πεταμένα λεφτά. Κάνω χρόνια και δεν έχω δει πρόοδο. Anyway...

    α.) Δεν συμφωνώ μαζί σου. Η μόλυνση του περιβάλλοντος οφείλεται κυρίως στο οτι η πάλη των τάξεων έχει μείνει ιστορικά αδικαίωτη, ενώ οι διεθνείς καπιταλιστικές μεθοδολογίες, σαμποτάρουν την πρωτοβουλία της κολχόζνικης ιδιοκτησίας, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένας σεχταρισμός στις λαϊκές μάζες, που τις αποπροσανατολίζει και τις οδηγεί σε ένα τέλμα ιδεολογικής σύγχυσης, μη μπορώντας έτσι να δημιουργήσουν μια ελεύθερη εργατική συνδικαλιστική οργάνωση που θα τους απαγκιστρώσει από τα δεσμά του ιμπεριαλισμού. Αυτό ακριβώς, τίποτε άλλο.

    β.) Πσσσσς... Mike, απλά τα σπάς! kορυfaio to ποst σοy!!! έτσΙ venτούZAAAAAAA!!!!!!!!!!(!x1000)

    γ.) eiΣΑΙ ΆΡΡΩΣΤΟΣ ΚΑΙ kompleκσικός!! Πήδηξα το bookμαρκ από το παράθυρο του μπρaouzer. Η μάνα σου έπρεπε να κάνει αίκτροσι!!

    δ.) ΣΙga re pouτανίτσες του διαnet που θοιχτεικατε κιώλλας! ΜΙΑ xaoura τα λέει ο MIKE!!! THA SAS ταraksoume sto οθοManikw kariώλες!

    ε.) Ρε Mike, αγόρι μου... Πήγαινε κάνε καμμιά ψυχοθεραπεία... Και πάρε μαζί σου όλα τα υπόλοιπα μαλακιστίρια που συμφωνούν μαζί σου!

    στ.) Kala prepi na iste polli malakes oli sas! Gamieste esis kai ta pedia sas poutanitses!! lol, rofl kai omg!!!

    ζ.)Έτσι, έτσι ζώα... Πέστε στην παγίδα του faeenamalaka. Μα καλά, μόνο εμείς είμαστε τόσο έξυπνοι για να καταλάβουμε οτι απλά σπάει πλάκα μαζί σας??? Τόσο πρόβατα είστε πια?!? Έλεος...

    ReplyDelete
  142. Οι σχολιαστές χωρίζονται στις εξής κατηγορίες:

    α.) Αυτοί που διαφωνούν.
    β.) Αυτοί που συμφωνούν.
    γ.) Αυτοί που διαφωνούν και βρίζουν τον Mikeius.
    δ.) Αυτοί που συμφωνούν και βρίζουν τους σχολιαστές τύπου "α" και "γ".
    ε.) Αυτοί που διαφωνούν και βρίζουν τον Mikeius και τους σχολιαστές τύπου "δ".
    στ.) Αυτοί που βρίζουν τον Mikeius και όλους τους σχολιαστές(εκτός από τους σχολιαστές τύπου "στ"), αλλά δεν διατυπώνουν την άποψή τους για το θέμα.
    ζ.) Οι τσοπάνηδες, που αποκαλούν όλους τους σχολιαστές ζώα και πρόβατα.

    Επειδή έχω ψυχολογικά προβλήματα, θα δώσω μια απάντηση για κάθε τύπο σχολιαστή. Παρεμπιπτόντως, αυτά που σου γράφουν για ψυχοθεραπεία είναι μπούρδες/πεταμένα λεφτά. Κάνω χρόνια και δεν έχω δει πρόοδο. Anyway...

    α.) Δεν συμφωνώ μαζί σου. Η μόλυνση του περιβάλλοντος οφείλεται κυρίως στο οτι η πάλη των τάξεων έχει μείνει ιστορικά αδικαίωτη, ενώ οι διεθνείς καπιταλιστικές μεθοδολογίες, σαμποτάρουν την πρωτοβουλία της κολχόζνικης ιδιοκτησίας, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένας σεχταρισμός στις λαϊκές μάζες, που τις αποπροσανατολίζει και τις οδηγεί σε ένα τέλμα ιδεολογικής σύγχυσης, μη μπορώντας έτσι να δημιουργήσουν μια ελεύθερη εργατική συνδικαλιστική οργάνωση που θα τους απαγκιστρώσει από τα δεσμά του ιμπεριαλισμού. Αυτό ακριβώς, τίποτε άλλο.

    β.) Πσσσσς... Mike, απλά τα σπάς! kορυfaio to ποst σοy!!! έτσΙ venτούZAAAAAAA!!!!!!!!!!(!x1000)

    γ.) eiΣΑΙ ΆΡΡΩΣΤΟΣ ΚΑΙ kompleκσικός!! Πήδηξα το bookμαρκ από το παράθυρο του μπρaouzer. Η μάνα σου έπρεπε να κάνει αίκτροσι!!

    δ.) ΣΙga re pouτανίτσες του διαnet που θοιχτεικατε κιώλλας! ΜΙΑ xaoura τα λέει ο MIKE!!! THA SAS ταraksoume sto οθοManikw kariώλες!

    ε.) Ρε Mike, αγόρι μου... Πήγαινε κάνε καμμιά ψυχοθεραπεία... Και πάρε μαζί σου όλα τα υπόλοιπα μαλακιστίρια που συμφωνούν μαζί σου!

    στ.) Kala prepi na iste polli malakes oli sas! Gamieste esis kai ta pedia sas poutanitses!! lol, rofl kai omg!!!

    ζ.)Έτσι, έτσι ζώα... Πέστε στην παγίδα του faeenamalaka. Μα καλά, μόνο εμείς είμαστε τόσο έξυπνοι για να καταλάβουμε οτι απλά σπάει πλάκα μαζί σας??? Τόσο πρόβατα είστε πια?!? Έλεος...

    ReplyDelete
  143. Ξέχασα να προσθέσω και του μαλάκες που δεν ξέρουν να κάνουν σωστά ένα Post και το ποστάρουν διπλό.

    ReplyDelete
  144. Μιχαλη εχεις απολυτο δικιο! Το ιδιο υποστηριζω και γω απο τοτε που αρχισα να εχω καποια συνειδηση των πραγματων και οταν ανοιγομαι σε καμια παρεα με αποκαλουν ολοι ΦΑΣΙΣΤΑ! Οχι ρε μαγκες, απλα το φαι και το νερο δεν φτανει για ολους! Ο προορισμος του ανθρωπου δεν ειναι πια να διεονιζει το το πανηλιθιο ειδος του αλλα να το αναπτυξει νοητικα! Οποτε γραψτους ολους στα καλαμπαλικια σου και ΧΩΣΕ ΜΗΣΑΝΘΩΠΙΕΣ!
    Γ' Παγκοσμιος τωρα μπας και σωθουμε!

    ReplyDelete
  145. XAXAXAXA! Ωραιος ο Ανωνυμος March 22, 2010 5:12 PM. Ελληνες commentακηδες σε κατηγοριες. Με προλαβες!

    ReplyDelete
  146. Λοιπον φιλε ενα πραγμα μονο θελω να μου πεις.εισουν στο 18ο Λυκειο Αθηνων στα Πατησια;

    ReplyDelete
  147. ΑΓΑΠΗ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ! ΛΙΓΗ ΑΓΑΠΗ ΓΑΜΩ ΤΟ ΞΕΣΤΑΥΡΙ ΜΟΥ!

    ReplyDelete
  148. η. τύποι που προσπαθούν να αντιγράψουν το στύλ του Mikeius/Μaddox:
    Anonymous said...

    Οι σχολιαστές χωρίζονται στις εξής κατηγορίες:

    ReplyDelete
  149. Πειτε τα ρε παιδια! Αντε να πουμε με τον μαλακα τον καφρο τον μικειους. Συμφωνω απολυτα μαζι σας.

    Τωρα παω να στειλω email στον Ταραντινο για την φρικαλεα σκηνη του Inlorious Basterds που γαζωνουν τον Χιτλερ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΚΟΥΕΝΤΙΝ! Πως τολμησες να προβαλεις με τοση βια ενα μη ιστορικο γεγονος; Δεν εχεις σεβασμο για την ανθρωπινη ζωη; Δεν εχεις σεβασμο για την ακριβη απεικονιση της ιστοριας; Δηλαδη γιατι το γυρισες το εργο; Για να """ψυχαγωγηθουμε""";;;;

    ReplyDelete
  150. Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός, καπότες παιδιά, καπότες. Και ας κοστίζει 0,50 σεντσια το γαμήσι.

    ReplyDelete
  151. μπράβο σου μαλάκα εσπασες τα κοντέρ. Απο την επιστημονική σου ανάλυση (εβαλες και διαγράμματα καημένε για να στηρίξεις τις παπαριές σου) ξέχασες λίγα σημαντικά θεματάκια. Τη βιομηχανική επανάσταση, την καπιταλιστική παραγωγή σε όλους τους τομείς και αναπαραγεις σαν πιθηκοειδες τις μαλακίες του Μαλθους που τόσες φορες κατερριψαν τόσοι και τόσοι επιστήμονες.

    Πανω σε ηλίθια μυαλά σαν το δικό σου πάτησαν κάτι ωραίοι τύποι για να δικαιολογήσουν τις γενοκτονίες ολων των "κατώτερων" που δεν χωράνε στον πλανήτη (Αφρικανών και Εβραίων κυρίως).

    Προφανώς δεν σκέφτηκες ποτε πόσο CO2 εκπέμπεται πχ απο την εκτροφή ζωων για την παραγωγή κρέατος. Δωσε λοιπον μια δικαιολογία στον εαυτό σου, βγαλε τον κώλο σου απέξω, πες πως φταίνε τα αγεννητα μωρα και τραβα και γαμήσου ήσυχος. Δεν είναι στραβός ο γυαλός βλάκα, στραβα αρμενίζουμε και δεν εννοω οτι δεν πρέπει να υπάρχουμε αλλα ολα τα υπόλοιπα. Πραγματικά η παπαριά σου μου προκάλεσε πολύ γέλιο. Αν θέλεις στοιχεία για ολα τα παραπάνω πες μου και στα στελνω

    ReplyDelete
  152. Ανωνυμε απο πανω εισαι ηλιθιος οσο δεν παει.

    ReplyDelete
  153. Και αν θες στοιχεια για αυτο πες μου και στα στελνω.

    ReplyDelete
  154. @Έφη

    ...Εφουλα... Εφακι... Δοκιμασε το πρωτα και μετα μας λες...

    Και τα μουνια δηλαδη μονο για κατουρημα τα εχετε?

    Ακου που σου λεω. Φιλικα στο λεω.
    Θα σου αρεσει.

    ReplyDelete
  155. pros filo ΕΞΑΡΧΕΙΑ 21R:

    an 3anadw na apeileis se exw kapsei zwntano ekei pou suxnazeis mazi me tous lekedes tous filous sou. kai NAI 3erw pou 8a se vrw gege?

    Mikeius lupamai pou sto lew etsi anwnuma alla kapote eixa gamisei tin kopela sou apo ton kwlo. min mou 8umwseis apla eixa "oikologiki suneidisi" vlepeis..

    ReplyDelete
  156. Πολυ αστειο φιλαρακι. Μπραβο τενεκε.

    Εχεις blog μηπως?

    ReplyDelete
  157. s aftous tous polyplokous ypologismous sou, exeis ypologisei thn afkish tou mesou orou hlikias??? pleon oi an8rwpoi den pe8ainoun sta 40 k sta 50. krima. kai nomiza oti hsoun an oxi morfwmenos, toulaxiston eksypnos.


    nat

    ReplyDelete
  158. Κου - ΜουνίστριαMarch 23, 2010 at 12:05 AM

    Εγώ έχω δώσει κώλο και δεν μ'άρεσε. Η επιστήμη έχει προοδεύσει, χρησιμοποιώ αντισυλληπτικά.

    Γαμώτο οι τσόντες σας έχουν κάνει απαιτητικούς. Παλιότερα το μουνί έφτανε και περισευε...

    ReplyDelete
  159. @ Mikeus
    Δηλαδη ολα αυτα τα εγραψες για το καλο του πλανητη?
    Αμα ειναι να μην εχεις μελλον (=παιδια) τι σε νοιαζει ο πλανητης?
    Χωμα η σκατα να σε θαψουνε καπου θα βρεθει...

    ReplyDelete
  160. MALAKA Mikeius STAMATA NA TUS APANTAS I AN TO KANIS KANTO MONO GIA NA TUS MPRIZOSIS ETSI OSTE NA PSAKSUN MESTON KOLO TUS GIA AKOMA PIO KSEKARDISTIKA EPIXIRIMATA.

    ReplyDelete
  161. ALIOS THA SU KLASO TA ARXIDIA ME PIESI

    ReplyDelete
  162. Κου - Μουνιστρια τι μαλακιες λες?

    Τι θα πει δεν σου αρεσε? Μας δουλευεις?
    Και τι σχεση εχουν τα αντισυλληπτικα? Δηλαδη εσυ εδωσες κωλο για να μην μεινεις εγγυος? Πριν δηλαδη, δεν υπηρχαν?

    Και ποιες τσοντες ρε μη μου σπας τα νευρα.
    Οι τσοντες φταινε που ειναι τοσο ευχαριστο και για ανδρες και για γυναικες??

    ReplyDelete
  163. einai apo tis kaluteres dikaiologies gia na psiseis mia gkomena na sou dwsei kwlo!!!gamatooooo!!!!eilikrina den to eixa skeftei etsi...suni8ws elega gt na min dokimasoume kai kati allo?? alla twra 3erw ti 8a lew kai me atrantaxta epixeirimata!!!trelaaaaa

    ReplyDelete
  164. ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΠΟ ΠΑΓΚΡΑΤΙMarch 23, 2010 at 2:39 AM

    ΒΛΑΚΑ ΠΑΤΗΣΙΩΤΗ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ. ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ ΣΟΥ

    ReplyDelete
  165. ενας μαλακαςMarch 23, 2010 at 4:31 AM

    Εδω ρε νοιαζεστε για τον διπλανο σας και μιλατε για τετοιες μαλακιες που θα γινουν ΜΕΤΑ απο 100 και 200 χρονια. Και οχι μονο τα λετε, αλλα παθιαζεστε κιολας. Αφου δεν θα ζειτε για να δειτε τα αποτελεσματα ουτε θα εχετε κανει παιδια για να τα ζησουν αυτα. Αρα, γιατι χτυπιεστε ετσι?
    Ειναι προφανες οτι κανετε τα παντα για να διαφερετε απο την μαζα. Και αυτο μαλλον γιατι η μαζα σας εχει φερθει ασχημα.
    Βαριεμαι να γραψω αλλο. Δεν αξιζει κιολας.

    ReplyDelete
  166. Η μανα σου επρεπε να σε κανει εκτρωση σκατοφλωρε κ ας ηταν κ πορτοκαλι..που εχεις αποψη κ μιλας..κανε πρωτα παιδια αποτυχημενε κ μετα μιλα σιχαμα!

    ReplyDelete
  167. "Mikeius said...

    Ειμαι σκλαβος της διασκεδασης σας. :-Ρ
    March 22, 2010 2:43 AM"

    The shepherd leads the den / the den leads the shepherd. Talk show terastiwn dynatothtwn! Sorry, einai h alh8eia...

    Mikeius, pes ta bro. Xwris complex. An ki egw 8a s proteina n'aytoktonhseis bebaia. As exei omws. Apasxoleis arketo xrono atomwn pou exoun Facebook ara pratteis mega kalo.

    ReplyDelete
  168. ανωνυμο φιδι που ειπες αυτο:
    "Πανω σε ηλίθια μυαλά σαν το δικό σου πάτησαν κάτι ωραίοι τύποι για να δικαιολογήσουν τις γενοκτονίες ολων των "κατώτερων" που δεν χωράνε στον πλανήτη (Αφρικανών και Εβραίων κυρίως)."

    εισαι ο λογος που πεθαινουν παιδια στην Αφρικη. Ναι, εσυ προσωπικα. Εσυ φταις για ολα τα κακα του κοσμου. Γεννηθηκες με μονιμη περιοδο και το μουνι σου ειναι τιγκα στην αμμο.

    Ελπιζω να σου κατσει το ζαναξ στο λαιμο να πνιγεις ζαγαρι να ξεμαγαρισει ο τοπος απο κατι ευθικτα πουστρονια σαν κι εσενα.

    Που ηρθες να πατροναρεις το Μικε ρε φερετρο της ανθρωπινης αξιοπρεπειας.

    ReplyDelete
  169. mikeius junior den tha paiksei loipon...kavla...mikeius junior sth fwtia..kai afth pu tha lene na vgei pusths to prwto sou paidi kai mlkies mhn psarwneis...se sena teleiwnei t genealogiko dentro eisai o pronomiouxos skeptikisths ths putsas kai ths propagandas,gt mono oi rockefellers thewrun to 95% tu plythismou idaniko kai kanun olokaftwmata kai genoktonies kai steirwnun tus pantes en agnoian tus..a nai kai esy..o jp morgan kai o mikeius..na vlaka.parto icon sou sthn mapa sou stegna..

    ReplyDelete
  170. Mikeius μία διόρθωση μόνο.
    Ο υπερπληθυσμός είναι τεράστιο πρόβλημα αλλά οι Έλληνες είμαστε από τους ελάχιστους, αν όχι οι μόνοι πλέον, που πάσχουμε από υπογεννητικότητα. Το πρόβλημα το δημιουργούν κατά 95% οι υποανάπτυκτες χώρες.
    Αυτό το σιχαμερό που συμβαίνει στην χώρα μας λέγεται ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ σε συνδυασμό με ανεξέλγκτη υποδοχή μεταναστών στα αστικά κέντρα και ΟΧΙ ΥΠΕΡΠΛΗΘΥΣΜΟΣ.

    check this out, είναι πραγματικά ενδιαφέρον: www.breathingearth.net

    ReplyDelete
  171. ΘΑΝΑΤΟΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    τραχανοπλαγιαδες, στρουγγανοβλαχοι και λοιπες τυροκομικες ταξεις παρτε τον πουλ0

    ReplyDelete
  172. telika tpt!vrika ti sumvainei!mou pire kairo alla nomizw to xw..
    apla i gomena dn sou deinei kwlo!
    auto einai agori m??pes to kai se exoume pe8anei sto vrisidi!
    stamata na ta vazeis me ta kaimena ta mpempe..kai dokimase kana allo kolpo..:P

    ReplyDelete
  173. δίνω κώλο, τον θέλει κανείς;

    ReplyDelete
  174. 1)"την επόμενη φορά που θα βγεις μπουρδελότσαρκα με το τηλεκοντρόλ σου.."
    ΑΤΑΚΑΡΑ
    2)Ανωνυμος March 22, 2010 5:12 ΘΕΙΚΟ ΤΟ COMMENT ΣΟΥ!
    3)mike,Μαρια Get A Room !!::P

    ReplyDelete
  175. ΖΙΙΙΙΖΖΙΙΖΖΖΖMarch 23, 2010 at 9:37 PM

    @ Anonymous said...

    "NECHAYEV SERGEI OI BLOGGERS EINAI GAY said...

    Ο ΒΛΑΚΑΣ Ο ΜΙΚΕIUS ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΦΛΩΡΟΠΟΥΣΤΑΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΠΑΤΗΣΣΙΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΑ ΤΟY KANEI ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ."

    katara sto spiti sou kai panoukla s ola sou ta sogia antixriste



    ισα ρε τιποτενιε,κατουρα και λιγο GLXακια πουτανας γιε!
    αυτο το μπλογκ ολα τα χε κομπλεξικους,πουστηδες ξερολες...αλλα και ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ????Ε ΜΑ ΟΧΙ...ΠΟΥΛΟ!

    ReplyDelete
  176. Anonymous said...

    "NECHAYEV SERGEI OI BLOGGERS EINAI GAY said...

    Ο ΒΛΑΚΑΣ Ο ΜΙΚΕIUS ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΦΛΩΡΟΠΟΥΣΤΑΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΠΑΤΗΣΣΙΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΑ ΤΟY KANEI ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ."

    katara sto spiti sou kai panoukla s ola sou ta sogia antixriste



    ΙΣΑ ΡΕ ΤΙΠΟΤΕΝΙΕ ΚΑΓΟΥΡΑ GLXΑΚΙΑ,ΠΟΥΛΟ ΡΕ ΚΑΓΟΥΡΑ!

    ReplyDelete
  177. ''Mikeius said...

    Εχω δει βιντεο εκτρωσης. Ειδα και χθες αλλο ενα, μαζι με την κοπελα μου για kinky καταστασεις.
    March 22, 2010 12:48 AM ''

    Καλα ρε mikeus κατανοεις οτι απευθυνεσαι σε Ελληνες?
    Εδω στην Ελλαδα υπαρχει προβλημα υπογεννετικοτητας (hello!) σε περιπτωση που θες να προβληματισεις κοσμο μετεφρασε τα κειμενα σου στα Κινεζικα, Ινδικα ή Αφρικανικα.

    Eπισης θα ηθελα να σε προειδοποιησω οτι αν η παραπανω ταινια σε κανει να καυλωνεις τοτε σε βλεπο για τον θαλαμο 9 - για το καλο σου !

    ΑΑΑ...ναι και δεν θελω να σε στεναωρησω αλλα αυτη η πλαστικη κουκλα που εχεις αγορασει δεν ειναι κοπελα.

    ReplyDelete
  178. Miki σου δίνω τροφή να σκέφτεις.. γιατί καλά τα είπες... αλλά άντε και γαμήσου.

    Λοιπόν.
    Οι ανθρωπότητα ΑΝΕΚΑΘΕΝ εξαπλωνόταν σαν τον μύκητα πάνω στην χαλασμένη τυρόπιτα. Παλαιότερα (και όταν λέω παλαιότερα εννοώ από στην αρχαιότητα) κάναν και περισσότερα παιδιά απ'οτι οι σημερινές οικογένειες.

    Γιατί όμως τότε δεν είχαν προβλήματα υπερπληθυσμού;

    Μα φυσικά γιατί ψοφούσαν και πολλοί! Είτε επειδή πέθαιναν από ένα απλό κρυολόγημα, είτε επειδή ο εχθρός τους κάρφωνε τη σπαθούμπα του στο κρανίο τους.

    Όπως βλέπεις η μοντέρνα ιατρική έχει βοηθήσει πολύ τον υπερπληθυσμό και αυτή ευθύνεται κυρίως στο πρόβλημα, και όχι το σπέρμα που έχασε το δρόμο και από τον οισοφάγο βρέθηκε στη μήτρα.

    Κλείνοντας.

    Πιστεύεις ότι η λύση είναι να μην γίνονται παιδιά... Δεκτό... Αλλά είσαι μαλάκας. Δημιουργείς έτσι έναν πλανήτη γέρων. Η σωστή κίνηση -άμα θέλεις να σκοτώσεις κάποιον- είναι τουφεκισμός όσων είναι 70+ χρονών.

    Γκεγκε;

    ReplyDelete
  179. O Dr Pianka έχει θέσει κατα καιρούς ώς μείζον οικολογικό πρόβλημα τον υπερπληθησμό και έχει κάνει και ακραίες προτάσεις για τις οποίες τον έχουν χαρακτηρίσει (δικαίως ή αδίκως - δεν ξέρω) ώς ecoterrorist.

    ReplyDelete
  180. ΚΑΠΟΙΟΥΝΟΥ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΕΜΕΙΝΕ ΕΕΕΕΕΓΚΥΟΟΟΟΟΟΣ

    ReplyDelete
  181. Μαλακίες λες τώρα Μike, άλλο που γενικά σε γουστάρω και σε διαβάζω. Τα δισεκατομύρια των αθλίων του 3ου κόσμου πόσο ενεργοβόρα είναι σε σχέση με μας τους δυτικούς? Απο τα 5 δις πρέπει να κάνεις μια αφαιρεσούλα που δεν ειναι και τόσο μικρή νομίζω. Το πρόβλημα για μένα είναι οτι η ανθρώπινη κοινωνια λειτουργεί πλέον παρα φύση και η ίδια η φύση θα επιβάλει τις ισσοροπιες. Είτε η ανθρώπινη φύση (βλ. πόλεμος) είτε το ίδιο το οικοσύστημα.

    Παναγιώτης

    ReplyDelete
  182. Αυξάνεσθε και πληθώνηστε και καταστουμπώσατε τη Γη

    ReplyDelete
  183. Παναγιώτη

    Γι'αυτο δεν είναι να τα λέμε αυτά στους τριτοκοσμικούς αλλά στον καφροχλιμίντζουρα "δυτικό" παλιό συμμαθητή του Mike.Εμείς οι "δυτικοί" γαμάμε περισσότερο το σύμπαν και άρα αφού έχουμε επιλογή πρέπει απλά να σταματήσουμε να κάνουμε παιδιά.Οι Κινέζοι με τα όρια στην τεκνοποίηση είναι σωστοί,απλά άργησαν να το εφαρμόσουν,τόσο απλά.

    ReplyDelete
  184. Εστιάζεις σε λάθος σημείο.
    Δεν φταίνε για τον υπερπλυθησμό τα παιδιά που γεννιούνται. Αν ακολουθίσουμε την λογική σου σε 50 χρόνια η γη θα γίνει ένα τεράστιο γηροκομείο.
    Αυτοί που φταίνε είναι οι κωλόγεροι που ζουν 30+ χρόνια και δεν κάνουν τίποτα, μόνο καταναλώνουν.
    Οι άνθρωποι κάναν πάντα πολλά παιδιά. Αυτό όμως δεν δημιουργούσε πρόβλημα. Το πρόβλημα ήρθε μετά, όταν ανέπτηξαν την ιατρική και ανέβηκε ο μέσος όρος ηλικίας.


    Με λίγα λόγια:
    Γαμήστε ελεύθερα, ευθανασία στους άχρηστους παππούδες.

    ReplyDelete
  185. Εσυ μου φαίνεται έπαιρνες πάντα protoss

    ReplyDelete
  186. Μόνο οι Κινέζοι έχουν ποιάσει το νόημα που δίνουν μπόνους για να μην κάνεις παιδί
    Η κίτρινη φυλή γαμάει ευρωπαϊκούς κώλους! ΟΥ ΓΙΕΑ

    ReplyDelete
  187. (AS GRAPSW PALI "ANONYMOS", GIATI VARIEMAI NA TO PSAXNW...)
    KAI AS GRAPSW K EDW: AXAXAXAXAXXAXAXAXAXAXAXOAXAXOAXOAXOXOAXOAXOAXOAXOAXOAXOAXAXOAXOAXOXAOXOAOXAXOAXOAXOAXOAXOAXOAXAXOOXAOXAOXAOXAXOAXOAXOAXOAXOAXOXOAXOAOXAOXAXOAXOAXOAXOXAXOAXOAOXAXOAOXAXOXOAXOXAOXAOXAOAAOAA!!!!!
    K EXW MIA APORIA...: GIATI, GIATI, GIATI,
    G I A T I, ΓΟΥΑΗ KAPOIOS NA PAREI PROSWPIKA TO OPOIODHPOTE AP8RO, SXOLIO, SKATA, REPSIMO, GEIA KTL K NA TSANTISTEI??? O,TI NA'NAI...
    ALLA K GIATI OXI??? TA SXOLIA EINAI TO KERASAKI!!!

    ReplyDelete
  188. Το πρόβλημα είναι ότι δεν πρέπει να αναφέρουν σε ευρωπαίους και αμερικάνους τον υπερπληθυσμό ως πρόβλημα γιατί αυτοί π ρ ε π ε ι να συνεχίσουν να κάνουν παιδιά. Οι μουσουλμάνοι, κινέζοι και μαύροι είναι το πρόβλημα

    ReplyDelete
  189. exete xasei to dasos

    ReplyDelete
  190. Tsoup, skasane kai oi myksoparthenes pou legate pio pano! Loipon gia na ksekatharisoume kati pou apo oti fainetai polles gomenes den kseroun: o kolos den einai mono gia na xezoume. Den xreiazetai na valete to pouli sas sta skata, opos proanaferthike apo kana dyo kathysterimenous, giati poly apla to ortho einai meros prosorinis apothikeysis ton kopranon. Tis ypoloipes ores einai mia xara katharo kai ama i gkomena den einai teleios axristi kai kserei na plythei, den tha deite pote skata sto proktiko sex. Symperasma: o kolos den einai mono gia na xezoume kai ayto tha to katalavete otan parete ti gkomena sas apo ton kolo kai tin akousei olo to tetragono na ourliazei kathos tha teleionei(me tin proypothesi oti den eiste ksenerotoi flouflides kai kserete na to kanete). Ayta peri kolou.

    Kai nai nomizo einai profanes oti o Mikeious tha ekane thraysi an ton vazane na grapsei epeisodia south park!

    Pantos an o planitis sozotane me to na stisoume emeis kolo, ego to 'xo kanei to komati mou kai me to parapano.....alla o planitis akoma skata einai giati yparxoun oi egokentrikes myksoparthenes pou legame pio pano. An diavazete, thelo na mou peite 1 gamimeno kalo logo gia na kaneis paidi, pera apo to oti ikanopoiei ton egoismo sou oti pantreytikes kai teknopoiises ki esy ara petyxes os gynaika.

    Kai ksanaleo: 2 apo ta kalytera arthra pou exoun anevei edo ever! Anamenoume epistrofi stis rizes!

    ReplyDelete
  191. μαλιστα..μας εβαλες και στατιστικους πινακες για να μας αποδειξεις -και μαθηματικα πλεον- οτι δεν εισαι μαλακας...

    ρε φιλε εισαι και πολυ προχωρημενος...μαλακας!


    (και αυτο δεν το λεω για σενα, γιατι ουτως ή αλλως, τα σχολια μας ειναι η "τροφη" σου.το λεω για κατι παιδακια που μπορει και να νομιζουν οτι εισαι μαγκας και καραμπουζουκλης)

    φαντης μπαστουνης.

    ReplyDelete