Thursday, March 18, 2010

Μωρά στη φωτιά

Προχθές είδα στο δρόμο έναν παλιό συμμαθητή μου απ' το γυμνάσιο. Θα μπορούσα να αφιερώσω ολόκληρο θυγατρικό blog στο πόσο καθίκι, σκατόφατσα, χοντρομπαλάς, βλάχος, μουνόπανο, μπόχας, κλεφτρόνι, λιγδιάρης και αρχίδι του κερατά ήταν τότε και πώς τα χρόνια τον έκαναν ακόμα χειρότερο, αλλά δεν έχω την υπομονή. Ας πούμε ότι μπορεί να χαρακτηριστεί περιληπτικά και με τη μέγιστη δυνατή επιείκεια ως το μολυσμένο πρασινο-μπεζ απόστημα στο περίνεο της κοινωνίας. Ευτυχώς τον αναγνώρισα απ' τη βρώμα από αρκετά μακριά και πρόλαβα να απομακρυνθώ εγκαίρως και να γλιτώσω την άβολη ανταλλαγή ματιάς.

Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν κατέβασα το βλέμμα μου λίγο πιο κάτω και αντίκρισα... ΕΝΑ ΔΙΠΛΟ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΣΑ! Και δίπλα η γυναίκα του κρατούσε απ' το χεράκι ένα τρίτο μαλακιστήρι. Ω, ναι! Βρέθηκε γυναίκα στον πλανήτη που δέχτηκε τον λιγδιασμένο σπόρο του, τον άφησε να πρήζεται μες στα σωθικά της και μετά από 9 μήνες τον ξέρασε απ' τη βρωμερή χαράδρα της, μόνο και μόνο για να της πει ο αρχικαργιόλης: "Ζαργάνα μου, η κληρονομιά του ονόματός μου είναι τόσο βαριά, που είναι άδικο να επωμιστεί την ευθύνη μόνο ένας απόγονος. Οπότε άνοιξ' τα κανιά σου και μη σταματάς να παράγεις μινιατούρες μου μέχρι να ξεχειλώσεις! Θέλω να μπω μες στο μουνί σου και να χορέψω κλακέτες!". Και η γκόμενα δέχτηκε.

Θα έγραφα "γουατ δε φακ" για να εκφρασω την αγανάκτησή μου, αλλά αν καταφύγω στην υπέρτατη κρυάδα που λέγεται engreek μετά θα πρέπει να αυτοκτονήσω τελετουργικά. Τι μαλακία κι αυτή! Για κάποιο λόγο 5-10 ιντερνετικοί μεταλάδες μαζεύτηκαν μια μέρα και αποφάσισαν ότι είναι αστείο να γράφεις αγγλικές λέξεις στα ελληνικά. "Το κονσενσους του κόσμου γι' αυτην την ταινία είναι παθέτικ. Φορ φακς σεηκ δηλαδή, δε μπορούν όλοι να εκθειάζουν το κόνσεπτ και μετά να ροφλάρουν με την χιπόκρισι του εγκζέκιουτιβ προντούσερ. Στέυ χέβι!".

ΙΤΣ ΝΟΤ ΦΑΝΙ, ΑΣΧΟΟΥΛ!!!

Αλλά ξεφεύγω. Ας δούμε μερικές στατιστικές:
Οι γεννήσεις αυτή τη στιγμή βρίσκονται περίπου στα 134 εκατομμύρια κωλόπαιδα το χρόνο. Ακόμα κι αν αφαιρέσω αυτούς που θα πεθάνουν, όσο διαβάζετε αυτήν την πρόταση ο πληθυσμός της Γης αυξάνεται κατά 25 άτομα! Ακόμα και να πιάσουν οι ευχές μου και να μη γεννηθεί ποτέ ξανά άνθρωπος στη Γη, ξέρετε πόσο θα χρειαστεί για να επανέλθουμε στον "σχετικά μικρό" πληθυσμό των 5 δις; Τριάντα τέσσερα χρόνια. ΤΡΙΑΝΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ PURE ΨΟΦΟΥ για να φτάσουμε ΠΑΛΙ σε υπερπληθυσμό, απλά λίγο πιο αξιοπρεπή!

"Καλά ρε Mikeius, δεν έχεις ξαναγράψει άρθρο που θάβεις τον υπερπληθυσμό και τα μωρά;" Ναι! Και θα συνεχίσω να τα θάβω μέχρι να σταματήσετε να τα κάνετε! Έντομα! Ε, έντομα! Και πες πάει στο διάολο να φέρεις ένα παιδί στον κόσμο υπό καλές συνθήκες διαβίωσης. Εκεί στο Σουδάν και στη Μιανμάρ τι ληγμένα παίρνουν οι γυναίκες και γεννάνε τον έναν σκελετό μετά τον άλλον; "Αχ αντρούλη μου, τι όμορφα που είναι εδώ. Το μόνο που τρώμε εδώ και δυο βδομάδες είναι καμιά αδέσποτη σφαίρα από ανήλικο στρατιώτη. Έλα να κάνουμε έρωτα κάτω απ' αυτή τη ρομαντικά σκουριασμένη λαμαρίνα. Θα σου τρίψω πρώτα το πουτσοκέφαλο με λίγο σάλιο για να φύγουν οι κάμπιες. Εσύ μην ξεχάσεις να γλείψεις στοργικά το σκάμμα που κάποτε ήταν η κλειτορίδα μου. Δε θυμάσαι; Μου την έκοψες όταν ήμουν 9 χρονών. Ξέρεις, λίγο πριν παντρευτούμε. Τι τέλειο μέρος που είναι η Σομαλία για να ξεκινήσουμε μια οικογένεια!"

Το να κάνεις παιδιά τη σήμερον ημέρα είναι στην ουσία μια κακοποίηση ανηλίκου που κρατάει 18 χρόνια. Έκτρωση και γρήγορα! Δεν με νοιάζει πού μένεις κι αν η έκτρωση στον τόπο σου είναι παράνομη. Μάγκα, σε σένα μιλάω. Η γκόμενα θα κωλώσει, οπότε πάρτο πάνω σου! Χτύπα την με το αμάξι. Κλώτσα την στην κοιλιά 10-20 φορές. Τάισέ την ταινιοσκώληκα με την ελπίδα να κάνει καμιά λάθος στροφή πριν το λεπτό έντερο. Το σημαντικό είναι να γίνει η δουλειά.

Σόρι κοπελιά αν ακούγομαι κάφρος, αλλά άντε χέσου κι εσύ. Όταν είσαι έγκυος και περιμένεις να φέρεις στον κόσμο τον μικρό καρπό σου και του βάζεις να ακούει Μότσαρτ μέσα απ' την κοιλιά και έχεις το θολό του υπερηχογράφημα στο πορτοφόλι σου, όλα είναι όμορφα και μαγικά. Όταν όμως μπαίνεις σε βαγόνι του ηλεκτρικού και είσαι σαν τη σαρδέλα ή όταν δεν έχει πουθενά να παρκάρεις ή όταν η ουρά στο ταμείο κάνει δύο κύκλους γύρω απ' το τετράγωνο ή όταν δε βρίσκεις ούτε μισό μέτρο να απλώσεις την πετσέτα σου το καλοκαίρι, τότε ξαφνικά σε χαλάνε οι μικροί καρποί του υπόλοιπου κόσμου.

Την ίδια ώρα ο κατσικομπήχτης ο συμμαθητής μου σέρνει τους τρεις νέους υποψήφιους του ριάλιτι "Ποιος θα ληστέψει τον Mikeius σε 17 χρόνια από τώρα". Αυτή η συνάντηση με σημάδεψε. Όχι ότι συμπαθούσα ιδιαίτερα τα νιάνιαρα μέχρι πρωτίστως. Αλλά χθες ονειρεύτηκα ότι ξεφλούδισα το δέρμα του νεογέννητου μωρού τους, το έβαλα στο μπλέντερ και χρησιμοποίησα το ζουμί που βγήκε ως λιπαντικό για να αυνανιστώ πάνω απ το πτώμα του.

...ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!

588 comments:

  1. POLY KAFRIKO ARTHRO

    ReplyDelete
  2. Χτύπα την με το αμάξι. Κλώτσα την στην κοιλιά 10-20 φορές.

    xaxaxaa theos!

    ReplyDelete
  3. ATHLIOS, EXO SVISEI IDI TO BOOKMARK ME TO BLOG SOU.

    ReplyDelete
  4. Goustarw tin misanthrwpia sou :P

    ReplyDelete
  5. Kafriko paratravhgmeno se merika shmeia alla alhthino.
    Edw kai xronia to na kanei kapoios 1 paidi einai kati ka8ara egwistiko h praktiko.
    Oi agrotes genovbolousan giati den exoun ti skata na kanoun kai meta apo 14 xronia 8a exoun tzampa ergatiko dynamiko.
    Oi neoi gamane giati einai pleon moda kai giati den mporei h katsika tou geitona na exei malakismeno kai na mhn exw egw.
    Kai oi klasikes panivlakoilithies gkomenes apla gamiounte kai den xeroun ti tous ginete.Blepoun ti xaritwmeno einai to mwro ths geitonisas kai nomizoun me to skatomyalo tous oti einai panino arkoudaki kai 8eloun kai autes 1 gia na ikanopoihsoun ton egwismo tous kai fysika na asxoleite o kosmos gia arketo kairo mazi tous.

    An hmoun gynaika o monos logos gia na meinw egkyos htan na parw tous 9 mhnes+ adeia kai ta epidomata.

    Skata sta moutra sas.

    Nikolakis <3

    ReplyDelete
  6. μακραν οτι πιο καφρικο εχω διαβασει τον τελευταιο καιρο..! χαλαρωσε λιγο ρε μαγκα παιδια ειναι οχι εγκληματιες (ακομα!)! ολοι μας μισουσαμε καποιον στο γυμνασιο- λυκειο αλλα εσυ το γαμησες!!!!!!!
    ΕΝΙΓΟΥΕΙ τα αρθρα σου γενικα γαμανε!! ΚΙΠ ΓΟΥΟΚΙΝΓΚ!

    ReplyDelete
  7. AXAXAXAXA h teleytaia paragrafos edwse resta!! arwsthmeno kai synama GAMATOOO!!!
    Datte

    ReplyDelete
  8. mipos eisai gay k den to ksereis? mipos exeis komplex? toulaxiston den prospatheis na ta krypseis. eisai poly malakas.

    ReplyDelete
  9. swstos! an poume oti stis ypoanaptyktes xwres den exoun profylakseis kai gi'afto symvainei oti symvainei... edw ti na pei kaneis? pou pas re file me 10 paidia otan den exeis na taiseis ton eafto sou?
    vevea, edw yparxoun anthropoi pou dinoun to mistho tous ston giorgaki gia na swsei ti xwra ki aisthanonte perifanoi, pou na tous kopsei oti den einai se thesi na megalosoun oikogeneia me ENAN VASIKO mistho. apaitei poly skepsi kati tetoio otan pianesai synexws koroido me to paramikro.

    ReplyDelete
  10. Καλά γράφεις αυτά που γράφεις. Κρύβουν και αλήθειες. Αλλά θέλω να σε ρωτήσω. Γιατί να γίνουν όλα αυτά που περιγράφεις; Για να μειωθεί ο πληθυσμός της γης στα 5 δις; Σκοπός είναι να φύγουν οι βλάκες!!!(δεν σε έχω για βλάκα, αν τυχόν κάποιος πιστεψε αυτό).

    ReplyDelete
  11. Και λίγα λες..
    Φαντάσου τον εαυτό σου σε αεροπλάνο δίπλα σε 3 μαλακισμένα αραπάκια που ουρλιάζουν ξέφρενα όσο εσύ παρακαλάς να τελειώσει ο πούστης ο Ατλαντικός και να κατέβεις πριν αρχίσεις να μασάς το κάθισμα για να αποφύγεις να μασήσεις τα μάτια τους.

    Όσο για τη γυναίκα του λιγδιάρη του συμμαθητή σου, δε μου λέει κάτι.. μήπως είχε αμάξι ο μολυσματικός;

    ReplyDelete
  12. Πολυ σωστος για αλλη μια φορα, μην ακους τους μαλακες. Σοκαριστηκατε απο τις εκφρασεις? Εεε στον πουτσο μας λουλουδια και γυρω γυρω μελισσες...Το μονο σου φαουλ μεχρι σημερα ηταν το αρθρο για το μικρο Αλεξη, ολα τ αλλα ειναι 110% on the point.

    ReplyDelete
  13. ta paidia einai megalh ey8hnh. kata th gnwmh mou ta zeygaria prin boresoun na kanoun paidia 8a eprepe na pernane apo ena sxoleio gia goneis h kati paromio gia na diapistw8ei an ontws einai ikanoi n megalwsoun 1 paidi.ΕΝΥΓΟΥΕΕΙ t ar8ro htan ΦΑΚΙΝ ΟΟΥΣΟΜ!

    ReplyDelete
  14. Πολυ σωστος και ο απο πανω, για την ακριβεια εγω καποτε ελεγα οτι πρεπει να δινουν εξετασεις για γονεις (καποιος μπορει να ειναι καταλληλος και χωρις μαθηματα), και αν το κρατος κρινει οτι εχουν 1) την ικανοτητα 2) την οικονομικη δυνατοτητα, να τους δινει μια 'αδεια τεκνοποιησης'...η και μια γεματη

    ReplyDelete
  15. ok swstos alla file den mporeis na mpeis sto mualo tis 9xronis somalis kai tou opoiodipote sto soudan. apla den paizei na bgaleis sumperasma me ti diki mas logiki. alles koinwnies, alla pisteuw alla idanika. alli fasi.

    ReplyDelete
  16. 787 followers και όλοι σχολιάζουν ανώνυμα;

    Δεν έχει κανείς τα αρχίδια να πει την γνώμη του επώνυμα;

    Η επιχειρηματολογία σου Mikeius αναιρείται από την ύπαρξη σου. Κάποια από αυτά τα νιάνιαρα όταν μεγαλώσουν θα βγάλουν κάποια ταλέντα για να δώσουν ομορφιά στην ζωή. Όπως εσύ με το ταλέντο σου στο γράψιμο...

    ReplyDelete
  17. poia arxidia re mistirie. dld esy pou bazeis nick mistirios eisai epwnumos? ase mas kaimene.

    ReplyDelete
  18. @anonymous 3:23

    Στο σάιτ μου έχω και ονοματεπώνυμο.

    ReplyDelete
  19. Ειτε επωνυμοι, ειτε ανωνυμοι, οι αποψεις σας εχουν την ιδια βαρυτητα (μαντεψτε ποση). Η μονη διαφορα ειναι οτι στους επωνυμους μπορεις να απαντας ευκολα, χωρις να καταφευγεις σε προσφωνησεις τυπου "@anonymous 3:23" που αναγκαστηκε να χρησιμοποιησει ο Mistirios. Οποτε μπειτε στον κοπο και βαλτε ενα nickname για να μπορουν οι υπολοιποι να στοχευσουν το βρισιμο τους πανω σας με απολυτη ακριβεια.

    ΘΕΝΚΣ ΕΝΤ ΚΙΠ ΡΟΚΙΝΓΚ!

    ReplyDelete
  20. φιλε....εισαι τερμα καφρος, αλλα το χιούμορ σου σκοτωνει βισωνα στα 100 μετρα. Βαρα στο ψαχνο!!

    ReplyDelete
  21. ωραιος! στα λογια μας ερχεσαι! 14/88 mikeus
    oi! oi! fuck and destroy!

    ReplyDelete
  22. ταξιδιωτικος πρακτοραςMarch 18, 2010 at 3:53 PM

    για οσους παρεξηγηθηκαν απο το αρθρο, επικοινωνηστε μαζι μου, οργανωνω 4ημερα ταξιδια στο αγιο ορος για το Πασχα, να καθαρισουμε επιτελους την ψυχη μας και να επελθει γαληνη στο πνευμα μας.

    ReplyDelete
  23. StrathgosMplamoutsasMarch 18, 2010 at 3:54 PM

    KALO KAI KAFRIKO AR8RO...O MEGAS BOOGERMAN TO EGKRINEI....
    keep mindfucking us

    ReplyDelete
  24. Euxomai i mana sou na eixe kanei ektrosi kai na min evgaines esi paliomalaka....Exeis provlima kai aporo poia gkomena tha sou katsei ektos an peripoieitai tin kolotripida sou o Xasan

    ReplyDelete
  25. ταξιδιωτικος πρακτοραςMarch 18, 2010 at 3:59 PM

    640 ευρω, πληρωμενα ολα, στο καλυτερο μοναστηρι του Αγιου Νοστραδαμου, που βρισκεται στο ψηλοτερο υψος, και εχει εσωτερικη πισινα και στη γωνια αυτο με τις φυσαλιδες που γαργαλαει τα παπαρια μας και φερνει ειρηνη στο σωμα και στο πνευμα. Η προσφορα ισχυει μεχρι το πασχα και μονο για το Πασχα. (Στη τιμη περιλαμβανεται και το σουβλισμενο αρνι, χωρις ομως κοκορετσι - οποιος θελει, ειναι συν 30 ευρω (ειναι απο μεταξωτο κωλαντερο))

    ReplyDelete
  26. Είσαι βλάκας ρε φίλε...

    ReplyDelete
  27. Πωπω....Εκτονώθηκες πραγματικά με αυτό το άρθρο ετσι...?Πολυ καφρικο αλλά έχεις αρκετο δίκιο.

    @Mistirios
    Δεν εννοεί οτι μισει τα παιδιά ρε μυστιριε...Εννοει οτι ειναι βλάκες αυτοί που κάνουν οικογένειες χωρίς να έχουν είτε την οικονομική ικανότητα να την συντηρίσουν είτε την προσωπικότητα να την υποστιρίξουν...

    ReplyDelete
  28. a epishs opoios sokaretai ap to arthro na paei na gamhthei!. skatoflwroi! opws exw ksanapei exoume ginei para polloi gt to gamhmeno antrwpino eidos ksexase thn fysikh epilogh kai kanei paidia kai o kathe teleytaios malakas. ase malakes pou an den yphrxan thermokoithdes kai loipa ta misa mwra tha psofagan tis prwtes meres logw kakwn gonidiwn.. den kanoun oloi gia goneis. ayto pou ginetai einai viasmos ths fyshs! kathw kai oi malakes giatroi tou kosmou pou spatalane tosous porous gia mia teleiwmenh ypo8esh! an den htan aytoi oi malakes h afrikh tha htan AKATOIKHTH!!!!!! gt arage? den perimenw na katalavetai kai polloi alla st arxidia mou!
    oi! oi! fuck and destroy!

    ReplyDelete
  29. Mikeius

    ok...kala ws edw . "an den boreis kai den exeis tin dinatotita na kaneis paidia , na min kaneis , alloiws eisai gia ton poutso" . Swsto!!symfwnw k epafxanw

    Twra, an kapoios THELEI na kanei paidia , me poio tropo prepei na to ferei etsi wste na borei??

    kai gamise mas me ton iperplithismo kai tis opoloipes moufes. Aplws ta fraga den ftanoun gia olous . Etsi einai...Kapoios prepei na kanei to lefko kai kapoios ton arapi

    Kai aei gamisou pou enw xereis ti sou ftaiei, kathesai kai griniazes les kai den exeis idea...

    To poulo...

    ReplyDelete
  30. Συμφωνω. Το θεμα ειναι οτι κανεις δεν μπορει να καταλαβει την ισορροπια των πραγματων. Στα ζωα για παραδειγμα συντηρείται ο αριθμος που μπορει να υποστηριξει το περιβαλλον τους. Εμεις εχουμε γινει το κυριαρχο ειδος και τα εχουμε γαμησει ολα. Επισης ολοι οι ανθρωπιστες μαλακες που νομιζουν οτι θα σωσουν τα παιδια στην αφρικη να πανε να γαμηθουν! Παντα με προφυλαξεις....

    ReplyDelete
  31. Ο mikeius είπε:
    “Το να κάνεις παιδιά τη σήμερον ημέρα είναι στην ουσία μια κακοποίηση ανηλίκου που κρατάει 18 χρόνια.”

    Για να κάνεις οτιδήποτε το οποίο χρειάζεται κάποιες ειδικές ικανότητες σε αυτή τη γαμημένη κοινωνία, θα πρέπει να έχεις κάποιο δίπλωμα, κάποιο πιστοποιητικό, κάποιο αποδεικτικό στοιχείο τελοσπάντων ότι μπορείς να το κάνεις. Για να ξέρουμε εμείς οι αθώοι και ανυπεράσπιστοι πολίτες ότι εφόσον είσαι γιατρός θα μας κάνεις εγχείρηση για να μας γιατρέψεις, δε θα μας ξεκοιλιάσεις για να ξεριζώσεις τα άντερά μας και να τα κάνεις κορδόνια για τα καινούρια σου λουστρίνια. Ότι εφόσον είσαι οδηγός, ξέρεις να οδηγάς, ξέρεις τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, δεν είσαι μανιακός λάτρης της ταχύτητας και οι γριές μπορούν να περνάνε τις διαβάσεις ελεύθερα χωρίς να φοβούνται ότι θα τις κάνεις μερέντα.

    Μόνο για ένα γαμημένο πράγμα δεν χρειάζεται δίπλωμα. Για το πιο σημαντικό. Για να γίνεις γονιός! Ο κάθε ακατάλληλος μπορεί ανα πάσα στιγμή να γίνει γονιός, μόνο με ένα γαμήσι. Και αφού ρε μπουχέσα γονιέ δεν έχεις κάποιο δίπλωμα, πως στον πούτσο θα ξέρουμε εμείς οι αθώοι και ανυπεράσπιστοι πολίτες ότι είσαι ΟΚ και ότι το παιδί σου αύριο μεθαύριο δε θα αποτελεί καρκίνο στα αρχίδια της κοινωνίας? Ε? ΠΩΣ?

    Καλά κάνετε όμως. Αφού σας αφήνουμε να γεννοβολάτε ελεύθερα, καλά κάνετε. Τιμωρήστε μας! Γεννήστε κι άλλους κλώνους της μιζέριας σας! Δε σας φοβόμαστε ρε καθίκια!

    ReplyDelete
  32. εγω φταιω ρε μικειους που μου αρεσει η διαδικασια και ειναι χοντρη η πουτσα μου και δεν μπορω να βαλω καποτα? αναγκαστικα θα γκαστρωθει, αλλα μετα δεν εχω λεφτα για εκτρωσεις, και ασε που δεν μπορω να χτυπησω τη γυναικα μου γιατι ειναι πιο δυνατη.. 16 στοματα εχω να θρεψω τωρα που μιλαμε..

    ReplyDelete
  33. Είσαι ΑΝΩΜΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!
    Ειδικά η ερωτική σκηνή στη Σομαλία με ισοπέδωσε!

    ReplyDelete
  34. Μας γάμησες λολ

    ReplyDelete
  35. Πληροφοριακά θα σου πω mikeius (και σε όλους μάς) ότι το σύστημα θα καταρέυσει αυτόματα με το που αγγίξουμε τα 15 δισσεκατομύρια πλυθησμό. Νομίζω δεν είναι μακριά η μέρα της κατάρευσης, ήδη είμαστε 7 δίς.

    Εκτός και αν έχουμε την τεχνολογία σε μερικά χρόνια να αποικοίσουμε τη Σελήνη η τον Άρη.

    Πάντως οι δυνατότητες του πλανήτη είναι 15 δίς είτε μας αρέσει είτε όχι.

    Νομίζω ήρθε ο καιρός που πρέπει ν'αποκτήσουμε συλλογική σκέψη και να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε την πάρτυ μας. Εώς ότου γίνει αυτό θ' είμαστε απλά πρωτόγονοι που απλά θα καταναλώνουν τους ελάχιστους εναπομείναντες πόρους του πλανήτη.

    Πάρε και μερικά ενδοιαφέροντα link

    http://www.populationmedia.com/

    http://eye-on-immigration.blogspot.com/2009/07/hyper-population-growth-how-far-down.html

    http://www.earthweek.com/2009/ew090403/ew090403a.html

    Ηλίας απο Σέρρας.

    ReplyDelete
  36. re gidia(oxi oloi kseroun aytoi) edw den mporeite na kopsete to kapnisma pou sas to epebale to kratos thelete na bgainei kai eidikh adeia(pali apo to kratos) pou tha sas "epitrepei" na gineste goneis?mono kai mono apo antidrash tha thelete na gkastrwsete th mana sas...gia thn wra roufikte gkri aera me 3.80

    ReplyDelete
  37. Protimw perissotero na diavazw kati me humor para kati vlakwdes me dithen "kafrikes" anaparastaseis skinwn pou de tha tis elegan oute 10xrona metaksi tous.

    Wres wres enw mou aresoun toso merika posts sou (px vlaxopappoudospito) me provlimatizeis pragmatika an eisai stin ilikia pou pistevw oti eisai ap osa exw diavasei.

    ReplyDelete
  38. re poysti mikeius me ti trypareis k vlepeis aytes tis eikones?????????????

    ReplyDelete
  39. Ένας Παχύς Μαλάκας 70 κιλώνMarch 18, 2010 at 5:06 PM

    1ον) Ακούς ακόμα Metallica (όχι, δεν είναι άκυρη η αναφορά).
    2ον) Τα παδιά που γεννιούνται ΔΕΝ φταίνε για τον υπερπληθυσμό αλλά αυτοί που τα συλλαμβάνουν.
    3ον) Το ξέρω ότι η επαίσχυντη κι ανιδιοτελής μισανθρωπία σου δεν σου επιτρέπει να πάρεις σοβαρά τα όσα γράφονται στα σχόλια αλλά ξεκόλλα. Ούτως η άλλως, σε άνθρωπους αναφέρεσαι.
    4ον) Γράφεις πολύ ορθά και γουστάρω γενικότερα τις αναρτήσεις που έχεις ανεβάσει.
    5ον) Για τυχόν παρεξηγήσεις: ΔΕΝ είμαι ένα ακόμα πουριτανικό καθίκι. Πίστεψε με. Κι όσα λέω δεν τα λέω με βάση των ηθών που μου έχουν σερβιριστεί ανά τα χρόνια.
    6ον) Οι γονείς σου συνέβαλαν στον υπερπληθυσμό του πλανήτη γη. Εύχομαι μόνο να μην έχεις αδέρφια όταν λες/προτείνεις κάτι τέτοιες πίπες.
    7ον) Αν βρισκόσουν και συ στο Σουδάν, ΔΕΝ θα είχες την ανατροφή και μόρφωση που υποκειμένικα διαθέτεις.
    8ον) Επίσης, προτείνω αν γουστάρεις να καταγράψεις στο φακό μιάς κάμερας την (αληθινή) αυτοκτονία σου ως απόδειξη ότι όντως "έτζασες". Τότε (και μόνο τότε), πολλοί από μας ίσως ακολουθήσουν το παράδειγμά σου προς ωφελιμότητα του πονεμένου αυτού πλανήτη μας.
    9ον) Θα συνεχίσω να σε διαβάζω. Το ξέρεις και το ξέρω.
    10ον) Για να σπάσω τα δεσμά που σε κρατάνε όμηρο σ'αυτή τη μάταιη ζωή και που -καθώς φαίνεται- δεν μπορείς ν'αποτινάξεις, σου γράφω το εξής αμερικάνικο slogan: Get a life, palikare!

    ReplyDelete
  40. ''Η επιχειρηματολογία σου Mikeius αναιρείται από την ύπαρξη σου.''

    Αυτο που ξεχνας ειναι οτι ο mikeus ειναι ναρκισσος, ειναι λογικο να σκεφτεται εγωκεντρικα σαν τριχρονο.

    Απλα ρε παιδια μην φοβαστε για την χωρα μας επειδη εμεις παμε κατα διαολου οποτε θα εξαληφθουμε ειτε ακουμε τις παπαριες του mikeus, ειτε οχι.

    Αλλα γενικοτερα η ολη εξεληξη αποτελει ενα παιχνιδι και το ζωοδες ενστικτο λεει στο Σομαλο να κανει 5 παιδια γιατι απο αυτα αντε να φτασουν τα 2 μεχρι τα 40 χρονια (οπως γινοταν και με τους παπουδες μας) αντιθετα στον elite εβραιο η ποσοτητα δεν λεει τιποτα και του δεινει χρηματα επενδιοντας ετσι στην ποιοτητα ζωης του.

    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ.

    Βεβαια ο χιτλερακος εβραιο-αμερικανος mikeus υπερασπιζεται σθεναρα την elite διοτι εχει την ηλιθια εντυπωση οτι ανηκει σε αυτην.

    Ελπιζω τουλαχιστον να σου δινουν κανα χαρτζιλικι...

    ReplyDelete
  41. Anonymous 4:54
    Πες μου απλά πού και γιατί έχω λάθος και σταμάτα τα τελείως άσχετα περί καπνίσματος. Έτσι δεν πρόκειται να μου κάνεις τη μούρη κιμά

    ReplyDelete
  42. Aftos pou egrapse stis MArch 18 2010, 5:06 PM Prepei na einai megalos malakas! Pareksigh8hke kiolas pou milaei asxhma sto Blog o Mikeius! Xavale kanoume hli8ie An den goustareis des Troktiko!

    Ei Mikeius kalo to ar8ro sou, perimenw na grapseis gia to Dota, poso malakia einai!

    -Echidna

    ReplyDelete
  43. spade
    nomizw oti to ekshgw arketa analytika kai dinw kai ena paradeigma blakeias.o ellhnas den thelei elegxo sto ti kanei.tou lene na proseksei thn ygeia tou me to tsigaro kai aytos apantaei "ANTE GAMHSOU THA AYTOKTONHSW OPWS THELW EGW".les na symmorfwthei me to "den eiste katallhlos gia gonios.peraste ksana se ena eksamhno gia eksetaseis".kai oxi man den thelw na sou kanw th mourh kima.apla dinoume dikio sto Mike me tis malakies pou leme.kai mou eixe teleiwsei kai h merenda

    ReplyDelete
  44. Mikeus ta eleges k ta les gamata alla afta ta paidakia dn s ftaine se tpt epidi o barbas tous ine enas kariolaros k an tyxei k paroun meros s afto to "reallity" pou les 8a exeis k sy k oloi mas meridio ef8ynhs, gt ektos apo ta protypa ts oikogeneias, iparxoun k ta protypa ts koinonias pou pistepse me einai xeirotera,
    Ps. epidi o alos sta 15 tou itan mlks dn smnei pws einai k twra.

    ReplyDelete
  45. H gnwmes einai san tis kolotripides oloi exoun mia.
    Alla opws den gamame oles tis kolotripides h den axoloumaste me autes etsi kai tis gnwmes sas tis grafoume sta @@ mas.
    Opws mporeite na grapsete sta @@ sas thn gnwmh mou to opoio kai 8a kanete giati 8elete thn teleutaia lexh.
    Kai egw ua synexisw na grafw sta @@ mou olous esas tous malakes me tis gnwmes-kolotrypides sas.
    Liges axizoun kai tou mike einai mia apo autes.

    Nikolakhs <3

    ReplyDelete
  46. 1314(kwdikos pyrodothshs pyrinikwn kefalwn)March 18, 2010 at 5:27 PM

    Sklhro?akardo?Komeno kai rameno gia Kinezous?
    Opws kai na exei alithino...asxeta an o syggrafeas(pithanwn) meta apo liga xronia tha valei pseytika vyzia gia na taizei ta moulika tou epeidh h ferousa ton sporo tou tha douleyei se etairia roz thlefwnhmatwn..
    Krinw to arthro oxi ayton pou to grafei..kai to arthro einai kata thn gnwmh mou realistikotato an epikentrwthoume sthn genikoterh eikona kai oxi sto "ti glyko mwraki, mia stalitsa einai"..
    Gia thn istoria, sth allh pleyra tou atlantikou yparxei oragwsh gia thn swthria tou planhth poy vasizetai sthn exalhpsei tou anthrwpinou eidous me thn ethelousia apoxh-oxi apo to sex- alla apo thn teknopoiia..Hlithio?arrwsto? mporei...
    H sygkekrimenoi omada arithmei xiliades melh(xwris ayto na shmainei aparaithtws kati)

    ReplyDelete
  47. Μη μασας τα λόγια σου Mikeius, πες μας πως νιώθεις πραγματικά για τα παιδιά.

    ReplyDelete
  48. @γαμικλας
    ekplissomai me thn agnoia twn shmerinwn newn...
    ma kala to xysidi sth mapa den to xeis akousta?
    o planhths to efarmozei edw kai aiwnes, akoma kai ta zwa to kanoun gia dikous tous logous!
    dokimase to prin vouliaksei h xwra me tous mikrous gamikles sou kai 8a me 8ymh8eis.
    8a to vreis asfales kai poly apolaustikotero apo to xysimo sto mouni. kai fysika einai o kalyteros tropos na deikseis thn ektimish sou kai na antamoipseis th gynaika me oti politimotero exeis na ths doseis: MIA XLAPATSA APO KREATOSPERMA
    -Anonymous 5:28-

    ReplyDelete
  49. μαλακα η elite ειναι το μοναδικο που θα μπορουσε να υποστηριζει οποισδηποτε λογικος ανθρωπος. δηλαδη τι μας λες ρε γελοιε? οτι τα γονιδια δεν παιζουν ρολο? ε καραγκιοζη? μεχρι και οι πιο ηλιθιοι καριοληδες οι χριστιανοι καταλαβαν οτι τα γονιδια παιζουν ρολο στην διατηρηση μεχρι και του ειδους οχι απλα της φυλης και καναν την αιμομιξια αμαρτια. και σοθ ξαναειπα αλλα μαλλον οι γονεις ειναι ξαδερφια και δεν καταλαβες οτι η elite βλακα ειναι η φυση η ιδια. με τσαντιζεις γαμω το χριστο σου! παμε αλλη μια με απλα λογακια! το δυνατο λιονταρι τσακωνεται με ολα τα υπολοιπα λιονταρια να παρουν πουλους... αν το καταφερει αυτο διπλα στη λιμνη που πινουν νερο οι γαζελες εχει καταφερει να διαφεντευει και να ειναι το νο 1 τησ τροφικης αλυσιδας στην απολυτη καβατζα της σαβανας. το θηλυκο που τηα περασει απο κει θα καταλαβει αμεσα οτι το λιονταρι που κατεχει αυτο το μερος εχει κατι αρχιδια σαν το κεφαλι σου και ειναι δυνατοτερο απο ολα τα αλλα! και μαντεψε ηλιθιε τωρα ποιος θα γαμησει! αυτο λεγεται ΦΥΣΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. στην συγχρονη καπιταλιστικη κοινωνια η φυσικη επιλογη εχει αντικατασταθει με αμαξια λεφτα κοστουμια κλπ. για να τα εχεισ αυτα πρεπει να σαι αρχιδης οποιος διαφωνει στα αρχιδια μ αλλα ετσι ειναι.ετσι η επιλογη των θηλυκων οδηγει στο να μεταφερονται στισ γενιες γονιδια μιζερων αρχιδιων που δινουν κωλο σε αφεντικα για τα λεφτα κλπ και οι ευρωστοι και σωστοι η τρελενοντε η σασ γραφουν στ αρχιδια τους και πεθαινουν μονοι σε κανα καφενειο κραζοντας! και ναι αυτο ειναι η απαντηση σε οσουσ αναρωτηθηκαν γτ τα παιδια τριτη λυκειου σημερον τη μερα παιζουν κυνηγητο και γινοντε emo
    OI! OI! FUCK AND DESTROY!
    http://www.youtube.com/watch?v=Tt5u-loR4_A αφιερωμενο στα μουνοπανα που δεν υποστηριζουν την φυσικη επιλογη

    ReplyDelete
  50. re mikeius goustarw na se diavazw apla...! sta perissotera ar8ra gelaw trela, se alla simfwnw kai se alla diafwnw poli agria...! alla re file eisai original kai opws kai na 'xei oso eisai afthentikos opws eisai tha exeis panta kato apo kathe arthro 500 comments... keep going ki as mou spas ta nevra..!

    ReplyDelete
  51. ego ksero ena allo rito pou leei

    de gamas pou de gamas,de pas gia psarema?

    ReplyDelete
  52. ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑ! Γαμησε ο Jesus DeSaad.

    ReplyDelete
  53. mikeius otan eixa pei egw na vazoun ena rimadoname gia na milame(vrizomaste) pio aneta me vrizan se 3 posT :P hahahhah 0xa00x0a0xa00x00a0xa

    ReplyDelete
  54. pwpw...twra diavazw ta comments...epese kraksimo einai i alh8eia....
    alla i p00tana i alh8eia ponaei.,..
    ontos to orio tou planiti einai 15dis...egw pontarw pws einai ligotero

    ReplyDelete
  55. Ένας Παχύς Μαλάκας 70 κιλώνMarch 18, 2010 at 5:53 PM

    Συγγνώμη (εκ των προτέρων) που ξανα-απασχολώ το ωραίο αυτό blog-μεταφορά μεσημεριανών εκπομπών (όπως καταλήγει να είναι και όχι όπως ήθελε ο δημιουργός του να είναι) αλλά Mikeius, σου'χω ακόμα μιά λύση πάνω σε κάτι που προ-είπα. ΣΦΑΞΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ! Πάρε εκδίκηση παλικαρά μας.

    ReplyDelete
  56. μου φαινεται στο τελος το γαμησες λιγακι...
    δεν ηταν καν αρρωστο, ηταν κλινικη περιπτωση , αλλα μεσα στην καφριλα παντα..

    ReplyDelete
  57. kai prin apo 30--i dn 3erw kai gw posa xronia--malakia itane na kaneis paidia alla oi dikoi sou dn to skeftikan!kopse ta ligmena gt an kai e3arxis mia xara fusiologikos an8rwpos fainesai xalases kai dn to xeis parei xampari..:)

    ReplyDelete
  58. οποιος τασσεται υπερ του να σωθει ο πλανητης απο τον υπερπληθυσμο ας αυτοκτονησει να μας απαλλαξει και να μας αφησει να περαττωσουμε το εργο μας που ειναι η καταστροφη της γης. ΠΟΥΤΑΝΑ ΓΗ ΣΟΥ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ!

    ReplyDelete
  59. ntroph k aisxos gi auta pou lete gia to pws na ri3ei enas antras to paidi ths gunaikas tou... oute gia asteio den prepei na legontai auta... einai apla polu 3eno gia sas tous antres na fantasteite poso epwduno swmatika k psuxika einai gia mia gunaika auto... k poso aprepes einai na ginetai estw k xioumoraki me auta ta 8emata, oso paralogo k an fainetai se pollous na kuoforoun gunaikes tou tritou kosmou... profanws gia sas einai zwa k oxi gunaikes 'h an8rwpoi, AUTES oi gunaikes.. a, k kati akoma. se tritokosmikes xwres zoun. xwris lefta k sth mesh tou pou8ena tis perissoteres fores.. profulaktika yok! ti..8a kopsoune th monadikh euxaristhsh pou tous apemeine..?? na fane dn exoune, na psuxagwgh8oun dn exoune.. ti tous emeine??

    ReplyDelete
  60. Ανώνυμε 5:34PM κι εγώ πιστεύω στη φυσική επιλογή αλλά όχι να το πάμε στο άλλο άκρο με white power συγκροτήματα και νοσταλγίες του ναζισμού, χιτλερικό αρχίδι!

    ReplyDelete
  61. Η stefi παιζει να εβαλε τα κλαμματα μολις τελειωσε το αρθρο

    ReplyDelete
  62. uparxoun pragmata pou skeftesai k otan ta vlepeis grammena antidras san to xeirotero arxidi.

    ReplyDelete
  63. εδω κολλαει το : You are sick dude

    ReplyDelete
  64. Ama kapoios den kanei paidia, kariolh esy den 8a pareis syntaksh. Epeidh mia genia prin kapoioi den ekanan paidia 8a douleyeis malaka mexri ta 75, h oikonomia 8a syriknw8ei (hdh symbenei), afou synh8ws plouto dhmiourgoun oi NEOI kai oxi ta poura. Kai skepsou ama den kanei o kosmos paidia, otan eisai 75 h 65, kanenas den 8a yparxei na se proseksei afou h plhopsifia tou kosmou 8a einai poura!!! Ti 8a kanete 8a allazete ta poura metaksi sas ka8etires? Epeidh h monadikh aksia pou ema8es sthn zwh sou einai na liwneis egwistika mprosta se ena kwlomhxanima aytistika "paizontas" ena paixnidi h to pouli sou den shmainei oti exeis dikaio.

    ReplyDelete
  65. μαλακακο οσο ισχυει το white power αλλο τοσο θα μπορουσε να ισχυει και το αντιστοιχο black power στην αφρικη αλλα μαντεψε δεν υπαρχει! γτ η φυση εχει αποφασισει. οσο για το ναζισμο που ειπες θα επρεπε να ξερεις οτι βασιζεται στην φυσικη επιλογη και κατα αλλα γουσταρει και σοσιαλισμο. αυτο ειναι ο ναζισμος το αιμα (φυσικη επιλογη) η τιμη και ο εργατης. οποτε τι προβλημα εχεις με το ναζισμο? εθνικοκοινωνισμο καλυτερα... και μην αρχισεις ουτε εσυ ουτε κανενα αλλο αρχιδι για τον παγκοσμιο και τι εκανε ο Hitler στην Ελλαδα γιατι
    1 δεν θα απολογηθω για ενα πολεμο που δεν εκανα εγω
    2 μαθετε ιστορια και την ιδεολογια του ναζισμου και μετα κρινετε και τον πολεμο
    3 και απ τη στιγμη που εχεις πολεμο με καποιον αν σου σκοτςσει ενα φανταρο θα σκοτςσεις 20 μωρα για αντιποινα. ετσι πεφτει το ηθικοαπ τη στιγμη που η Ελλαδα ενεπλακει επρεπε να τα περιμενει οποτε στ αρχιδια μ τα καλαβρυτα.

    ReplyDelete
  66. "Χτύπα την με το αμάξι. Κλώτσα την στην κοιλιά 10-20 φορές."
    Epishs boreis na th guriseis anapoda k na efarmoseis to susthma "psiloadeia oodontokrema"

    ReplyDelete
  67. Ρε Mikeius...Γραψε για το Dota ρε...ποσο μαλακία είναι...ΑΧΑΧΑΧΑXAXAAXAAXXAXX ααα και
    oi! oi! fuck and destroy...ante re gamisou re!!

    ReplyDelete
  68. @ Mikeius H Ellada megale exei apo tous mikroterous ru8mous genhsewn ston kosmo.

    Demographics of the Hellenic Republic
    Population: 11,262,000[1] (2008 est.)
    Growth rate: 0.146% (2008 est.)
    Birth rate: 9.54 births/1,000
    population (2008 est.)
    Death rate: 10.42 deaths/1,000
    population (2008 est.)

    Otan o ry8mos twn genhsewn einai mikroteros apo ton ry8mo twn 8anatwn shmainei oti ginomaste ligoteroi! Ara papara, tsampa skizesai. An apey8ynesai stous somalous, tote malon 8a prepei prwta na tous baleis internet gia na mporoun na diabazoun tis malakies pou grafeis kai deyteron na ta grafeis sta somalika...

    ReplyDelete
  69. Στην Αφρικη δεν αποφασιζει η φυση. Αποφασιζουν οι λευκοι.

    Επισης, το να στειρωνεις η να κανεις ευθανασια σε ενα κομματι του πληθυσμου που θεωρεις οτι εχει πιο αδυναμα γονιδια δεν ειναι φυσικο. Ο ναζισμος βασιζεται στην ΤΕΧΝΗΤΗ επιλογη, οπως η εκτροφη καλυτερης ρατσας σκυλου ή αλογων για κουρσες. Και η τεχνητη επιλογη δεν παραγει ποτε καλυτερους οργανισμους. Αν παρεις ενα κατ' εμας "ανωτερο" αλογο κουρσας και το βαλεις στη φυση, θα σπασει το ποδι του και θα το φανε οι λυκοι απο την πρωτη εβδομαδα ή θα αρρωστησει απο ελλειψη βιταμινων.

    Δεν ξερω σε ποιες κοινωνιολογικες θεωριες βασιζεται ο ναζισμος, αλλα σιγουρα η βιολογικη βαση του εχει τρυπες. Καθε φορα που καποιος προσπαθησε να ερμηνευσει και να εφαρμοσει με τον δικο του τροπο τη Δαρβινικη θεωρια πηρε πουλους. Μην κανεις το ιδιο λαθος.

    ReplyDelete
  70. εγω μαστορα δεν μιλησα για ευθανασια.. μιλησα για την φυσικη οδο. αλλα θα αντικρουσω ολα σου τα επιχειρηματα γτ δεν εχω τιποτα αλλο να κανω. στην αφρικη απ οτι χερω απειροι λευκοι στελνουνν βοηθεια κλπ οποτε δεν τους ενοχλησαμε σε τιποτα τα τελευταια χρονια αλλα το βιοτικο επιπεδο δεν ανεβηκε ουτε ενα χιλιοστο απο την αλλη οταν τους βρηκαμε ναι μεν τουσ καναμε σκλαβους αλλα ετσι και αλλιως δεν ειχαν αναπτυξει κατι ωστε να αντεξουν στο χρονο. και ποτε να μην φταναμε εκει θα ειχαν αφανιστει διοτι δεν εξελισοντε.και αυτο το αποφασισε η φυση μαγκα μου.
    Ο ναζισμος δεν βασιζεται στην τεχνητη επιλογη δεν χερω απο που το εβγαλες αυτο.. η τεχνητη επιλογη ηταν ενα πειραμα του mengele οχι επισημη θεση του Ε/Σ. επισης αφου ειναι ξεκαθαρο οτι ουτε με τη βιολογια το πολυεχεις ουτε με την εκτροφη μαθε οτι τα αποτελεσματα αυτα στα ζωα που σπανε ποδια η δεν εχουν αντισωματα ειναι μαλακιες που κανουν διαφορα μουνακια για καπιταλιστικους λογους (πωληση κουταβιων κλπ) και οφειλωντε σε αιμομιξια. δεν βγαινει μουφα το ζωο επειδη ο πατερας του ειναι το πιο ευρρωστο αρσενικο και η μανα του το πιο ευρρωστο θηλυκο. ωγαινει μουφα επειδη απο μια γεννα το πιο ευρρωστο αρσενικο το βαζουν να ζευγαρωσει και με τη μανα και με τις αδερφες για μεγαλυτερη παραγωγη. Μου γινεται ολοι βιολογοι γεννετιστες και εκτροφεις και εχετε και αποψη.

    ReplyDelete
  71. stefi, kat'arxhn den 8ewroume zwa tis gynaikes tou tritou kosmou. vlepoume san zwa olous tous an8rwpous tou tritou kosmou giati etsi exoun katanthsei me thn ypergenitikothta tous.
    oso gia thn euxaristhsh tou sex, poios eipe koritsi mou na thn sterh8oun???
    mono na dextoun to paxyreusto leuko fortio tou skylarapa pou molis tis phdhkse, sto laryggi tous kai oxi sthn kaxektikh tous mhtra. Kalo 8a tous kanei kiolas giati exei vitamines!

    ReplyDelete
  72. oi oi, δεν κανω πλακα: καθε μα καθε προταση που γραφεις εχει μεσα ενα λαθος ή καποια μορφη παραπληροφορησης. Αλλα βαριεμαι να σου μαθω πως λειτουργει η φυση και ο κοσμος αποψε. Peace man.

    ReplyDelete
  73. oi! oi! fuck and destroy,

    -Σχετικά με το ότι θα μπορούσε να ισχύει και το "black power" αλλά η φύση αποφάσισε αλλιώς, προφανώς και στερείσαι βασικής αντίληψης καταστάσεων. Όπως είπε και ο Proll, για την Αφρική δεν αποφασίζει η φύση αλλά οι λευκοί. Για να το θέσω πιο απλά, για να είμαστε εμείς οι πολιτισμένοι πρέπει κάποιοι άλλοι να είναι υπανάπτυκτοι. Αυτοί οι άλλοι είναι οι Αφρικανοί ή οι Κινέζοι ξέρω 'γω, έτσι για να σου δώσω κάποια παραδείγματα. Συνεπώς ΟΧΙ, δεν αποφάσισε η φύση ότι εσύ σαν λευκός θα είσαι ανώτερος, σταμάτα να παίζεις το πουλάκι σου βασιζόμενος σε ψέματα.

    -Για το ναζισμό τώρα, πες τον καλύτερα εθνικοσοσιαλισμό και όχι εθνικοκοινωνισμό. Το ότι ο Χίτλερ παρερμήνευσε λεγόμενα φιλοσόφων και πάνω στις δικές του λανθασμένες ερμηνείες στήριξε μέρος της θεωρίας του περί ανωτερότητας κλπ σου λέει κάτι; Το ότι βασίζεται στη φυσική επιλογή από που το συμπεραίνεις; Δηλαδή ο Χίτλερ σκέφτηκε μια μέρα "Ας φτιάξω μια Γερμανία πολύ ισχυρή, ας την ονομάσω 3ο Ράιχ και ας την πέσω σε όσες χώρες δεν έχουν όσα τανκς έχω εγώ"; Πιστεύεις σοβαρά σε αυτό; Αν ήταν έτσι τότε σήμερα δεν θα έπρεπε να υπάρχει Ελλάδα και δεν θα έπρεπε ούτε εσύ να υπάρχεις. Και μη μου πεις ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχω ούτε εγώ για να προσπαθήσεις να εξισώσεις την κατάσταση, εσύ πας να αναμείξεις τον εθνικοσοσιαλισμό με τη φυσική επιλογή. Για να το θέσω πολύ απλά: Αν ο εθνικοσοσιαλισμός περιέχει οποιαδήποτε μορφή επιλογής τότε αυτή είναι η τεχνητή επιλογή αφού η φύση δεν κάνει κανέναν λαό ανώτερο από κάποιον άλλο.

    Θα σου πω τι είναι φυσική επιλογή. Είναι το γεγονός ότι οι Ναζι τον ήπιαν και ο Χίτλερ αυτοκτόνησε γιατί ήταν αδερφάρα, αυτό είναι φυσική επιλογή.

    ReplyDelete
  74. βλακα ακριβοθωρητε οκ. με γαμησες τα ξερεις ολα. απορω γτ μπηκα καν στο τριπακι να συζητησω μαζι σου αφου το μονο που θελετε ειναι ξυλο χωρις πολλα πολλα. ειπες τη γνωμη σ πεταξες και μια προσβολη στο τελος. οκ λοιπον νικησες γτ δεν τηα παθω εγω εγκεφαλικο για να αντικρουσω ενα πουστρακι του pc. α επισης βλακα φυσικη επιλογη ειναι οτι η γkομενα σου προτιμαει εμενα και αυτο στο υπογραφω και επισης οτι καθε φορα που συναντιομαστε με τουσ ομοιους σου η τρεχετε η φωναζετε τουσ μπατσους. για τυχον μαλακες καναπεδες που θα σπευσουν να κλεισουν σεντρες απ το νετ η να με προσκαλεσουν στη μεσολογιου εναεχω να πω! ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΟΧΙ ΣΤΑ BLOGS

    ReplyDelete
  75. ρε βλακα, αν υπηρχε ελεγχος γεννησεων, μπορει οι γονεις του αρχιδιού που ανακαλυψε το blogspot να ηταν αμοιβάδες και να ειχαν κανει εκτρωση, με συνεπεια να μην υπαρχει και εσυ να μην εχεις απο που να αντιγραψεις posts και να ψοφησεις στην ανωνυμια...

    ReplyDelete
  76. o ka8enas mporei na pisteuei o,ti 8elei.. k na einai oso ZWON 8elei autos.. h malakia kurioi k h dikh sas k tou upoloipou kosmou einai aniath as8enia.. opote den pare3hgw tous malakes.. k 8a sumfwnhsw parauta k me ton Anonymous 6:02PM gia t sxolio ston kurio Mikeius.. epishs to idio sxolio isxuei k gia ton kurio Klein_mein 6:36PM, an fusika den eirwneuetai, opote ola kala.. kai oxi Low inertia, den ebala ta klamata, alla sixa8hka na diabazw ton metallagmeno pleon kurio Mikeius.. krima file, k hsoun kalos.

    ReplyDelete
  77. Ενας πιο πολυ πιο ευκολος τροπος να ψοφησω στην ανωνυμια ειναι να μην μπαινει κανενας για να διαβαζει τα κειμενα μου, ακομα καλυτερα να μην αφηνει και comment απο κατω.

    You re doin' it wrong.

    ReplyDelete
  78. siga re trelo moro Mixali!!!!!aei gamisou psofa gamo tin mana sou.......!!!!!!! i mana sou eprepe na kanei ektrosi i malon na eixan kopsei to poutso tou patera sou,egkefaliko ektroma!!!!
    paparaaaaaaaaaaa.........psofa palio gayoulo!!! min soseis kai ksanaxuseis sperma malaka..den gamas pou den gamas!!!!!!! pou na sou minei to paidi sou stin genna papara gi na exeis kai xoro kai xrono!!!!!!!!!psofaaa torrrrrraaaaaaa!!!!!!!
    trelo moro!!!!!!!!

    ReplyDelete
  79. Ανώνυμε 7:18 PM,

    Θέλω ξύλο επειδή είμαι κατώτερος ή επειδή είμαι ανώτερος και θες να ανέβεις στην κορυφή της κοινωνικής πυραμίδας. Υποπτεύομαι πως πάλι κάποια σχέση θα έχει το ξύλο με τη φυσική επιλογή αλλά εξήγησε το γιατί δεν κατάλαβα πλήρως.

    Εντάξει για τη γκόμενα και τη φυσική επιλογή το γάμησες, είπαμε να γράψουμε τίποτα να γελάσουμε αλλά μεγάλο fail να πούμε.

    Για το τελευταίο που λες, ένα protip να δώσω μόνο. Δεν ανήκω σε καμία απολύτως πολιτική ομάδα. Κι αυτό γιατί πολύ απλά ενώ ο μέσος άνθρωπος νιώθει μια φυσική ανάγκη να ανήκει κάπου για να αισθάνεται ισχυρότερος, εγώ δεν την συμμερίζομαι την ανάγκη αυτή. Οπότε τράβα πάρε τηλέφωνο τα φιλαράκια σου τους σκινάδες, κανονίστε ραντεβού με ψευτοαναρχικούς και σκοτωθείτε μεταξύ σας μπας και ξεβρομίσει λίγο ο ο ο τόπος. Αυτό ΕΙΝΑΙ φυσική επιλογή.

    ΥΓ: Τι σκατά ΈΛΛΗΝας είσαι και δε γράφεις με τόνους;
    ΥΓ2: Αν ήσουν πραγματικός πατριώτης ούτε που θα τολμούσες να υποστηρίξεις κάτι τόσο σκατά όσο ο εθνικοσοσιαλισμός, κάτι που ρήμαξε πολλές χώρες ανάμεσα τους και την Ελλάδα.

    ReplyDelete
  80. mikeius thelo na sou kano erwtaaaaa ! proskyno gia alli mia fora !!!
    alex

    ReplyDelete
  81. nai, giati oi gunaikes ston 3o kosmo exoun megali dunatotita na patisoun podi kai na poun ston allo "mi me viaseis, k an to kaneis, vale toulaxiston kapota-ap autes pou DEN EXOUME/DEN KSEROUME NA XRISIMOPOIOUME"

    zwon

    ps. an thes n katigoriseis kapoion, autos einai i katholiki ekklisia

    ReplyDelete
  82. "ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΟΧΙ ΣΤΑ BLOGS"

    bebaia, epanastatis xwris koukoula, toso gay e?

    ReplyDelete
  83. Ελα Μιχαλη, το επομενο βημα για να προκαλεσεις, θα ειναι να γυρισεις καμια τσοντα σαν την Τζουλια. να στον χωνει κανας αραπης, ξερω γω.
    εκτος αν τα εννοεις αυτα που γραφεις οποτε φιλε πηγαινε να δεις ενα γιατρο.δεν κανω πλακα.

    μπαμπης.

    ReplyDelete
  84. α, και κατι ακομα...δηλ ο συμμαθητης σου στο δρομο ποσο πιο καφρος να ηταν απο αυτο;;εσυ επιασες την κορυφη αγορι μου, πλακα μας κανεις;;;

    ξανα μπαμπης.

    ReplyDelete
  85. και φυσικα μετα απο αυτο το αρθρο σου πρεπει να αλλαξεις τον τιτλο του blog σε: ΦΑΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΛΑΚΑ. Ομως ξερεις τι, η ιντερνετικη περσονα σου δεν σε αθωωνει γι ολα αυτα αλλα ουτε και σε λυτρωνει απο κατι...

    χα.δηλ ο συμμαθητης σου στο δρομο, ποσο πιο καφρος θα μπορουσε να ειναι απο αυτο;; εσυ επιασες κορυφη, πλακα μας κανεις;;;

    ξαναμπαμπης

    ReplyDelete
  86. ωχ,τα πηρε και τα 2 σχολια με μεγαλη καθυστερηση, εξου και η επαναληψη...

    ξαναματαμπαμπης.

    ReplyDelete
  87. ΤΡΕΛΑΜΕΝΕ MIKEIUS ΓΑΜΙΕΣΕ ΑΠ' ΤΟΝ ΚΩΛΟ...Αν θες να μείωθεί ο πληθυσμος της γης, άρχισε με 'σενα. ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΣΕ...

    ReplyDelete
  88. Ναι, τα παιδιά δεν φταίνε σε τίποτα...
    Ούτε τα κροκοδειλάκια και τα νεογέννητα λιοντάρια φταίνε σε τίποτα, ούτε οι ύαινες...

    Με μία διαφορά - και όχι αυτή που θα περιμένατε μάλλον - τα κροκοδειλάκια και τα λιονταράκια ακόμα και όταν μεγαλώσουν δεν φταίνε σε τίποτα, σε αντίθεση με ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ τους ΜΑΛΑΚΕΣ.

    Μαλάκες που ναι, μικροί δεν φταίνε σε τίποτα (γιατί ΟΛΑ τα παιδιά είναι ανίκανα και καθυστερημένα και όχι από 'καλοσύνη'), αλλά όταν μεγαλώσουν, γίνονται τα μόνα πλάσματα με την ψευδαίσθηση ότι είναι ανώτεροι απο την φύση και από τα 'ζώα'.
    Οι ίδιοι μαλάκες που είναι τίγκα στην αυταρέσκεια, στην αμορφωσιά και στην έπαρση.

    Μπορεί το άρθρο να έχει καφρίλες αλλά έχει και ένα μάτσο μαλάκες από κάτω που μόλις θιχτεί κάτι στο οποίο διαφωνούν καθορίζουν εκ νέου τί είναι σάτιρα και τί όχι.

    Νομίζετε ότι είστε πιό φιλεύσπλαχνοι από τον συντάκτη επειδή έτσι δείχνετε στα λόγια;; Το ίδιο ζώα είστε και χειρότερα. Θα καταστρέψετε οποιονδήποτε με οποιονδήποτε τρόπο εκτός από την άμεση οδό (βία) γιατί είστε κότες.
    Η Γη είναι μολυσμένη με ανθρώπους.

    Η Ηθική και η μόρφωση θα πρέπει να ορίζονται με ακρίβεια και όσοι δεν ανταπεξέρχονται...

    Θάνατος σε ΟΛΟΥΣ.


    Φιλικά,

    Ένας γνήσιος ανθρωπιστής

    ReplyDelete
  89. well αστο δεν το χεις. δεν μιλαμε εδω για μια διαφωνια του στυλ αν το κοτοπουλο ειναι πιο ωραιο απ το χοιρινο. μιλαμε για μια καθολικη απαξιωση του ανθρωπινου ειδους και εξυβριστικο και προσβλητικο περιεχομενο χωρις ορια.ασε δεν θα μας τρελλανεις εσυ .

    θες ακριβως εδω να επαναπροσδιορισουε το τι σημαινει σατιρα; οσον αφορα το ποσο φιλευσπλαχνος ειναι οποιος γραφει μην βγαζεις συμπερασματα. δεν τους ξερεις, δεν μας ξερεις, δεν με ξερεις.

    ReplyDelete
  90. Αλλά χθες ονειρεύτηκα ότι ξεφλούδισα το δέρμα του νεογέννητου μωρού τους, το έβαλα στο μπλέντερ και χρησιμοποίησα το ζουμί που βγήκε ως λιπαντικό για να αυνανιστώ πάνω απ το πτώμα του.

    Μιλάμε για τρελή έμπνευση.
    Και γιατί να μη γεννοβολάμε όλοι μανιωδώς και να φτάσει ο πλανήτης στα όρια του και να γίνει ένας τρίτος παγκόσμιος πόλεμος και να εξαφανιστούμε όλοι.
    Μπαμπή το μπούλο, γιατι είσαι απο Θεσσαλονίκη... Αν ήσουν απο Αθήνα θα σε λέγαν Χάρη.
    Έλεος με τα ηλίθια ονόματα....

    ReplyDelete
  91. Αυτήν ακριβώς την καθολική απαξίωση του ανθρώπινου είδους προσυπογράφω, δεν το κατάλαβες;; Πλάκα μου κάνεις;

    Δεν θέλω να επαναπροσδιορίσουμε την σάτιρα αλλά αυτό κάνουν μερικοί εδώ. Ούτε αυτό το είδες στο προηγούμενο σχόλιό μου;

    Ωραία, γράφε εσύ που όχι μόνο τους ξέρεις ΟΛΟΥΣ, αλλά ΚΑΙ 'το έχεις'.

    Πάντως, πρέπει να σου δώσω και λίγο δίκιο αφού το ανθρώπινο είδος φημίζεται για την φιλευσπλαχνία του...

    Προτιμώ κοτόπουλο συνήθως.

    ReplyDelete
  92. POU EINAI O SYNOBIIIIIIIIIIII!!!!!!

    ReplyDelete
  93. re malaka mixali.. re malaka mixali!!!
    o an8ropos einai zwo kai i anaparagogi einai poly dinato enstikto!!! toso dinato oso to gamisi, kai to enstikto na mi psofiseis! faskeis kai antifaskeis kai de se paw gia afto. tora sta @@ sou 8a mou peis alla sta @@ mou kai mena arrwstos eimai kai den exw ti na kanw kai sou grafw. episis malaka mixali DEN mporeis na peis se mia gomena na riksei to malakismeno tis oute na to kaneis esy afto. mantepse giati. kai ante gamisou malaka me ksenerwses 8a diavazw afta pou grafes me porwsi alla 8a kserw oti eisai kai poly paparas.
    kai mi ksanagrapseis gia ti fisi kai ta enstikta malaka mixali gt oute esy ksereis ti pisteveis. h ta dexese ola h les ta dika sou. ena apo ta dio mono. kai apanta mou na xarw ligo mlk pou eimai kai arrwstos ante min eisai toso malakas pia ooo

    ReplyDelete
  94. vasika na to peis na to riksei nai, alla oxi na tis to epivaleis

    ReplyDelete
  95. Thee tou sex:

    Στο αρθρο "Η φυση δε σε γουσταρει" μιλισα για τα ζωωδη ενστικτα που μας σπρωχνουν να επιβληθουμε σαν ειδος στην βιοσφαιρα και με βριζανε οτι εχω αδικο. Σ΄αυτο το αρθρο ειπα οτι μπορουμε να βαλουμε τη λογικη μας να κατευνασει τα ενστικτα που μας σπρωχνουν να αναπαραγομαστε ακαταπαυστα και παλι με βριζουνε οτι εχω αδικο.

    Επομενως εχω δικιο σιγουρα σε ενα απ' τα δυο. Διαλεξε ενα και πες μου.

    ReplyDelete
  96. Prwto post...apla se diavazw kai eniote antigrafw kales atakes se kana facebook alla se diafimizw ligo kiolas gia na mi les :P

    Pisteuw oloi osoi arxisan ta kantilia itan gia tin teleutaia paragrafo...mou irthe ligi aidia stin arxi epeidi savouriaza to gironi...alla itan asteio..tha mou peis twra...ti postarw kai gw...poso antiktipo na exei enas akoma anagnwstis h kantilias..apla variomoun... :P

    ReplyDelete
  97. Paxie malaka 70 kilon, roufa tin 70 ponti poutsa mou agrotoxoriati gamo tin mana sou tin karkiniara, thanatos stin ikogenia sou na sothoume apo ton iperplithismo kathisterimenon

    ReplyDelete
  98. Καλα καθοσουν και ετρωγες γυρο και αηδιασες απο το αρθρο?

    ReplyDelete
  99. Μήτσος δε γκρικMarch 18, 2010 at 9:09 PM

    Το πρόβλημα στη Σομαλία δεν είναι βεβαίως ότι παίρνουν ληγμένα. Βασικά η γυναίκα δεν μπορεί να πει τίποτα γι' αυτή την κατάσταση (αν μπορούσε, νομίζω θα είχε ακόμα την κλειτορίδα στη θέση της), κι ο άντρας δεν κάνει κάτι για τον απλούστατο λόγο ότι είναι πιο ευχάριστο να χύσει μέσα, παρά έξω (φαντάζομαι δεν έχει κανείς τους την πολυτέλεια εκεί να δει τσόντες για να πάρει εναλλακτικές ιδέες). Και σ' ένα τύπο που κόβει κλειτορίδες από γυναίκες και χέρια από πολιτικούς αντιπάλους, υποψιάζομαι είναι λίγο δύσκολο να του μιλήσεις για δημογραφικό και μέτρα αντισύλληψης, ιφ γιου νόου γουάτ άι μιν (σόρυ, den anteksa).

    Τώρα, για την αντιμετώπιση του δημογραφικού υπάρχει κι άλλη λύση, λιγότερο επαναστατική μεν από ένα λάκτισμα στην κοιλιά της γυναίκας μας, αλλά κάπως πιο ανθρωπιστική:

    οι δυτικές κοινωνίες μπορούν να σταματήσουν να γεννούν, και ν' αρχίσουν να υιοθετούν παιδιά από τρίτες χώρες. Κι οι ρατσιστές μας που δεν θα άντεχαν στην ιδέα να μεγαλώνουν στο σπίτι τους ένα αραπάκι ή ένα σχιστοματάκι, μπορούν να υιοθετήσουν κανά ξανθό γαλανομάτικο ορφανό από το πρώην ανατολικό μπλοκ.

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία της αποψάρας μου.

    ReplyDelete
  100. Εγώ ένα ξανθό γαλανομάτικο κοριτσάκι από το πρώην ανατολικό μπλοκ θα το υιοθετούσα αέρα.

    ReplyDelete
  101. galanomatiko orfano koritsaki apo anatoliko mplok ..... ki otan megalosei mporeis na th gamas kiolas h na thn ekdideis gia xrhma
    EFYGA!!!!!

    ReplyDelete
  102. Θανατος στα μυξιαρικα. Μια χαρα τα λεει ο Mike ρε ζωαρες. Αφηστε που μας καυλωσε ολους με το εμπειρο ονειρο στο τελος. Αντι λοιπον να λετε μαλακιες ολη μερα, απλα ακουστε και μια συμβουλη απο τον ανθρωπο. Μια χαρα τα λεει.

    ReplyDelete
  103. Για πολλους λογους γουσταρω Mikeius, κυριως γιατι εκφραζει ολη την οργη του καθενος απο εμας που δεν εχουμε (οι περισσοτεροι, οχι ολοι) τα αρχιδια να φωναξουμε δυνατα τι μας γαμαει την ψυχη.
    My first comment και μπορει και το τελευταιο, αλλα νομιζω οχι. Ουτως η αλλως μια ζωη αυτο που δεν πιστευω κανω...
    Mikeius συμφωνω και επαυξανω στην πιο υγιη αρρωστημενη σκεψη σου.. να πανε να σαπησουν οι μητρες ολους του κοσμου και να μην ξανασταξει γαλα απο κανενα βυζι σε αυτον τον κοσμο. Αλλα επισης προτεινω καθε φορα που θα πετυχαινουμε στον δρομο βρωμογυφτισες με σκατοπαιδα στα χερια τους να παρακαλανε με ενα στομα τιγκα στη χαλιτωση για βοηθεια για να παρουν γαλα στο κουραδι τους, να τις μουντζωνουμε και να τις στελνουμε στο διαολο τριβωντας στους στη μουρη τους καπότες μπας και τις χρησιμοποιησουν και απαλλαγουμε και απο δαυτους. Ουστ..!!

    ReplyDelete
  104. eisai arwstos... kai paw stoixhma oti otan piaseis ta 70 8a eisai polu skatogerompismpikis!kai ennoeitai monos sou se kana teleytaio ghrokomeio na koimasai mesa sta skata sou.vlaka e vlaka

    ReplyDelete
  105. Κι εσύ μωρό ήσουν κάποτε.Νομίζω.

    ReplyDelete
  106. Όποιος παίρνει στα πολύ σοβαρά πράγματα που διαβάζει στο ίντενετ είναι βλαξ και με μηδενική αίσθηση χιούμορ. Με την ίδια λογική, πως τολμούν να δείχνουν ταινίες με θανάτους? Δεν σέβονται καθόλου την ανθρώπινη ζωή? Πως τολμούν να γράφουν βιβλία με βιασμούς? Κανένας σεβασμός για την γυναίκα?

    Χαλαρώστε...Αν σ'αρέσει το διαβάζεις και γελάς. Αν όχι, αλλάζεις σελίδα. Δεν μας χρειάζονται σχόλια ηθικής ψευτοανωτερώτητας.

    ReplyDelete
  107. τι κρίμα που δεν πιστευε αυτα και η μανα σου...

    ReplyDelete
  108. blog metafora mesimerianwn ekpompwn???
    den eisai sto troktiko...


    na kai kapoios pou tha gelaei mazi mou vlepontas to skatopaido na peftei apo to podilato (epeidi phge na kanei kouradomagkia!!)

    AXAXAXAXAXAX

    ReplyDelete
  109. Well
    eisai o theos mou

    ReplyDelete
  110. Πες τα ρε Mikeious και καθε φορα που τα λεω εγω με λενε μισανθρωπο!!

    Επιτελους καποιος!!

    Αλλα εχω μια απορια: Ποσων χρονων εισαι ρε μαλακα Μιχαλη και γεννοβολανε οι συμμαθητες σου? Καμια τριανταρα? Σε ειχα για πιο μικρο...

    ReplyDelete
  111. Σωστα τα λες. Υποαναπτυκτες χωρες, σκατογυφτοι κτλ. Επισης τα προβληματα για υπερθερμανση πλανητη κτλ που μας πρηζουν καθε μερα, εχουν ως βαση τον υπερπλυθησμο

    ReplyDelete
  112. sumfwnw apoluta me auta pou les...elpizw na min kaneis pote paidi gia na kaneis tin kali arxi :)

    ReplyDelete
  113. de 8a yphrxe provlhma an ekanan perissotera paidia autoi pou mporoun na ta ana8repsoun kai na ta megalosoun swsta, kai anti8eta steironontan autoi pou apla 8a syneisferoun ki alla mizera plasmata me athlies zwes ston hdh koresmeno planhth.

    ReplyDelete
  114. Ο πλυθυσμος δεν αυξανεται στις ανεπτυγμενες χωρες αλλα κυριως στον τριτο κοσμο που δεν υπαρχει παιδεια και μορφωση. Αυτο φταιει.
    Ασε που ειναι της μοδας να τους βοηθαμε υιοθετωντας ενα παιδι και στελνωντας χρηματα τη στιγμη που εδω στην ιδια μας τη χωρα εχουμε μεγαλυτερο προβλημα. Στειλαμε στην Αιτη κι εδω που κατερευσαν σπιτια ουτε €

    ReplyDelete
  115. Ο Alexander έχει μεγάλο δίκιο.

    Αν και έχει χαβαλέ να διαβάζεις αυτά τα "σχόλια ηθικής ψευτοανωτερώτητας", μετά από λίγο καταντάει κουραστικό να βλέπεις τι απαντάει ο κάθε πικραμένος που νιώθει πως θίγεται το ήθος του από κάποιο post που έγραψε κάποιος σε κάποιο blog που ούτε θα τον δει ποτέ στη ζωή του.

    Χαλαρώστε ρε μάγκες και δεχτείτε τον mikeius γι'αυτό που είναι.

    mikeius είσαι μέγας κάφρος και έχεις χιούμορ, γιαυτό σε πάω!

    ReplyDelete
  116. ntaks koita, to pou exeis dikio einai ypokimeniko fisika. apla, h 8a kleme gia ta koutavia KAI 8a milame gia yperpli8ismo kai tropous antimetopisis H 8a milame gia tin kiriarxia tou an8ropou -kai to aperioristo gkastrwma den einai 8ema.. esy na dialekseis ena apo ta 2 min eisai apollas.

    ReplyDelete
  117. Εχεις καταφυγει στο παρελθον στην κρυαδα που λεγεται engreek.

    ReplyDelete
  118. ela re telika apokalypthykes, eisai padremenos kai sigura polyteknos, an den prosexeis pou ton xwneis auta patheneis

    ReplyDelete
  119. εισαι σίχαμα....
    χαχα

    ReplyDelete
  120. ela gia na min travas zori tha valw ki onoma

    ReplyDelete
  121. ελα ρε ξεκολατε και μην αναρωτιεσται αν εχετε χιουμορ ή οχι. η τελευταια παραγραφος ειναι ωδη στην μισανθρωπια, ελεινη, τρισαθλια και χωρις καθολου χιουμορ. χεσε με τωρα. που θα αναρωτιομαστε αν εχει δικιο ή θα ψαχνουμε το βαθυτερο νοημα κατω απ ολες αυτες τις μαλακιες.δεν μας γαμας ρε μιχαλη, σβηστην, παρτην πισω, παραδεξου οτι εκανες μαλακια.

    α!και ξεχασα! ο master g στο cavestudioz ανηρτησε ενα αρθρο παρομοιου προβληματισμου αλλα απειρως καλυτερο , προ καιρου, και οποιος θελει το διαβαζει, αξιζει.
    http://cavestudioz.blogspot.com/2007/09/trippin-ballz.html

    .καιρος να θυμηθουμε λιγακι τον δασκαλο της απαξιωσης και του black humor αλλα με πιο εντιμους τροπους...

    μπαμπης (ναι, αν ημουν σαλονικιος θα λεγομουν χαρης)

    ReplyDelete
  122. eutuxos o pli8ismos oso pio polu e3a8lionetai toso perisotero polaplasiazetai.
    auth einai mia frikiastikh katastash pou e3a8liwnei perisotero misan8ropous astous h mallon ta istorika tous upoproionta.
    An den 8es na polaplasiazontai kai na kundunepsei h idioktisia sou mia mera sou exw lush Mike:
    KATSE NA SE GAMISOUN.

    kai na fantasteis oti 3exases na upologiseis thn pli8ismiakh ekri3h pou 8a ferei h krish.
    auth oute me texnitous kataklismous den 8a stamatisei.

    kai nai ok eimaste zwa alla kapoioi einai kolozoa mono kai mono epidi nomizoun oti oles autes oi megalofueis idees einai apotupomenes panw sto DNA tous kai oxi epidi o mpampas tous esteile sto panepistimio gia na tis lene meta.

    ReplyDelete
  123. sta arxidia mas an se noiazoun i oxi oi apopseis mas! gia na grapheis autes tis pipes pou grapheis profanos kai se noiazoun kai profanos mono gia autin tin stigmi zeis. apo tin proti paragrapho kai mono fainetai i istoria tis zois sou! enas apotyximenos kai misos mia zoi looser den eixe oute exei filous kai vgazei auto to misos gia ton profanos ilithio tou sxoleiou pou ton talaiporouse giati mono apo to internet mporei. face to face tha eixe faei tou kosmou to ksylo. to mono sigouro einai oti oti egrapses gi'auton isxioun akrivos kai gia sena eisai to allo akro to idio antipathitikos!

    ReplyDelete
  124. Οκ, ΜΟΛΙΣ έγινες αποκρουστικός...

    ReplyDelete
  125. file eisai kai polu trompas. genika mou aresoun osa grafeis k ta upostirizw. episis upostirizw to oti einai eglima pros tin an8rwpotita na pollaplasiazonta an8rwpoi san auton pou perigrafeis. ALLA an pisteueis oti o kosmos einai pragmatika toso skatenios pou de xrizei oudemias anava8misis kai oti einai mataio na zoume allo edw, tote kane tin arxi kai autoktona re file kai mi grafeis tetoies malakies. gia merikous i zwi einai akoma omorfi.
    elpizw na sunexiseis na grafeis kalutera apo auto

    ReplyDelete
  126. Μα καλά ρε Μικιέ,
    τόσο φρίκη έφαγες που πέτυχες ενα μισητό παλιό συμμαθητη μετά των τέκνων του και κατέληξες να ονειρεύεσαι τετοια πραματα; Πολύ κατάκαρδα το πήρες. Τώρα ηρέμησες καθόλου;

    Νταξει, δε παίρνω τοις μετρητοίς του τί έγραψες σαν αρκετους από τους απο πάνω(και αποκάτω μάλλον) αλλά είναι ενδεικτικο ότι σαλτάρισες τρελά!!!

    Εγω με το θέμα δε ξέρω τι να πω, ούτε και θα πάρω καμια θέση, αυτά που λες παίζουν και δε παίζουν ταυτόχρονα στο μυαλό. Δε γαμιέται, δε μπορώ να σκεφτώ τωρα έχει πάει και λίγο αργά.

    Καλή συνέχεια σε όλους!
    ...γενικα

    ReplyDelete
  127. Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ Λεμμινγκ


    Ηλία ΟΛΟΙ στα 70 θα είμαστε σκατογερομπισμπίκιδηες κατάκοιτοι μέσα στα σκατά μας. Όποιος είναι τυχερος κι εχει χρήμα θα έχει και ωραία νοσοκόμα να του σφουγγίζει τον πεσμένο, όλο αιμορροϊδες κώλο. ΄Όποις είναι άτυχος θα είναι βάρος στα παιδιά του που θα τον βρίζουν όλη μέρα.

    ReplyDelete
  128. μπάι δε γουέηMarch 18, 2010 at 11:26 PM

    @ Mikeius:

    Yeah? well, you know, that's just like, uh, your opinion, man.

    ReplyDelete
  129. χρησιμοποιείς λιπαντικό για να βαράς μαλακία???? sooooo gay χαχαχαχαχα

    ReplyDelete
  130. υπομονη ρε πουτανιαρη ερχεται μεγαλος πολεμος σε μερικα χρονακια (οχι 2012 και αρχιδιες του βλακοπουλου)και τοτε θα δεις αποτομη μειωση του πληθυσμου

    sitosity

    ReplyDelete
  131. Aλήθεια, κάπου διάβασα ότι τα 8χρονα αγοράκια έχουν το πιο νόστιμο κρέας, ισχύει αυτό;

    ReplyDelete
  132. kala pigene na plineis kana piato esy apo panw

    ReplyDelete
  133. είσαι πολύ κακός,ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ.

    ReplyDelete
  134. Pousti Mik min stamatas na grafeis POTE!!! =D

    ReplyDelete
  135. Η απάντηση στον υπερπληθυσμό είναι τα βιολογικά όπλα. Καταλαβαίνω οτι στην πορεία για την οικοδόμηση μιας ένδοξης κοινωνίας θα υπάρξουν θύματα. Δέχομαι να γίνω ενα ανώνυμο τούβλο στην πυραμίδα του χάους.
    Κάντε μια χάρη στον εαυτό σας, μην κάνετε παιδιά.

    ReplyDelete
  136. @theos tou sex: έχω έναν μαλάκα σαν κι εσένα και μου τα πλένει.
    Σ'έχει γαμήσει ποτέ άσπρος αράπης με πράσινη πούτσα;

    ReplyDelete
  137. me to ena xeri kano scroll down kai me to allo BARAO ENELEHTA MALAKIA KAI GOUSTARW APISTEUTA!!!!!!

    BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!

    KEEP IT REAL MOTHERFUCKER!!!!!!!!

    ReplyDelete
  138. me prasini oxi

    ReplyDelete
  139. το πρωτο αρθρο σου μετα απο καιρο που ΔΕΝ μου αρεσει..

    ReplyDelete
  140. Pragmatika diavazw kairo ta arthra sou kai sumfwnw se OLA ektos apo auto.... Den mporei na skeftetai etsi gia ton kosmo enas anthrwpos kai na min einai asthenis psuxika... Pragmatika pisteuw oti grafeis to arthro auto apla gia na entupwsiaseis.... Oxi oti ta pisteueis...

    ReplyDelete
  141. Τέκνο μου Ανώνυμε March 18, 2010 9:49 PM, τί να πω; Έχεις γούστο.

    Με την σειρά μου στέλνω χαιρετισμούς στον συναγωνιστή Alexander και αναδημοσιεύω, by kind permission...:

    Όποιος παίρνει στα πολύ σοβαρά πράγματα που διαβάζει στο ίντενετ είναι βλαξ και με μηδενική αίσθηση χιούμορ. Με την ίδια λογική, πως τολμούν να δείχνουν ταινίες με θανάτους? Δεν σέβονται καθόλου την ανθρώπινη ζωή? Πως τολμούν να γράφουν βιβλία με βιασμούς? Κανένας σεβασμός για την γυναίκα?

    Χαλαρώστε...Αν σ'αρέσει το διαβάζεις και γελάς. Αν όχι, αλλάζεις σελίδα. Δεν μας
    χρειάζονται σχόλια ηθικής ψευτοανωτερώτητας.


    ...περί σάτιρας.

    Α ρε μάγκα τό 'χει τ' όνομα φαίνεται...

    ReplyDelete
  142. "Pragmatika diavazw kairo ta arthra sou kai sumfwnw se OLA ektos apo auto.... Den mporei na skeftetai etsi gia ton kosmo enas anthrwpos kai na min einai asthenis psuxika... Pragmatika pisteuw oti grafeis to arthro auto apla gia na entupwsiaseis.... Oxi oti ta pisteueis..."


    Kυριε Σερλοκ; κι εσεις εδω;


    Mητσαρας Ρογκ

    ReplyDelete
  143. Λοιπον μαλακες, σωστοτατος ο μαικ. Ωραια, στην ελλαδα στα αρχιδια μας για τις γεννησεις αφου εχουμε υπογεννητικοτητα(κανουμε και κατι σωστο ως ελληνες), το θεμα ειναι σε κατι κινεζους και κατι ινδους και κατι υπαναπτικτες χωρες. Ο υπερπληθυσμος ΕΙΝΑΙ το μεγαλυτερο προβλημα μας αυτη τη στιγμη καθως απο αυτο πηγαζουν ολα τα υπολοιπα. Μας χρειαζεται ενας καλος πολεμος ή να παμε σε κανα αλλο πλανητη αλλιως σε 20-30 χρονια θα φαμε χοντρο καβλι

    ReplyDelete
  144. κοιτα αν ηταν αυτο το πρωτο σο αρθρο δε ξερω καν αν θα εμπενα στον κοπο να δωτ ο δευτερο...δηλαδη ειμαι σε θεση να το αναγνωρισω μονο και μονο επιδη ειμαι familiar με την αισθηση του χιουμορ σου..δε λεω γελασα πολυ και ισως και να χεις δικιο,απλα δεν ξερω αν μου αρεσει επδ παντα οταν παταω faeenamalaka.blog...... ειμαι ετοιμασμενος για τρελες καφριλες και γελιο η επδ ηταν πραγματικα αστειο...ουφ πολυ το κουρασα εγινα και γω "βρωσιμος" ιφ γιου νοου γουατ αι μιν!:D:D

    ReplyDelete
  145. asxeto, file malon to pligouri den einai to kous-kous. to kous kous einai apo alevri, to pligouri einai kommatia sitariou, toulaxiston etsi leei i giagia mou. piga ki ego sa malakas na to paikso eksypnos ki efaga ta moutra mou ;-)

    keep it up, Petros

    ReplyDelete
  146. nickname: vothri

    Για την κατάντια της Αφρικής φταίει σε πολύ μεγάλο βαθμό ο Δυτικός Κόσμος, που στέλνει τρόφιμα/βόηθεια, "αχ τα παιδάκια που πεινάνε, αχ τι μεγάλοι γαμιάδες είμαστε που τους στέλνουμε φαγητό", ενώ ξέρουμε ότι επιπλέον φαγητό στην Αφρική σημαίνει απλά περισσότερο γεννοβόλημα και διατήρηση του ίδιου ελλεινού βιοτικού επιπέδου. Η βοήθεια που στέλνουμε στην Αφρική απλά μεγαλώνει το πρόβλημα βλακείας που δέρνει αυτή την ήπειρο. Μάλιστα, εκτός από φαγητό φροντίσαμε να στείλουμε και τα πολιτισμικά απόβλητα μας, βλέπε επίσκεψη πάπα("το προφυλακτικό είναι μόνο για πρωκτικό μεταξύ καθολικών κληρικών")

    ReplyDelete
  147. πολύ σοβαρό θέμα...
    είμαι κοριτσάκι και δε μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε το άρθρο, όχι λόγω καφρίλας ή μισογυνισμού / μισανθρωπισμού, αλλά μάλλον λόγω μονόπλευρης θεώρησης και υπεραπλούστευσης των ιδεών...
    δε φτάνει να λες τα στραβά, καλέ μου...
    βγάλε ένα πλήρες εγχειρίδιο εξόντωσης/αντισυλληψης, να πω "να! μια ολοκληρωμένη πρόταση επιτέλους"

    έτσι μισές δουλειές κάνεις και πείθομαι τελικά οτι είσαι σάχλας και κουτεντές.

    ReplyDelete
  148. o perisoteros kosmos einai hlithios. Polaplasiazete epeidh den exei ti na kanei kai etc gemizoume apo kathisterimenous san ton summathith sou.

    kai auto sumbainei pantou. Agglia pou eimai blepeis 20rides me ton mpemph kai trelenesai. They breed like animals...

    http://www.youtube.com/watch?v=F-QA2rkpBSY

    ReplyDelete
  149. ΕΛΕΟΣ!!! ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΠΑΛΙΑ ΤΑ ΒΡΙΣΙΔΙΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΞΥΠΝΑ, ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΧΥΔΑΙΟ ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΑΗΔΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ Κ-Α-Θ-Ο-Λ-Ο-Υ ΧΙΟΥΜΟΡ!!!
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ? ΓΙΑΤΙ ΧΑΛΑΣΕΣ ΕΤΣΙ??
    ντοπη λίγο ρε!! έχεις καταντήσει αηδία σκέτη!!!!

    ReplyDelete
  150. Όλοι όσοι υποστήριξαν τη σχολή γονέων θεωρούν ότι οι δικοί τους γονείς είναι τέλειοι;;!

    Και να φανταστώ, πως όλοι όσοι σχολιάζουν θεωρούν πως οι υπόλοιποι πρέπει να πεθάνουν, ή να μην κάνουν παιδιά, διότι οι ίδιοι εξαιρούνται του κανόνα..!Γιατί πάντα οι άλλοι είναι οι μαλάκες, κι όχι εμείς!!...

    Κι όσο για την Αφρική..το να θέλουν να ζούνε έτσι, μας περνάει από το νου;Δεν υφίσταται καν σύγκριση πολιτισμών..αν ήθελαν να έχουν αυτά που έχουμε εμείς, στην 'πολιτισμένη' Ευρώπη, για παράδειγμα, σήμερα, θα τα είχαν κάλλιστα..!Η καθημερινότητά τους είναι κάτι φυσιολογικό γι'αυτούς..η δικιά μας πάλι,κατ'εκείνους, όχι!..
    Simple as that!..

    Ένα πράγμα που μαθαίνει κανείς σ'αυτό το blog είναι να μη στέκεται στις υπερβολές και τους κάφρικους αστεϊσμούς, παρά στην ουσία..την οποία χάσαμε οι περισσότεροι!! ;)
    Προσωπικά, την έπιασα, αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ στο να απαντήσω σε κάποιους που σχολίαζαν αβέρτα..!

    Φιλικά πάντα,
    Ελένη

    ReplyDelete
  151. i smell trolls ....
    TROLLS!11!!1!

    ReplyDelete
  152. soz gia to double post alla eleni me auth thn apisteuth empneush panw ap to kefali m dn mu afhses epilogh...
    Epilegoun na zoun etsi?
    Epilegoun na psofane apo AIDS?
    Epilegoun na psofane apo peina?
    GAMATO!
    An epilegoun loipon na zoun san zwa na kanoun k alla 2 pragmata gia na maste oloi kala.
    1. na stamathsoun na zhtane/dexontai anthrwpistikh vohtheia apo ton "kako politismeno kosmo"
    2. na stamathsoun na metanastevun kai na kanoun sa ta moutra tous k opoio allo meros phgainoun.

    auta

    ReplyDelete
  153. Πίπα το άρθρο!

    Μπορείς καλύτερα ρε'συ..

    ReplyDelete
  154. Αλλη μια φορα στο faeenamalaka ξεκινανε debates περι Ναζισμου, οικολογιας, μεταναστευτικου και προβληματων του 3ου κοσμου. Κι ολα αυτα απο ενα αρθρο που δεν ειναι παρα μια περιτεχνα δεμενη συλλογη απο dead baby jokes. Γεια σου ρε Mikeius.

    ReplyDelete
  155. Είσαι πολύ μαλάκας τελικά. Το γάμησες και ψόφησε, ξεπέρασες τα όρια του χιούμορ.

    Δωρεάν συμβουλή ψυχολόγου: Προσπάθησε να αγαπήσεις τον εαυτό σου!

    ReplyDelete
  156. Genika gamaei o Mikeius alla psilokseperase ta oria edw. Oloi goustaroume pou ta leei eksw ap ta dontia kai xrisimopoiei ypervoles alla edw to paraxese! Xalarwste! Fysika kai den ta ennoei ta kafrilikia tou arthrou alla stin prospatheia tou na to kanei asteio kai akraio exase ligo ton elegxo.

    Parepiptontws stin Ellada exoume to akribws antistrofo provlima!Oute kan statheroi menoume me tetoia ypogennitikotita!

    ReplyDelete
  157. 1on paizei na einai to kalutero oti kalutero exw diavasei to 2010
    2on xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
    3on osoi lupastai gia th katastash sth somalia afiste to internet, dwste th periousia sas(mexri th teleutaia servieta) stous giatrous xwris sunora, akoloutheiste ta bhmata ths jolie(PROSOXH makrua apo ton Brand{h kai ton black,its up to you}) kai as ta diala ap to blog!!!
    VROMOXIPATZIDOVLAXOI..!..!..!..!..!

    ReplyDelete
  158. gamhste kolo! den gkastronei, mono leronei

    ReplyDelete
  159. symfwnw terma me tom mike.
    tha hthela omws na prosthesw mia akoma kathgoria malakismenwn anthrwpwn.
    Mou th spane oi kathisterimenes melouses manades pou blepoun se uperhxografimata oti einai katestramenes egkefalika kai swmatika (me sunepoia to paidi na bgei noitika kathisterimeno) kai lene "to esthle o theos" kai to kratane gia na ikanopoihsoun ton egwkentrismo tous. Na exoun mia zwh to mouliko na kremete apo th fousta tous mh mporontas na suntirisei ton eayto tou kai na to paizoun xaroumenes kai PONOPSUXES manades...
    Mazeyonte oles parea ste diafora "ponopsuxa" idrimata kai to onomazoun Anthrwpistikh praksh.. pws apokaleis anthrwpoistikh praksh th stiriksh enos Lathous?! Diatrwfiko lathos ths kathe malakismenhs manas kai orismenes fores lathos ths fushs
    Ayta! go on

    ReplyDelete
  160. Malaka den mporo na po polla.Apla gamise! I mia ataka meta tin alli, me apokorifoma to lipantiko sto telos!

    ReplyDelete
  161. pregnancy test

    ReplyDelete
  162. ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣMarch 19, 2010 at 3:09 AM

    Αλλη μια φορα στο faeenamalaka ξεκινανε debates περι Ναζισμου, οικολογιας, μεταναστευτικου και προβληματων του 3ου κοσμου. Κι ολα αυτα απο ενα αρθρο που δεν ειναι παρα μια περιτεχνα δεμενη συλλογη απο dead baby jokes. Γεια σου ρε Mikeius.

    ΧΑΧΑΧΑ. Πες τα ρε Proll!

    Οι περισσοτεροι εδω μεσα ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΕΝΑ κυριολεκτικα.

    Ειναι τοση η αναγκη του καθενα να πει μια εξυπναδα (εστω και δικιο να εχει και σωστη να ειναι) που μπλεκει ενα σωρο θεματα ασχετα με το αρθρο...

    Στην καλυτερη περιπτωση, η συζητηση πλατιαζει τοσο πολυ που διαβαζεις το αρθρο ξανα αφου εχεις διαβασει τα σχολια και συνειδητοποεις οτι ειχες ξεχασει τι θεμα ειχε!

    Συγκεντρωθειτε μαλακες, χανομαστε!

    ReplyDelete
  163. Μικέους σόρυ αλλά τελικά είσε πολύ βαυκαλός όχι γιαφτά που γράφεις άλλα γιατί δυο συνεχόμενες φορες που απάντισα χωρίς βρισιές και στα ίσα σε αυτά που γράφεις έσβισες τα σχόλια μου άμεσα και μόνιμα κρατας σχόλεια που σου χαιδευουν τον πούτσο ή σε βρίζουν η απώς δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι λές. Καλά κάνεις και πιστευεις ότι θές και το περιγράφεις όπως θες. Δεν έχεις όμως το σθένος να απαντίσεις όταν σπάει (η νομίζεις ότι σπάει μέσα στο καφάλι σου) η σαπουνόφουσκά του "παρουσιάζεστε" σου ουσιαστικά από μιά άλλη άποψη. Συνέχισε, αλλά αν πραγματικά νιώθεις σόλιντ απένατνη σε αυτά που πιστευεις και δημοσιοποιείς, μη ξανασβίσεις τίποτα αλλιώς σόρυ αλλά για τώρα μου απέδειξες ότι έισε μια πό τα ίδια του σωρού με λίγο καλό λέγειν.

    ReplyDelete
  164. Einai i proti kai i teleutaia fora pou tha grapso. Parakalw poli sinexiste kai me ta comments kai me ta arthra. Tha prepei na paro mia papia gia na mi katouritho apo ta gelia

    ReplyDelete
  165. εισαι το ενα ακρο, μιλας μονο για το αλλο και κατα τ' αλλα δεν λες να κατσεις 5 λεπτα να δοκιμασεις μπας και σου αρεσει. ολα ωραια ειναι αδελφε μου αυτα που γραφεις, απλα πρεπει να σηκωνεσαι που και που απο το οποιοδηποτε βολεμα εχεις δημιουργησει και να δοκιμαζεις νεα σκατα.σε διαβαζω γενικα γιατι ολα αυτα που γραφεις ισχυουν οσο ισχυουν και οσα δεν γραφεις, ομως πρεπει να παρατηρησω πως απο το ιδιαιτερο βολεμα σου εχεις καταντησει ενας ρητορας που μιλαει στον καθρεφτη του για να πεισει τον ιδιο του τον εαυτο. φασεις ειναι αυτες και εγω μαζι σου. καμια ειρωνια δεν κρυβουν τα λογια μου. απλα με αυτο το post σου ενιωσα πως πρεπει λιγο να ξαναχρησιμοποιησεις το μυαλο σου γιατι ηταν μια ηλιθια-υπερβολη που ξαναλεω πως οσο κι αν στεκει, δεν παυει να ειναι μια ανευ λογου πιπα. δεν γραφεις μονο ανευ λογου πιπες και γι' αυτο συνεχισε να σκεφτεσαι πριν γραψεις.

    ReplyDelete
  166. Παναγιά μου Μυρτιδιώτισσα!
    Δε θα δω ποτέ εγγόνια! Γιατί Μιχαλη μου;

    ReplyDelete
  167. Είναι γεγονός πως στην Ελλάδα έχουμε πρόβλημα ΥΠΟγεννητικότητας, οπότε sorry, έχεις αραδιάσει ενα κάρο μαλακίες στο άρθρο γιατί δεν βρίσκεσαι ούτε στην Κίνα ούτε στην Ινδία που αντιμετωπίζουν προβλήματα υπερπληθυσμού. Αν δεν το έχεις πάρει χαμπάρι, ζούμε σε μια χώρα γερόντων, παράγοντας που επιρρεάζει την σημερινή άθλια κατάσταση με τα ασφαλιστικά ταμεια, άρα ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ στην τελική. Θα έπρεπε να δίνονται κίνητρα στο να δημιουργεί κάποιος οικογένεια εδώ, ακόμα κι αν αυτός είναι ο μισητός σου πρώην συμμαθητής. Τώρα, το να ενθαρρύνεις κάποον να ψήσει την γκόμενά του να κάνει έκτρωση ή να προκαλέσει αποβολή κλωτσώντας την (!) είναι, αν μη τι άλλο, κτηνώδες. Είναι προσωπική επιλογή του κάθε ζευγαριού τι θα κάνει με ένα μωρό κι όχι δική σου. Άντε καλημέρα...

    ReplyDelete
  168. Panta tetoia...na araiwnoume siga siga!!!

    ReplyDelete
  169. Ακόμα και η θρησκεια λέει "Αυξάνεστε και πληθύνεστε και ΚΑΤΑΚΥΡΙΕΥΣΑΤΕ τον κόσμο όλο". Σαν τον καρκίνο ένα πράγμα...

    Mikeus, respect.

    ReplyDelete
  170. Σε όσους για το θέμα των γεννήσεων στις χώρες του "Τρίτου Κόσμου" απάντησαν τα κλασσικά "μα να τους κόψουμε τη μόνη διασκέδαση" ή "δεν έχουν λεφτά για προφυλακτικά" απαντώ πως δεν ξέρουν τι τους γίνεται και καλά θα κάνουν να το ψάξουν λίγο.

    Έχω μιλήσει προσωπικά με ανθρώπους που έχουν ζήσει στην Αφρική, λευκούς και μαύρους και έχω ακούσει τα ίδια πράγματα τα οποία συνοψίζονται στο εξής: Δεν τους ενδιαφέρει η αντισύλληψη. Πολλές ανθρωπιστικές οργανώσεις προσπαθούν να τους μάθουν για τα προφυλακτικά, σε περιπτώσεις τους τα προσφέρουν δωρεάν μάλιστα και απλά δεν τους απασχολεί, το θεωρούν και σχεδόν προσβολή. Σαφώς και προέρχονται από μια κοινωνία που το να κάνεις παιδιά θεωρείται σχεδόν ο μόνος σκοπός του ανθρώπου, έχουν και τους μανιο-καθολικούς που βλέπουν την αντισύλληψη ως προσβολή στα Θεία, οπότε τρέχα-γύρευε.

    Το Σεξ ως Διασκέδαση??? ναι, οκ. Εγώ ξέρω ότι ο σωστός και λογικός άνθρωπος βάζει τα πράγματα στη ζυγαριά, βλέπει τα υπέρ και τα κατά των πράξεων του, ειδικά αν οι πράξεις του αφορούν και επηρεάζουν και άλλους (παιδιά στην προκειμένη περίπτωση), και πράττει ανάλογα. Δηλαδή εσείς αν είχατε AIDS και/ή δεν είχατε να φάτε, θα πηδιόσασταν με τέτοια άνεση, τέτοιο μπρίο?

    Δεν αποκλείω πως στο μέλλον ίσως κάνω παιδιά, αν όμως τα πράγματα μείνουν έτσι όπως είναι, thanks but no thanks..

    ReplyDelete
  171. Ρε συ εντάξει, το παράκανες. Κι εγώ για το χαβαλέ το διαβάζω το blog και δεν προσβάλλομαι κάθε φορά που νιώθω να με "φωτογραφίζεις" π.χ. με τις 20/21 συμβουλές για γυναίκες, απλά διότι βγάζεις γέλιο. Αλλά υπάρχουν όρια...Δε σου έχω αφήσει ξανά comment, αλλά προκαλείς έτσι για να κάνες εντύπωση πλέον, δεν είχε κανένα νόημα. Ελένη (για να είναι στοχευμένο το βρίσιμο)

    ReplyDelete
  172. καημενε μου....αν ηταν ο κοσμος σαν και εσενα, θα επρεπε να ευχομασταν να ειχε διαβασει το αρθρο η μανα σου, και ο μπαμπας σου, να την κλωτσαγε στην κοιλια και να μην ειχες την ευχαιρια να μιλας για ενα τετοιο θεμα. βεβαια, δεν ξερουμε και τι σου εχουν κανει για να εχεις εκδηλωσει τετοια ψυχασθενεια. φυσικα αν το δεις σαν εκφραση τεχνης , μια παραστραβηγμενη μορφη σατιρας, θα σου πω οτι ακομα και εκει απετυχες. γελοιε.

    ReplyDelete
  173. οι πλέον μαλάκες και αχρηστοι είναι αυτοι πολλαπλασιάζονται, η βλακεία μας είναι που επρεπε απ το σχολείο στη μπάλλα να σημαδευούμε τα αρχίδια τους
    τωρα είναι αργα, την εχασες την ευκαιρία
    και είσαι και εσυ υπεύθυνος που το ζώο ο συμμαθητής σου πολλαπλασιαστηκε,
    δε το σωνεις τωρα με blog

    ReplyDelete
  174. Malaka mou ise arrostos...to kseris ke to kseroume! Se diavazo kathos arketes fores vgazis ke gelio...Afti ti fora ksefiges poli, ke arhizo ke pistevo oti to pas allou...
    gamise ta den ksero pos na sou to po....apla an kapia stigmi ginis gonios, the ntrepese gia afta pou grafis...an gen ginis pote gonios, tha hasis polla pragmata...
    Enas neos gonios

    ReplyDelete
  175. etsi na vlepw kafriles kai ta comments na pairnoun fwtia... opos ta mwra! skepsou to kala mike prin ksana kaneis game review. OI KAFRILES POULANE! XVSTE

    ReplyDelete
  176. το θεμα φιλαρακο ειναι οτι κι εσυ ενα τετοιο μαλακισμενο ησουν πριν λιγα χρονια και θα ηταν χαρα μου να σου βγαλω το δερμα να το βαλω στο μπλεντερ και με το ζουμι-λιπαντικο να γαμησω τη νεανικη κολοτριπιδα του νεκρου κορμιου σου. Φιδακια...

    ReplyDelete
  177. και μετα να παω για καφε σε καμια παραλια..

    ReplyDelete
  178. EPIREASMENOS APO ASXIMIA.BLOGSPOT
    MALON SE GAMISE O ANOMALOS PROXTES KAI KAULOSES POU SE EVRISE KAI SOU XTYPAGE TO KOLARAKI MIKE ADERFI TIS MAMA SOU TO MOUNI..

    ReplyDelete
  179. Oσοι 'συμφωνειτε' με το αρθρο του Μικε ειστε, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, πιο ηλιθιοι απο αυτους που διαφωνουν και ξεσπαθωνουν σε φαση 're c mik exs ksefygi tleios palia s diabaza alla tra ksperses ta oria man k dn ise astios pia lol nomizo oti prepi na kans pedia k na su ta skotwsoyn gia na katalavs poso mlks eisai k poso dikio eho go lol.

    ReplyDelete
  180. telika eisai polu MALAKAS!
    αντερστουντ?

    ReplyDelete
  181. Μάλλον ο Mikeius είναι ξενερωμένος που δεν βρίσκεται γυναίκα για να του χαρίσει ένα παιδί.

    ReplyDelete
  182. Ο Μιχαήλ(μεγάλη η χάρη Του) δεν βλέπει τον κόσμο μέσα απο το πρίσμα του ενστίκτου. Γι' αυτό και απόψεις του φαίνονται ακραίες στους πιθηκανθρώπους.

    ReplyDelete
  183. Και νατοι! Δυο ζωα που προφανως ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ με το Μικε. Πειτε μας κυριοι... πως εχετε καταφερει να επιβιωσετε τοσο καιρο, κουβαλωντας ενα τοσο αχρηστο και ελατωματικο μυαλο μεσα στο ασχημο κεφαλι σας;

    ο χειροτερος ομως ειναι ο 'νεος γονιος' πιο πανω. Ευχομαι να γινει κατι και να του παρουν το παιδι γιατι το μυαλο του ειναι εντελως σαπιο. Αν τον αφησουμε να μεγαλωσει παιδι, το παιδι του θα ειναι το ιδιο στοκος και δε θα γινουμε ποτε καλυτεροι ανθρωποι.

    Νεε γονιε, σταματα να εισαι ηλιθιος πια ΕΧΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ! Οταν δεν εισαι ικανος να καταλαβεις τιποτα πως θα εξηγησεις οτιδηποτε στο καημενο το παιδι οταν μεγαλωνει;

    ReplyDelete
  184. Φαντάζομαι Ενα Τέτοιο Κωλοπαίδι Θα Είσαι Κι Εσυ..

    ReplyDelete
  185. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ. ΑΥΤΟΚΤΩΝΗΣΤΕ ΡΕ ΣΕΙΣ! ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ georg ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ...

    ReplyDelete
  186. nick_gia_stoxevmeno_brisimoMarch 19, 2010 at 12:10 PM

    Pwww re file mallon ksemeines apo empnefsi, pires ola ta mpinelikia apo to antegamisou.com ta petakses se ena arthro kai nomizes oti tha einai asteio. Ee loipon den einai :P

    Episis de tha sxoliasw to an eisai swstos i lathos sta peri uperplithismou, paidiwn k loipes arxidies, den eimai eidikos k den me endiaferei allwste. Omws to geniko yfos exei katanthsei monotono. Exoume katalabei oti thewreis in to na eisai kunikos kai oti megalwses diabazontas maddox entaksei. Proxwra sto epomeno epipedo twra kai ase ta tsitata tou styl "kolumpa sto poso dikio exw". Exeis talento kai to xaramizeis se mlkies.

    Enas tapeinos anagnwstis.

    ReplyDelete
  187. Einai alitheia oti exontas diavasei monoroufi olo to kata ta alla para poly kalo blog, afto to keimeno moiazei anamasimeno, kourasmeno kai genika ligotero kalo apo ta ypoloipa. de tha statho se epipedo ithikis, apla se "texniko epipedo" einai mia klasi kato apo ta ypolpoipa. oloi exoume kai tis oxi kai toso kales stigmes mas. To ksekinises gamata, me tin istoria me ton palio symmathiti klasiko kolopaido kai pano pou leo epetai aristourgima peri symathiton pou kateliksan ntavatzides kai fylakismenoi, arxisan ta klasika peri yperplythismou kai geniseon.

    keep it up anyway, Petros

    kai pros theou, den yponoo oti ego kano kati kalytero, prosopika variemai tis ergaies mou na kano, poso na diatiro se evdomadiaia vasi atomika ena xoro me synexos ananeomena keimena pou apaitoun kapoia skepsi kai diathesi.

    ReplyDelete
  188. Παρακολουθούσα το blog σου εδώ και περίπου ένα χρόνο.
    Απο μια ευχάριστη νότα στην καθημερινότητα που παρουσίαζε κάποια θέματα με ένα πιο κυνικό τόνο έχεις καταντήσει ένας ανερμάτιστος φελός που μιλάει για θέματα με τα οποία δεν έχει καμία επαφή.
    Σου εύχομαι να μην είναι τόσο σκληρή και άδικη η ζωή μαζί σου, όσο σκληρός και άδικος είσαι εσύ με αυτήν.

    Κρίμα...

    ReplyDelete
  189. pwwwwwwwwww re file de tha to pistepseis alla prin ligo sizitousa epi leksh tin paragrafo gia to thema "parto panw sou" se kati sinadelfous... prin to diavasw to arthro!!!

    EVGE!! 10! ahhahahahaha

    ReplyDelete
  190. mike eisai a8lios eprepe na xrisimopihsis to igro os lipadiko gia na pidiksis to ptoma tou nekrou morou oxi gia na avnanistis

    ReplyDelete
  191. "Σου εύχομαι να μην είναι τόσο σκληρή και άδικη η ζωή μαζί σου, όσο σκληρός και άδικος είσαι εσύ με αυτήν.

    Κρίμα..."

    xaxaxaxaxaxaaxxaaxaxaaa i moni sou elpida man, einai na ksexaseis na anapneeis mia mera, oste na mi diadothei to elatomatiko sou gonidio stis epomenes genies

    ReplyDelete
  192. eisai megalos malakas file! mporeis na nomizeis oti me thn misanthrwpia pou poulas ksexwrizeis apo to tsourmo alla kata vathos eisai k esu ena apo ta polla ektrwmata pou molunoun auton ton topo. paidia pou otan megalwsoun ekselissontai se katharmata san esena ennoeitai oti den prepei na genniontai. ante psofa!

    ReplyDelete
  193. Gela malaka, Mikeius. Gela twra pou exeis dontia. 8a tyxei na peis paromoies malakies omws se kapoion pou 8a sta spasei. Alla mwrh noikokyra, pou sixainesai kai ta blog, oute sto eidwlo sou ston ka8refth dn mporeis na ta ekfereis. Gidi. Mwrh traxanoplagia...

    ReplyDelete
  194. Ax ax ax ax ax ax...Mpikan oloi oi flwroi "kai kala" peiragmenoi kai afisan comments tupou "gamietai i mana sou, eisai poly lathos, elpizw na pe8aneis ktl ktl ktl". Ka8ontai twra spiti autoi kai xairontai giati pragmatika niw8oun oti edwsan GRO8IA se ola osa pane strava se auton ton kosmo. Me upermetri auto-ikanopoihsh kai ais8ima anwterotitas lene: "nai re, tou tin eipa tou malaka pou leei osa egw den niw8w na katalavw egw, nia nia nia nia nia". Eiste ligoi re! ΠΑΘΕΤΙΚ pou xaireste pou mpikate edw eipate mia kotsana enw parallila autoanairiste. An den sas aresei na pate na akousete Monsier Minimal kai xwste kai kana daxtulo ston kwlo sas gia na min ksexnieste...Ma8ane oloi twra kai afinoun comments kai to paizoun i8ikoplastes, GKOMENARES!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete