Friday, April 17, 2009

Ο μπαμπούλας της κουκούλας

Δεν ξέρω καν γιατί κάθομαι και γράφω νυχτιάτικα για το θέμα της κουκούλας. Είμαι μόνος στο σπίτι των γονιών μου. Θα μπορούσα να εκμεταλλεύομαι το γεγονός και να βαράω μαλακία στην 38ιντση τηλεόραση. Την καλή τη μαλακία που βαράς όταν λείπουν όλοι, με το λιπαντικό, το δαχτυλο στον κώλο και όλα τα σχετικά. Και παρ' όλα αυτά νιώθω σχεδόν υποχρεωμένος να κάτσω εδώ και να καταθέσω την άποψη μου για ένα θέμα που μόνο το αγέννητο ανηψάκι μου δεν έχει πάρει θέση (ακόμα). Επειδή λοιπόν γνωρίζω πόσο χιλιοειπωμένα πράγματα ενδέχεται να ακολουθήσουν, παραθέτω ένα βίντεο για όσους δε θέλουν να ολοκληρώσουν το άρθρο. Οι υπόλοιποι, συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω.

ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΠΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ:



Ας ξεκινήσω λέγοντας ότι δεν ανήκω σε καμιά πολιτική ή ιδεολογική παράταξη. Έχω κάνει αλυσίδα σε πορεία φοιτητών, έχω έρθει στα χέρια με ΜΑΤ, έχω κουβεντιάσει με ΜΑΤ, έχω φίλους και γνωστούς μπάτσους σε μικρά και μεγάλα αξιώματα που χάνουν άδειες και αντι να κάνουν χριστούγεννα, τρώνε αυγά και ακούνε κωλόπαιδα να βρίζουν τις μανάδες τους και έχω κάνει οδόφραγμα στην πλατεία εξαρχείων παρέα με κουκουλοφόρους και μη. Δεν έχω σκοπό να ευχαριστήσω κανένα "στρατόπεδο" και δεν είμαι συντηρητικός ούτε προοδευτικός, είμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Πρώτα εξετάζω ένα θέμα και μετά αποφασίζω αν η αντιμετώπισή μου θα είναι συντηρητική ή φιλελεύθερη. Δεν είμαι εδω για να κρίνω ποιός έχει δίκιο, οι μπάτσοι, οι φοιτητές, η κυβέρνηση ή οι μπάχαλοι. Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν άφθονα blog που θα αναλύσουν το θέμα και θα βγάλουν το μεγάλο νικητή που θα φύγει με το Τζι Τι Άϊ. Εδώ εξετάζουμε αποκλειστικά το θέμα "ποινικοποίησης" της κουκούλας.

Κι όπως λέει κι ο Οβελίξ, πάμε στο ψητό. Η πρόταση λέει χοντρικά ότι κάποια πλημμελήματα ή πταίσματα που κάνεις χωρίς κουκόύλα, θα μετατρέπονται σε κακουργήματα αν τα κάνεις με κουκούλα. Όταν το ακουσα έκανα double-take προς την τηλεοραση! Τι στον πούτσο της Χειλουδάκη είν' αυτό πάλι;;; Πρώτα απ' όλα, πώς θα ορίσεις νομικά τον όρο "κουκούλα"; Και τι επέκταση μπορεί να πάρει αυτός ο ορισμός; Θα πρέπει να καλύπτει όλη την εμβέλεια του όρου, από τις μάλλινες μάσκες μέχρι τις διάφανες κουκούλες των αδιάβροχων; Τι γίνεται αν ο άλλος αντ' αυτού φοράει κράνος, αντισφυξιογόνα μάσκα για τα δακρυγόνα, μαντήλι γύρω απ' το πρόσωπο, μάσκα V for Vendetta κλπ; Και αν σε συλλάβουν και τυχαίνει να φοράς μπουφάν που έχει πίσω κουκούλα, πως μπορείς να αποδείξεις ότι την φορούσες ή όχι κατά τη διάρκεια των επεισοδίων; Δεν ξέρω πώς ακριβώς κάτι τόσο υποκειμενικό μπορεί να μπει στα βιβλία.

Επιπλέον, γιατί να βοηθήσει την κατάσταση ένα τέτοιο μέτρο; Δεν είδα τους ανάρχες να βάζουν την ουρά στα σκέλια μόλις το άκουσαν. Ειδικά ενώ υπάρχουν ήδη τόσοι λόγοι για να συλληφθείς εν ώρα μπάχαλου, που μεχρι στιγμής δε φαίνονται να τους πτοούν:
- Εμπρησμός
- Φθορά ξένης περιουσίας
- Εξύβριση κατά αστυνομικού
- Αντίσταση κατά της αρχής
- Διατάραξη κοινής ησυχίας
- Επίθεση κατά αστυνομικού
- Σύσταση συμμορίας
- Διατάραξη της ειρήνης
- Οπλοκατοχή (αν σου βρουν έστω και μισή πέτρα, που αν θέλουν, στη βρίσκουν)
και άλλα πολλά. Άρα, ούτε μέτρο εκφοβισμού/αποθάρρυνσης είναι.
Το να φοράς σκέτο κουκούλα και να μην κάνεις κάτι κακό δεν τιμωρείται, οπότε τι διαφορά θα έχουμε σε σχέση με πριν; "Θα μπορουμε πλέον να βλέπουμε τη φάτσα τους ρε Mikeius! Μα καλά, δεν το κατάκαλβες ότι γι' αυτό γίνεται;" Και τι θα την κάνεις τη φάτσα του ρε μπαμπουΐνε αμα τη δεις; Θα τον ψάξεις στα αρχεία του FBI μέχρι να βρεις "positive match" και μετά θα στείλεις τα SWAT να σπάσουν την πόρτα του και να τον μπαγλαρώσουν; Αν δεν τον πιάσεις εκείνη την ώρα που τον έχεις δίπλα σου, ξέχασέ το. Α! Και μια και μιλάμε για ορατές φάτσες...

Άντρες των ΜΑΤ, με τα πρόσωπα και τους αριθμούς σημάτων τους απολύτως ορατά.

What the fucking fuck??? Αν είσαι μπάχαλος που τα σπάει κάθε βδομάδα, είσαι δυο μπαούλα ηλίθιος, αλλά καταλαβαίνω γιατί θα 'θελες να κρύβεις τα μούτρα σου. Αν είσαι μέλος των ΥΑΤ εν ώρα υπηρεσίας, με επίσημη και νόμιμη εντολή απο την Ελληνική Κυβέρνηση να ασκήσεις φυσική βία, προς τι η κάλυψη του προσώπου και του αριθμού σήματος; Αν αυτός ο αστυνομικός για οποιοδήποτε λόγο χάσει τον έλεγχο και υπερβεί την εξουσία που του δόθηκε (αν λεμε...), με τι στοιχεία θα πάω εγώ μετά να τον καταγγείλω; "Εεεε... Ήταν ψηλός, φουσκωτός και φορούσε χακί.". "Ευχαριστούμε για την κατάθεσή σας μαντάμ. Σας ετοιμάσαμε ήδη ένα αρχικό line-up υπόπτων."
Αν ήμουν εγώ υπεύθυνος, θα τύπωνα τον αριθμό σήματος πάνω στο κράνος, μόνο και μόνο για να δείξω ότι κυβερνάω με αρχίδια και με υπευθυνότητα για τα όργανά μου. "Αν γίνει αυτο ρε Mikeius, θα πήξουμε στις καταγγελίες." ΝΑ ΠΗΞΟΥΜΕ! Αν ο ΜΑΤατζής επιτέθηκε για να προστατέψει "τη ζωή και την περιουσία" όπως λέει κι ο Παυλόπουλος χαϊδεύοντας τα ασημένια μαλλιά της σοφίας του, τότε δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και κανέναν.

Πίσω στην κουκούλα. Ακούω πολλές γνώμες για το ντόρο που γίνεται τελευταία και φυσικά, την άποψη ότι όλα γίνονται για να προωθηθεί η κατάργηση του ασύλου. Έχοντας βρεθέι μέσα στην
υπό κατάληψη Νομική Αθηνών φέτος το Δεκέμβρη, έχω να δηλώσω ότι για μένα, το φοιτητικό άσυλο πλέον είναι ένα αναγκαίο κακό. Μπράβο μαλάκες μπάχαλοι! Ελπίζω να είστε περήφανοι που πήρατε έναν από τους πιο λαμπρούς θεσμούς της Δημοκρατίας μας και τον καταντήσατε κατάπτυστο απο το 60% των Ελλήνων. Και πριν μου επιτεθείτε, ξαναδιαβάστε προσεκτικά την παραπάνω φραση: ΑΝΑΓΚΑΙΟ κακό. Με τους σημερινούς τρομονόμους και την διεθνή τάση για παρακολούθηση και καταγραφή των πάντων, το φοιτητικό και το βουλευτικό άσυλο είναι οι μόνοι θεσμοί που μας εξασφαλίζουν μερικές μικρές "τσέπες" απόλυτης ελευθερίας. Και θέλουμε-δε θέλουμε, η απόλυτη ελευθερία έχει ένα τίμημα. Αν αυτό λέγεται "μεγάλες υλικές ζημιές μετά από κάθε κατάληψη", so be it. Δεν άκουσα ποτέ πρόταση στον ΟΗΕ να καταργηθούν τα διεθνή ύδατα εξ' αιτίας τη πειρατείας. Πρέπει να δέχεσαι τα καλά με τα κακά. Κι όποιος μαλάκας πάει να καταργήσει το φοιτητικό άσυλο, καλά θα κάνει να 'χει την αξιοπρέπεια να καταργήσει ΚΑΙ το βουλευτικό. Αυτά τα δύο ή τα δέχεσαι πακέτο, ή καθόλου.

Το συμπέρασμα; Για μένα το θέμα της κουκούλας δεν έχει να κάνει ούτε με το άσυλο, ούτε με την εγκληματικότητα, ούτε με τον Αλέξη. Πάνω απ' όλα, είναι ακόμα ένα θέμα της πούτσας για να μας κρατάει απασχολημένους μακριά από διαφθορές,
ανατιμήσεις, Βατοπέδια, αναψυκτήρια και Ζαχόπουλους. Είναι η γλώσσα στο αφτί, που αποσπά στιγμιαία την προσοχή από το 20ποντο καυλί στον κώλο. Γιατί κακά τα ψέμματα: ο μέσος Έλληνας βρίσκει πολύ πιο εύκολο να μισήσει έναν κουκουλοφόρο που θα του κοστίσει μια βιτρίνα των 100 ευρώ, παρά μια ΔΕΗ ή έναν ΟΤΕ ή έναν ΣΕΒ, που θα του κοστίσουν όλα τα υπόλοιπα.

31 comments:

  1. Οι ματατζηδες οι καλυπτουν τις φατσες τους για να φαινονται πιο τρομακτικοι, εφοσον οι περισσοτεροι ειναι σκατοφλωροι που έτρωγαν όλη την ώρα ξύλο στο λύκειο και τώρα θέλησαν να δοκιμάσουν να ρίξουν λίγο και οι ίδιοι!

    ReplyDelete
  2. σκατοανάρχας-άπλυτοςAugust 29, 2009 at 7:41 PM

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!
    ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΧΟΛΙΟ-ΣΕΝΤΟΝΙ
    και επιζητεί απάντηση από τον αρχηγό του blog.

    Πρώτ' απ' όλα θα ξεκινήσω με λίγο κωλογλύψιμο. Ένας από τους κυριότερους λόγους που υπάρχουν τα blog και γενικά το internet είναι για κάτι τύπους σαν κι εσένα.. γαμάτους και φοβερούς. Διάβασα το blog σου σχεδόν μονορούφι. Σ' ευχαριστώ για το άπειρο γέλιο και τα διαφεύγοντα ούρα που μου 'χεις απλόχερα χαρίσει σκατόψυχε. Είσαι ένας μισάνρωπος και μισός (ένα τέταρτο.. λογοπαίγνιον), είσαι η φωνή της συνείδησής μας.

    Δεύτερον, αν μου απαντήσεις, σε παρακαλώ (δεν ειρωνεύομαι) μην κολλήσεις στο επιθετικό στυλάκι μου. Και μην πιαστείς από τις λέξεις μου. Γράφω έτσι γιατί έτσι μου βγαίνει και έτσι ικανοποιούμαι. Πάντως αυτά που θέλω να πω είναι εμφανή και κατανοητά για κάθε άνθρωπο άνω των 5 ετών (πόσες φορές γαμώ τη χριστοπαναγία το 'χω πει αυτό; και γιατί το λέω;)

    Τρίτον, σε ποιό άλλο post θα 'γραφα σχόλιο. Ο καθείς με τα κολλήματα και τη μουντρουχιά του.

    (Μέσα σε αυτάκια ("") βάζω αυτά που λες ή αυτά που σου βάζω εγώ στο στόμα.)

    Πάμε λοιπόν.

    "Ας ξεκινήσω λέγοντας ότι δεν ανήκω σε καμιά πολιτική ή ιδεολογική παράταξη."
    Αφού ζεις στον ίδιο κόσμο που ζούμε και οι υπόλοιποι (σε αντίθετη περίπτωση πες μου πως έρχομαι εκεί που είσαι και συ) έχεις μια ιδεολογική και πολιτική ταυτότητα. Εφόσον ο κόσμος μας είναι άδικος (μη διαφωνήσεις θα σου τραβήξω τις κωλότριχες μία-μία) 'η ολότητά σου καθορίζει την ιδεολογικοπολιτική σου στάση και κατεύθυνση' (παπαριά.. το ξέρω.. αλλά δε με νοιάζει και πολύ). Κάθε μέρα αποδεικνύεται από τα λόγια και τις πράξεις σου. Κάτι είσαι, δεν είσαι λευκός όπως το παρθενοσέντονο της πουτάνας του χωριού.
    Βέβαια το να μην ανήκεις σε καμιά παράταξη όπως λες είναι πιθανότατο. Οπότε και η πρότασή σου έιναι ολόσωστη και δεν έχω τίποτα να πω πάνω σ' αυτή. Αλλά ήθελα να πω τα παραπάνω. Έτσι για να μη λες..

    "έχω φίλους και γνωστούς μπάτσους σε μικρά και μεγάλα αξιώματα που χάνουν άδειες και αντι να κάνουν χριστούγεννα, τρώνε αυγά και ακούνε κωλόπαιδα να βρίζουν τις μανάδες τους"
    ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΡΙΧΩΤΑ ΚΑΙ ΙΔΡΩΜΕΝΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ που χάνουν άδειες και τρώνε αυγά και άρρωστες πράσινες ροχάλες. Αυτοί διάλεξαν αυτή τη θέση. Να είναι προστατευτικά μαξιλαράκια. Είσαι σίγουρος και συ ότι το αρχικό και πρωτογενές μίσος απευθύνεται στους πολιτικούς και οικονομικούς άρχοντες τους οποίους οι μπάτσοι προστατεύουν. ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ.
    Ας πούμε ότι υπάρχει μια ομάδα μικρών παιδιών -30 τον αριθμό- στην παιδική τους χαρά. Το ένα απ' αυτά έχει δικιά του -στριφογυριστή έτσι;;- τσουλήθρα και αφήνει τα άλλα να κάνουν μια φορά το διήμερο και άμα. Τρία (3) άλλα εκ των 29, -τα πιο ψηλά και δυνατά και με τις καλύτερες μπουγελόφατσες- μπαίνουν στη μέση και λένε: 'ΟΧΙ, δε θα ανεβείτε στην τσουλήθρα, δε θα σαπακιάσετε τον άρχοντα της τσουλήθρας, λε πουλέ (Σ.τ.Σ.: ήτοι τον μπούλο)'. Ε δεν πρέπει να μαζευτούν τα 26 και να ρίξουν πρώτα μάπες στα 3 μικρά τραμπουκάκια για να πιάσουν μετά το αρχίδι να το βαρέσουν και να του πάρουν την τσουλήθρα; (Μη με αρχίσεις με το τι θα γίνει μετά, αν θα πάρει ένα την τσουλήθρα μόνο του για την πάρτη του.. άλλου παπά Ευαγγέλιο).

    ReplyDelete
  3. σκατοανάρχας-άπλυτοςAugust 29, 2009 at 7:44 PM

    "Έχω κάνει αλυσίδα σε πορεία φοιτητών, έχω έρθει στα χέρια με ΜΑΤ,"
    Σε παραπέμπω στον προ-προηγούμενο σχολιασμό. Νια-νια-νια.. πολιτική θέση.. έχεις, έχεις.
    Αν και θα μου πεις ότι "δεν είπα ότι δεν έχω πολιτική θέση". Σωστός. Αλλά δε χρησιμοποιώ backspace για να σβήσω. Είμαι πολύ γαμάουα. Έτσι._

    "Δεν έχω σκοπό να ευχαριστήσω κανένα "στρατόπεδο" και δεν είμαι συντηρητικός ούτε προοδευτικός, είμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Πρώτα εξετάζω ένα θέμα και μετά αποφασίζω αν η αντιμετώπισή μου θα είναι συντηρητική ή φιλελεύθερη."
    Κλασσική δημοκρατική ΠΑΠΑΡΑ. Όλοι άνθρωποι είμαστε. Και γω τι είμαι; κολεόπτερο; Αλλά διαλέγουμε -χοντρικά- μπάντες-πλευρές. Επίσης σε παραπέμπω στον προ-προ-προηγούμενο σχολιασμό μου.

    "Αν είσαι μπάχαλος που τα σπάει κάθε βδομάδα, είσαι δυο μπαούλα ηλίθιος"
    ΣΥΜΦΩΝΩ.. Αλλά όοπα: "έχω κάνει οδόφραγμα στην πλατεία εξαρχείων παρέα με κουκουλοφόρους και μη."
    Είσαι τρία μπαούλα ηλίθιος τότενες. Οι καθημερινοί μπάχαλοι λένε τουλάχιστον ότι έχουν προοδευτική ιδεολογία. Εσύ και "τα σπας" και λες δεν είμαι τίποτα. Είμαι κατά περίπτωση.
    Αα, επίσης σε παραπέμπω στον προ-προ-προ-προηγούμενο νομίζω. σχολιασμό μου. (Νομίζω έχει κουράσει.. δεν το ξαναγράφω)

    "όπως λέει κι ο Παυλόπουλος χαϊδεύοντας τα ασημένια μαλλιά της σοφίας του"
    Παίζει και να μου 'φυγε μύτη κουραδίτσας από το γέλιο.

    "Έχοντας βρεθέι μέσα στην υπό κατάληψη Νομική Αθηνών φέτος το Δεκέμβρη, έχω να δηλώσω ότι για μένα, το φοιτητικό άσυλο πλέον είναι ένα αναγκαίο κακό."
    Πολιτική θέση δίπλα σε παρατάξεις.. και talk to the hand, 'cause the face is not listening.
    Δεν είναι φοιτητικό το άσυλο, κοινωνικό είναι. Κλασσικά, πολλά να λεχθούν πάνω στο θέμα, αλλά ντάξει.

    "Μπράβο μαλάκες μπάχαλοι! Ελπίζω να είστε περήφανοι που πήρατε έναν από τους πιο λαμπρούς θεσμούς της Δημοκρατίας μας και τον καταντήσατε κατάπτυστο από το 60% των Ελλήνων."
    Παπάρια της παπάρια-Δημοκρατία παπάρια-μας.
    Και μη με αρχίσεις με συγκρίσεις με τη Χούντα. Αλλά άμα δε βαριέσαι άρχισε.. εγώ πάντως βαριέμαι να λέω μια απ' τα ίδια.

    "Με τους σημερινούς τρομονόμους και την διεθνή τάση για παρακολούθηση και καταγραφή των πάντων"
    Της ΔημοκραΤΙ; μας;

    "Είναι η γλώσσα στο αφτί, που αποσπά στιγμιαία την προσοχή από το 20ποντο καυλί στον κώλο. Γιατί κακά τα ψέμματα: ο μέσος Έλληνας βρίσκει πολύ πιο εύκολο να μισήσει έναν κουκουλοφόρο που θα του κοστίσει μια βιτρίνα των 100 ευρώ, παρά μια ΔΕΗ ή έναν ΟΤΕ ή έναν ΣΕΒ, που θα του κοστίσουν όλα τα υπόλοιπα."
    Απ' τις πιο γαμάτες παρομοιώσεις που έχω ακούσει. Δεν πίστευα ότι υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που κάνουν τόσο γαμάτες παρομοιώσεις όπως ΕΓΩ. Είμαστε πολλοί τελικά αλλά είμαστε σκόρπιοι. Πρέπει να κάνουμε ένα σύλλογο.. αν και πάνω στο μισάωρο θα θέλω να σφάξω τους μισούς.

    ΤΕΛΟΣ

    Υ.Γ.1: Νιώθω πως με καλύπτεις αρκετά στη blogοπαρουσία που θέλω να έχω. Απλά γαμάς κώλους. Το chain mail 'ΘΑΝΑΤΟΣ' μου έδειξε πως δεν είμαι μόνος. Αν σταματήσεις να γράφεις θα σε βρω και θα σου καρφώσω το γύρισμα της 'σκύλας' (γυριστός λοστός για παραβίαση πορτών) στον κρόταφο. (Πάντα φανταζόμουν πως θα είναι η φάση).

    Υ.Γ.2: Είναι η δεύτερη φορά που τα γράφω.. την πρώτη χάθηκαν (γαμιέται το Ctrl+R και όλο του το σόι). Έχω πολλά κουράγια ο γαμιόλης.

    Υ.Γ.3: Ήθελα και τρίτο αλλά το ξέχασα.. όταν το θυμηθώ θα κάνω και άλλο post.

    Σ' αγαπώ πολύ. Είσαι κούκλος. (καρδούλες, φιλάκια, λουλουδάκια και άλλα)

    ReplyDelete
  4. Φιλε το comment σου ειναι μακραν το καλυτερο που εχω παρει. Μ' αρεσεις γιατι εισαι ΚΑΙ πολιτισμενος ΚΑΙ οσο εξυπνακιας χρειαζεται για να μου αποσπασει την προσοχη. Γι' αυτο θα σε ανταμειψω με απαντηση.

    "Ας ξεκινήσω λέγοντας ότι δεν ανήκω σε καμιά πολιτική ή ιδεολογική παράταξη."
    Εχεις δικιο εδω. Δεν ημουν ακριβης, το "ιδεολογικη παραταξη" ηταν περιττο. Επρεπε να ειχα μεινει στο "πολιτικη".

    "έχω κάνει οδόφραγμα στην πλατεία εξαρχείων παρέα με κουκουλοφόρους και μη."
    Είσαι τρία μπαούλα ηλίθιος τότενες.
    Δεν ειμαι καθοτι δεν εσπασα τιποτα. Πηγα, ειδα, επιασα κουβεντες να δω πως σκεφτεται και αυτη η πλευρα, εκτιμησα, εφυγα. Το θεωρησα πιο σωστο να κρινω ιδιοις ομμασι απ' το να περιμενω να μου τα πει ο Πρετεντερης.

    "Μπράβο μαλάκες μπάχαλοι! Ελπίζω να είστε περήφανοι που πήρατε έναν από τους πιο λαμπρούς θεσμούς της Δημοκρατίας μας και τον καταντήσατε κατάπτυστο από το 60% των Ελλήνων."
    Παπάρια της παπάρια-Δημοκρατία παπάρια-μας.
    Το οτι καποιοι εχουν βαλθει με τρομο-νομους να γαμησουν τη δημοκρατια απ' την ουρηθρα, δε σημαινει οτι το ιδιο το πολιτευμα ειναι λαθος. Οσο σπιλωνουν οι βουλευτες καποια aspects της δημοκρατιας πχ το θεσμο της διατηρησης των προσωπικων δεδομενων με παρακολουθησεις, αλλο τοσο σπιλωνουν και οι μπαχαλοι το θεσμο του ασυλου με τις ζημιες. Και στις δυο περιπτωσεις ο τελικος χαμενος ειναι ο πολιτης. Απλα στην πρωτη περιπτωση η ζημια ειναι κατα κανονα μη-αναστρεψιμη και πιο καταστροφικη και αξιζει μεγαλυτερη προσοχη και μελετη απο τους πολιτες και τα media. Αλλα οπως ειπα και στο τελος του αρθρου, στην TV τα πραγματα που σπανε και που καιγονται ειναι πιο "σημαντικα".

    Οπως και να χει η διαφωνια σου μαζι μου ειναι καθαρα "στα σημεια". Στον πυρηνα συμφωνουμε, οποτε δεν ανησυχω. Ελπιζω να σε καλυψα αδερφε.

    Keep commmenting, αλλα οχι παλι εδω, βαριεμαι να απαντησω σε νεα εκθεση... :-)

    ReplyDelete
  5. re sixamene vazis daxtilo ston kolo sou otan varas malakia?me 3eneroses pliros.malakopousta

    ReplyDelete
  6. file mikeus o nomos tis koukoulas dn diaferei k toso apo ton tromonomo i olous tous allous nomous. iparhei mono gia na mporei o mpatsos(k ennow mpatsos) na se piasei pio eukola gia oti goustarei autos. stis ousia theloun mono na dinoun epipleon exousies sta mpatsakia, gia na "katharisoune" tous dromous (i ta 15hrona).
    twra pali oi sigkriseis me ti hounta einai perittes. kai an kapoios dn ehei hasei akoma tin pisti t stis ekloges, tote NAI, file m ehoume dimokratia........
    adam out.

    ReplyDelete
  7. exw mia erwthsh.... egine efarmogh tou nomou ths xrhshs ths koukoulas.... OXI... tote giati to suzhtate akoma! a kai gia ola ta upoloipa apla pisteuw oti tipota den einai opws fainetai h toulaxiston ayto pou fainetai den einai h pragmatikothta opote pali den uparxei logos na to syzhtame!!!!!!!!!!! pantws mou arese polu h apopsh pou akousthke "prwta EXETAZW ena thema kai meta apofasizw pws tha antidrasw!" oso gia ton epomeno pou eipe oti phge gia na akousei apo konta kai oxi apo ton pretenterh den nomizw oti akouse kai tis dyo pleures! telos pantwn kata ta alla einai apo ta wraiotera pou diabasa arkh na einai esti "en merh antikeimenika" parolo pou eimai apo ta atoma pou xanw ta xristougenna kai tis giortes me thn oikogeneia mou gia thn douleia! kati akoma oso gia thn arithmo kai thn fatsa twn "mpatswn" sou lew apla oti kaneis lathos kai den se dikaiologw afou les toi exeis milhsei me "mat" kai exeis filous... kai den to les apla gia na faneis antikeimenikos ! o allos pou eipe gia to paidaki sthn kounia pou thn ekane oti hthele mono tou! na mhn xexnaei oti ta alla 29 tou eipan na thn parei afou ton psifhsan! giati sthn periptwsh pou leei o typas exoume xounta kai tote kala kanoun ta upoloipa 26! na xeroume merikes fores ti leme kai na mhn ta kanoume na fainontai ola opws theloume... kai kati teleutaio gia ton "filo" pou sxoliaze! den nomizw oti gia na entipwsiazeis xreiazetai na brizeis, kuriws ta theia, kai an xeis toso plousio lexilogio kane kati pio xrhsimo apo auto!

    ReplyDelete
  8. ποσο μπατσος ειναι το προηγουμενο comment!!!
    1) ο νομος πλεον ισχυει κανονικα
    2) τα διακριτικα και οι αριθμοι των αστυνομικων ειναι παντα ανυπαρκτα!!!τσεκαρισμενο
    3) και πλεον υπαρχουν περιπτωεις ανυποπτων περαστικων με φουτερ με κουκουλα που τους μαζεψαν στα καλα καθουμενα!!
    τελος

    ReplyDelete
  9. Επειδη υπαρχει παρανοηση το πανεπιστημιακο (και οχι φοιτητικο) ασυλο ειναι πολυ διαφορετικο πραγμα απο την βουλευτικη ασυλια. Το πρωτο σημαινει οτι στον πανεπιστημιακο χωρο δεν μπορει να εισελθει αστυνομικη αρχη χωρις αδεια των αρμοδιων οργανων του ιδρυματος εκτος εαν τελειται αυτοφωρο κακουργημα. Παντως τυχον παρανομες πραξεις δεν παυουν να ειναι παρανομες και να διωκονται. Προσιδιαζει δλδ περισσοτερο στο ασυλο της κατοικιας. Η βουλευτικη ασυλια σημαινει αφενος οτι βουλευτης δεν ευθυνεται και δεν διωκεται για γνωμη που εξεφρασε η ψηφο που εδωσε κατα τη διαρκεια της θητειας του, αφετερου οτι δεν διωκεται και δεν φυλακιζεται επισης κατα τη διαρκεια της θητειας του. Διαφερουν πολυ αυτα τα δυο. Δε θελω να πρηξω ουτε να το παιξω εξυπνος, απλα επειδη λεγονται πολλες βλακειες για αυτα τα θεματα καλο ειναι να ξερουμε τι σημαινει το καθενα. Παντως με το αρθρο κατα βαση συμφωνω. Να 'σαι καλα και να συνεχισεις το ωραιο μπλογκ!

    ReplyDelete
  10. "Αν γίνει αυτο ρε Mikeius, θα πήξουμε στις καταγγελίες." ΝΑ ΠΗΞΟΥΜΕ!

    Πολυ σωστος. Με δυο κουβεντες τα ειπες οπως πρεπει.

    Πραγματι ο Παυλοπουλος ειναι ο μονος ασπρομαλλης που ξερω που τα μαλλια του φαινονται περισσοτερο ασημενια παρα ασπρα!!! Γενικα μιλωντας εισαι τρελλα παρατηρητικο ατομο.

    ΥΓ. Το αρθρο για τους gay τα εσπασε. Χαιρομαι που συνεχιζεις το μπλογκ.

    ReplyDelete
  11. Επειδη λες για τα "διεθνη υδατα" και την πειρατεια, πρωτον δεν λεγονται "διεθνη υδατα" αλλα "ανοιχτη θαλασσα" και δευτερον τα κρατη εχουν δικαιοδοσια να επεμβουν στην ανοιχτη θαλασσα σε περιπτωση πειρατειας, σε αντιθεση με οσα γραφεις.

    Δεν στη λεω (στα αρχιδια σου ουτως η αλλως)
    και δεν σε κακολογω γιατι ακομη και νομικαριοι κανουν το λαθος αυτο. Και βασικα καλα κανουν. Απλα καλο ειναι ο επομενος μαλακας που θα διαβασει τα σχολια να μην βγει πιο αμαθης απ' ο,τι μπηκε εδω.

    Ο σπασοπουτσης νομικαριος που εγραψε πιο πανω για την βουλευτικη ασυλια.

    ReplyDelete
  12. Εγώ θέλω να αναφερθώ στο άσυλο. mikeus καλά τα λες μα δεν μπορώ να βλέπω κάποια κωλόπαιδα "δήθεν" αναρχικοί που ζουν με τα λεφτά του μπαμπά και να έχουν άποψη, να πηγαίνουν να σπάνε μια mercedes που ακόμα και οι ίδιοι έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν και να μας πουλάνε ύστερα μαλακίες μπας και πιασουν κανα γκομενάκι! γαμωποζεράδες. Ύστερα στα πανεπηστήμια επικρατούσε ένα χάος! κανείς δεν ξεχνάει το σκηνικό με τον κ. Γουάτσον στο πολυτεχνείο της Πάτρας. Σε εκείνη τη φάση ποιος μπορουσε να αντιδράσει! λοιπόν μου ήρθε μια ιδέα! θα μπορούσε η κυβέρνηση να καταργήσει το άσυλο ως εξής: να βάλει μία ομάδα (κάτι σαν security) που να έχει το δικαίωμα να κυκλωφωρεί μόνο μέσα στο χώρο του πανεπηστημίου. Δεν γνωρίζω κατά ποσο υπάρχει η δυνατότητα να γίνει αυτό μα πιστεύω πως θα ήταν σίγουρα καλύτερα και από τις δύο πλευρές.

    ReplyDelete
  13. Κοίτα ο mikeus. Μόλις μιλήσε για το άσυλο μαλάκωσε. Ας γίνω εγώ mikeus στη θέση του.

    Το πανεπιστημιακό άσυλο είναι ο πιο αναχρονιστικός θεσμός που υπάρχει στο ελληνικό κράτος. Καλύπτει την κατάληψη (δηλαδή τη ρούχλα και τη μάσα του αριστερού φραγκάτου νεο έλληνα) προκαλεί ζημιές και δεν αφήνει (όσους θέλουν) να δουλέψουν στο γαμημένο το πανεπιστήμιο. Πήγαινε να πεις άσυλο σε κανα ΔυτικοΕυρωπαίο και θα σ πει τι είναι αυτό ρε τριτοκοσμικέ χωριάτη..
    Κι επειδή δε συννενοούμαι με τον κλασικό μαλάκα νεο- έλληνα (αριστερής ή δεξιάς κοπής) θα πάω να ζήσω με τους Γερμανούς καλύτερα. Κι ας είναι ξενέρωτοι. Παλιο τριτοκοσμικοι

    Dein Vasilios

    ReplyDelete
  14. Το ασυλο παρτε το χαμπαρι ειναι μια κατακτηση της δημοκρατιας μας (που υποτιθεται εμεις την γεννησαμε). Συμφωνω απολυτα με το αρθρο στο θεμα του ασυλου. Ο Dein Vasilios μαλλον δν εχει ιδεα για το ελλ. πανεπιστημιο διοτι αν μπεις μεσα θα καταλαβεις οτι πολυ λιγοι θελουν να δουλεψουν μεσα στο πανεπιστημιο κι αυτοι ειναι κυριως καποιοι φοιτητες π το μονο που θελουν ειναι να παρουν το πτυχιο τους γτ δν τους νοιαζει τιποτα γυρω τους. Τωρα που θα γαμηθουν τα πτυχια τους θελω να δω τι θα κανουν. Το οτι ασυλο δεν εχουν στις δυτικες χωρες δεν ειναι απαραιτητα κακο, να μην ξεχναμε οτι την κατασταση που βρισκομαστε τωρα σαν χωρα και σαν κοσμος την οφειλουμε στις δυτικες κοινωνιες και στον δυτικο τροπο ζωης. Οι γερμανοι που δν ειναι τριτοκοσμικοι ειναι υπευθυνοι για εναν β'παγκοσμιο πολεμο και ενος μερους της σημερινης κρισης αλλα εχε χαρη που ειναι "πολιτισμενοι". Στα παπαρια μου λοιπον που καμια ευρωπαικη χωρα δεν εχει πανεπιστημιακο ασυλο, ειναι κατι που πραγματικα ειμαι περιφανος που εχει η χωρα που ζω.

    ReplyDelete
  15. Apla aprosarmoste ,ναι δεν έχω ιδέα για το ελληνικό πανεπιστήμιο , απλά τελειώνω το πολυτεχνείο Αθήνας.. Τo Dein είναι το γερμανικό για το yours .. γραφικέ. Και το πρόβλημα του ελληνικού πανεπιστημίου δεν είναι τα περί ασύλου αλλά αυτό που λες άνετα, χαλαρά και χωρίς ντροπή : "αν μπεις μεσα θα καταλαβεις οτι πολυ λιγοι θελουν να δουλεψουν μεσα στο πανεπιστημιο". Αυτό είναι το ΓΑΜΗΜΕΝΟ πρόβλημα apla aprosarmoste. Κι όταν κανένας δε δουλεύει δανείζεσαι γαμώ το ξεσταύρι μου γαμώ. Αφού είσαι περήφανος για τη χωράκλα σου κάτσε εδώ. Θα μείνουν εδώ μόνο οι νεοέλληνες (με την κάκιστη σημασία του όρου). Αριστεροί και δεξιοί.

    Dein Vasilios

    ReplyDelete
  16. ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ! 'οι διαδικτιακοί υπερασπιστές της των '...
    (mikeius δεν συγκαταλεγεσαι σε αυτούς. Νιώθω οτι καταβάθος συχένεσαι την δημοκρατία και τους θεσμούς της. Ίσως κάποτε βρείς το θάρος να τους το φτίσεις στα μούτρα)

    Χέστηκε η φοραδα στα αλώνια για το άσυλο. Σιγά την κατάκτηση!.. Διώξαμε την μπατσική χουντα απ το πανεπιστήμιο και βάλαμε την μαρξιστική
    (άλαξε ρούχα ο Μανωλιός)..
    Γιατι ώς γνωστόν επι το πλήστον κουκουέδες παρασιτούν ιδεολογικά(και όχι μόνο) εκει μέσα. Απο αφτή την 'ελευθερία' προτιμώ το pc μου στο 3x3 δωμάτιό μου.

    Στο δικό μου πανεπιστήμιο(επαρχία) πριν 2 χρόνια μια χούφτα εξοπανεπιστημιακών και μη τζιβάτων αποφάσισαν να καταλάβουν ετσιθελικώς μια αίθουσα-αποθήκη και να λειτουργίσουν ραδιοφονικό σταθμό. Τους αρέσει να κολούν οπουδήποτε τις τραγικωμικού περιεχομένου αφίσες τους και τώρα τελευταία αρέσκονται στο να μπουκάρουν στις φοιτιτικές συνελεύσεις και να τραμπουκίζονται με κουκουέδες για διαφόρους λόγους.
    Δυστυχώς το δημοκρατικό αίσθημα παρατάξεων φοιτητών και καθηγητών είναι πιό ισχυρό απο την υποχρέωση τους να αντιδράσουν σε αφτά τα ξεφτιλίκια..

    Μιά χαρά εξυπηρέτησε το 'δημοκρατικό' καθεστώς μας μεχρι στιγμής το περιβόητο και διαβόητο άσυλο..
    Γιατί καλύτερα μια 'γιάφκα' και ελεγχόμενη(απο τα παρακρατικά στέκια φικοκαθεστωτικών ομάδων) παρά πολλές και ανεξέλεγκτες

    Τώρα απλά θα θυσιάσουν το 'κόλπο' για να περάσει το σύνολο του περιβόητου νομοσχεδίου και η αστική δεξια να χειροκροτήσει τη διάληση του πανεπιστημίου προκειμένου να αρθεί το άσυλο

    φιλικά Χρήστος

    ReplyDelete
  17. Υπάρχουν τέτοια άτομα τσακάλια;;; Μιλάω για τον Mike και τον Σκατοανάρχα. Δεν παιζεστε ειμαι περήφανος για εσας μην το παρετε πάνω σας αλλα και να το παρετε δεν πειράζει αρκει να μην μεινετε για πολύ πανω στο καλάμι. Ελπιζω να σας ξαναπαρακολουθήσω σε κάποιο άλλο θεμάτακι και καποια στιγμη να τα πουμε και απο κοντά.

    ReplyDelete
  18. Dein Vasilios: ειλικρινά σε παραδέχομαι!
    Apla aprosarmoste: ειλικρινά παίζει να μην έχεις ιδέα! δεν θες να δεις πια είναι η πραγματική αλήθεια! ό,τι σου πουν οι (εντός εισαγωγικών) σύντροφοι σου το παίρνεις έως δεδομένο και το παίζεις επαναστάτης για να δείξεις αντιδραστικό στοιχείο. Μόνο απ το nick σου καταλαβαίνει κανείς πως το παίζεις "ξεχωριστός και καλά"

    ReplyDelete
  19. Ξερω οτι ειναι προβλημα το οτι δεν δουλευει κανεις. Απαντω στο οτι "δεν αφηνει οσους θελουν να δουλεψουν" κλασσικη γραφικοτητα. Δεν ειμαι περιφανος για την "χωρακλα μου", ισα ισα. Α και στο καλο και μην μας γραφεις. Παρε το πτυχιακι σου (οπως λες απο το ΕΜΠ, αν και αμφιβαλλω) και πανε οπου θες στα @@ μας, αλιμονο σε μας που θα κατσουμε εδω και θα προσπαθησουμε να τα βγαλουμε περα. Δεν λεω οτι ευθυνεσαι για την κατασταση και καλα κανεις και φευγεις για να μην την πληρωσεις. Πιθανοτατα οι περισσοτεροι αυτο θα κανουμε.
    Οσο για σενα Χρηστακο, σε ποιο πανεπιστημιο πηγες μ αυτη την ορθογραφια?

    ReplyDelete
  20. Ο τύπος δεν είναι περΙφανος και μας μιλάει και για ορθογραφία...

    ReplyDelete
  21. mono esu kataferes na me kaulwseis me politiko 8ema...euais8hta autakia! euge...anna

    ReplyDelete
  22. i koukoula fetos einai tis modas tha forethei me tzin kai all star papputsi.....afiste tis koukoules epitelous exoume kai provlima upogenitikotitas se autin tin xora.....xaxaxaxaxaxaxa goustaro ta panta se auto to blog.....theos kai o tupas pou grafei ta arthra kai oloi osoi sxoliazetai apo kato..... tha ftakso mplouzaki mikeius kai tha kukloforo stin italia me auto......takis apo italia......

    ReplyDelete
  23. Τώρα το 'δα, το πόσο αμερικανάκι είσαι φαίνεται στο ότι αναλύεις τις υπάρχουσες απόψεις σε liberal και conservative... Νιώσε τον κόσμο γύρω σου, τουλάχιστον στην Ελλάδα έχει αποφευφθεί αυτή η παγίδα έστω και λίγο...

    ReplyDelete
  24. 'δεν είμαι συντηρητικός ούτε προοδευτικός, είμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ'

    Άνθρωπε είσαι 0% λιπαρά.

    ReplyDelete
  25. Την καλή τη μαλακία που βαράς όταν λείπουν όλοι, με το λιπαντικό, το δαχτυλο στον κώλο και όλα τα σχετικά.
    EKSW OI POUSTARES APO TON KYVERNOXWRO

    ReplyDelete
  26. ΟΞΩ ΜΩΡΗ ΑΔΕΡΦΑΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ!ΨΟΦΑ

    ReplyDelete
  27. Είμαι ένα άτομο που έχει αυτοεξοριστεί από την ίδια του την χώρα. (Kαι δεν είμαι η μόνη!) Λόγω της τρομοκρατίας των "cool" όπως τους περιγράφεις κουκουλοφόρων. Κι εγώ κι ο άτυχος αδερφός μου χάναμε εξεταστική μετά από εξεταστική επειδή κάποια "έξυπνα" υποκινούμενα άτομα, έβγαιναν και έπαιρναν αποφάσεις πότε θα κλείσουν οι σχολές, πότε θα γίνουν εξεταστικές και πότε θα τους καυλώσει με λίγα λόγια. Δεν έχω φίλους μπάτσους, δεν έχω κάνει ποτέ οδόφραγμα και το πολίτευμμα της δημοκρατίας το γράφω εκεί που δεν πιάνει μελάνι... για μένα καλύτερα να υπάρχει ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του πολίτη κι ας έχουμε και βασιλεία.

    Επικοινωνούσα μέσω FB με τον http://www.facebook.com/profile.php?id=100003083060214 όπου μπαίνουν κατά καιρούς κομματόσκυλα, κουκουλοφόροι και άλλοι άκυροι τύποι και ρίχνουν απειλές για το πότε θα τους καυλώσει και ότι μας έχουν όλους στο χέρι με πρόφαση τί;;; το πανεπιστημιακό άσυλο.

    Είσαι άκυρος χιπστερας και πρόβατο που ακολουθεί ότι ειναι "cool" και ότι είναι "publically pleasing".

    Eπαλαμβάνω είμαι αυτοεξόριστη από την ίδια μου τη χώρα για τύπους ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ! Που γουστάρουν τη μάζα και χιπστεραρισμα...

    Και πολυ αξία σου δοσα.

    ReplyDelete
  28. Μιχάλη θέλω χύσημο στη μήτρα.

    ReplyDelete
  29. Eisai malakas :P giati tosi kakia re egw mono na sou milisw ekana prospa8ia
    PS den ta deiksa se kanenan alla eisai gtp...

    ReplyDelete